O mnie
Paczki wysyłam w ciągu 7 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na moim koncie:) - Niestety nie jestem w stanie być codziennie na poczcie :( Ten czas może być oczywiście krótszy:)
Na zapłatę czekam do dwóch tygodni od daty zakupu. Po tym czasie rzecz wystawiam ponownie na sprzedaż, a sprawę kieruję do Administracji.
Jeśli nie możesz zapłacić w tym terminie - daj znać - na pewno się dogadamy ;)
Za wysyłkę płacisz raz bez względu na ilość zakupionych rzeczy:) - dotyczy biżuterii.
Niestety ze względu na wzrost cen wysyłek od 01.02.2014r. koszta wysyłki poleconej wzrosły.
KOSZTY WYSYŁKI:
List ekonomiczny 4.00 zł
List priorytetowy 5.50 zł
List polecony ekonomiczny 7.50 zł
List polecony priorytetowy 8.50 zł
w/w ceny dotyczą tylko i wyłącznie wysyłki biżuterii.
Wybierając list zwykły - wysyłam Ci go na TWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
List zwykły (ekonomiczny, priorytet - nie polecony) wysyłam tylko na odpowiedzialność kupujacego. W przypadku niedoręczenia listu ekonomicznego lub priorytetowego nie wysyłam ponownie listu !! Wysyłka listem poleconym jest ubezpieczona, wtedy gwarantujemy powtórną wysyłkę lub zwrot pieniędzy w przypadku niedoręczenia listu poleconego przez pocztę!!!
W przypadku niedotarcia przesyłki poleconej w ciągu 14dni skladana jest reklamacja na poczcie. Dopiero po tym terminie robiony jest zwrot pieniędzy / ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy księgowany jest początkiem nowego miesiąca.
W przypadku zwrotu przesyłki wynikającej z błędu kupującego ponowna wysyłka jest możliwa po uiszczeniu opłaty za ponowne jej wysłanie.
Biżuteria przed wysyłką zawsze zabezpieczona jest w folię ochronną 'bąbelkową' plus koperta ochronna.
Na to co poczta robi z listem już nie mam wpływu.
Jeśli jednak dostaniesz rzecz uszkodzona-proszę skontaktuj się najpierw ze mną - na pewno się dogadamy ;))
Jeśli zakupiona rzecz Ci się nie podoba, nie spełnia Twoich oczekiwań - nie ma problemu-możesz zwrócić w ciągu 7 dni od otrzymaniapaczki lecz ja nie pokrywam kosztów wysyłki, a zwrot pieniędzy w takim przypadku obejmuje jedynie cenę przedmiotu.
Różnice w wyglądzie towarów wynikające z konfiguracji sprzętu komputerowego - w szczególności ustawień rozdzielczości i kolorów monitora - nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
Zapraszam do zakupów;)
Komentarz negatywny o długim czasie to problem szafowiczki, która nie zapoznała się z opisem o mnie.
Komentarz od użytkowniczki forumowaaa jest już zgłoszony - osoba nie płaci i wystawia komentarze negatywne-proszę zajrzeć na jej profil.
UWAGA!!!!
Nie przyjmuje zwrotów rzeczy używanych!
Rzeczy zwracana muszą posiadać oryginalne metki!
UWAGA!
KLIKAJĄC 'KUP' AKCEPTUJESZ WSZYSTKIE WARUNKI PANUJĄCE U MNIE ;)
POZDRAWIAM.
!!! :)))
Zapraszam na bloga jednej z moich klientek:
www.kellyssfashion.blogspot.com