Dodatkowe informacje o mylady





Informacje o sprzedawcy


www.MyLady.pl - Noś i bądź szczęśliwa

Odzież na każdą okazję w rozmiarach 42 - 60



Zasady zakupu u Sprzedawcy


I. Warunki ogólne

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza, iż zapoznał się on z poniższym regulaminem i akceptuje wszystkie postanowienia w nim zawarte.

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy MyLady prowadzony przez firmę J&S FASHION TRADING z Gdańska pod adresem www.mylady.pl.

Dane firmy:

J&S Fashion Trading

Joachim Stańczyk

ul. Sokola 19
80-654 Gdańsk

NIP 583-213-98-63

Bank: mBank
Numer konta:
73 1140 2004 0000 3702 3868 8740


II. Składanie zamówienia


1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym MyLady.pl - zwanym dalej Sprzedającym.
2. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu, poprzez pocztę e-mailową, oraz telefonicznie pod numerem +48 721 753 262. W przypadku zamówień poprzez pocztę e-mailową, Kupujący musi podać szczegółowe dane zamawianych towarów (symbol wyrobu, rozmiar, kolor, ilość, itp.) oraz swoje dokładne dane teleadresowe.
3. Formularz z zamówieniem musi zawierać wszystkie niezbędne dane Kupującego, o które będzie on proszony po dokonanych wyborach towarów i przejściu do finalizowania zakupów. W przypadku, gdy na formularzu dane Kupującego będą niekompletne lub nieprawdziwe, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
4. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, Kupujący może dokonać swojej rejestracji w sklepie i przy kolejnych wizytach i zakupach, jedynie się zalogować, bez konieczności podawania swoich danych w formularzu zamówienia. W przypadku nie rejestrowania się w sklepie, z każdą kolejną wizytą w sklepie i nowymi zakupami Kupujący będzie musiał ponownie wypełnić dane w formularzu zamówienia.
5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następny dzień roboczy.
6. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma na swój adres e-mail (podany przez Kupującego w zamówieniu) list z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest niezbędne do jego realizacji.
7. Każde potwierdzone zamówienie przesłane przez Kupującego jest następnie już ostatecznie potwierdzane przez Sprzedającego pocztą elektroniczną najpóźniej na następny dzień roboczy po jego otrzymaniu. Potwierdzenie przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
8. W przypadku braku zamówionego artykułu w magazynie Sprzedającego, Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia. Kupujący może wyrazić chęć realizacji zamówienia przez Sprzedającego w terminie późniejszym, niezbędnym np. do sprowadzenia artykułu do sklepu.
9. Wszystkie ceny wyrobów podawane są w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
10. Zamówienia mogą składać tylko osoby pełnoletnie.

III. Realizacja zamówienia


1. Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, bądź firmą kurierską "DHL". Wysokość kosztów przesyłki zależy od wartości zamówienia oraz od wyboru jednej ze wspomnianych wyżej firm spedycyjnych. Dokładne koszty oraz dostępne opcje sposobu dostawy podawane są każdorazowo na dole zawartości koszyka oraz w zakładce koszty wysyłki.
2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych (w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Termin otrzymania przesyłki przez Kupującego = czas realizacji + czas dostawy (przesyłka kurierem dostarczana jest na drugi dzień, natomiast pocztą do 3 dni roboczych). W przypadku zapłaty za zamówiony towar przelewem na konto Sprzedającego, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpłynięcia powyższej kwoty na konto Sprzedającego.
3. Kupujący może odmówić odbioru przesyłki jedynie w przypadku, kiedy przesyłka została dostarczona w stanie uszkodzonym, bądź wskazującym na uszkodzenie zawartości.
4. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia spowodowane złą pracą firmy przewozowej.
5. Na życzenie Kupującego istnieje możliwość odbioru przez niego zakupionego towaru osobiście w siedzibie Sprzedającego.

IV. Płatności


1. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
° przy odbiorze za pobraniem,
° dokonując wcześniejszej wpłaty na konto Sprzedającego
° korzystając z przelewów on-line (platnosci.pl)
° płacąc kartą kredytową korzystając z przelewów on-line (platnosci.pl)
° płacąc gotówką w siedzibie Sprzedającego po wcześniejszym ustaleniu z nim daty i godziny.
2. W przypadku wpłaty na konto prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wpłaty.

V. Zwroty, wymiana i reklamacja


1. Zgodnie z Ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Zwracany towar należy wówczas odesłać do Sprzedającego wraz z podaniem adresu, na który mają zostać zwrócone pieniądze, bądź numeru konta, na które mają one być przelane. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. W przypadku, gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego (około 5 zł). Koszty dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi i ponosi je kupujący. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, czyste, wolne od zapachów (perfumy, kremy, itp.), kompletne, z oryginalnym nienaruszonym opakowaniem i metką. Jeżeli odesłany towar lub firmowe opakowanie zostanie zniszczone, zgniecione na skutek niewłaściwego zapakowania lub z innych powodów będzie naruszone, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. Zwrotowi towaru nie podlegają jedynie wyroby pończosznicze. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
2. W przypadku wymiany towaru na inny, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów wymiany.
3. Wadliwy lub uszkodzony towar podlega reklamacji w ustawowym terminie. Należy wówczas odesłać go na adres sklepu, wraz z dowodem zakupu, dokładnie opisując na odrębnym formularzu przyczynę reklamacji. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, zostaną zwrócone po otrzymaniu przez Sprzedającego przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony przez pocztę, bądź kuriera, może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny
4. Ewentualne zwroty, wymiany i reklamacje zakupionych towarów mogą być dokonywane wyłącznie poprzez sklep MyLady.pl i tym samym nie mogą one być zgłaszane i dokonywane w innych punktach sprzedaży, w tym salonach firmowych i patronackich producentów, którzy za pośrednictwem sklepu MyLady.pl oferują swoje wyroby.
5. Podstawą dokonania zwrotu lub reklamacji będzie wcześniejsze powiadomienie Sprzedającego o tym fakcie poprzez wysłanie e-maila z odpowiednią informacją na adres [email protected]

VI. Zastrzeżenia prawne


1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe, które uniemożliwiły realizację umowy.
2. Administratorem bazy danych osobowych jest J&S FASHION TRADING. Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art.32, ust.1, pkt 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.
3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.



Akceptowane formy płatności i koszt przesyłki

  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12.00zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15.00zł
  • Przesyłka pobraniowa 16.00zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa 20.00zł
  • Przesyłka kurierska 17.00zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22.00zł
  • List polecony ekonomiczny 7.00zł
  • List polecony priorytetowy 9.00zł
  • Odbiór osobisty 0.00zł

Sposób dostawy/odbioru


  • Przedpłata na konto
  • Płatność za pobraniem
  • Karta kredytowa
  • Odbiór osobisty

szafa mylady

mylady :: pomorskie
zweryfikowana
pomorskie
na Szafie od: 03.2011
ostatnio na Szafie: 10-05-2013