Jak zgłosić otrzymanie towaru niezgodnego z opisem?
W przypadku otrzymania przedmiotu innego, niż wynika to ze zdjęć oferty oraz jej opisu, należy skorzystać z formularza zgłoszeniowego do Centrum Sporów, dostępnego w zakładce “pomoc”: http://szafa.pl/spor-nowy.html
W przypadku zgłaszania problemu z przedmiotem niezgodnym z opisem bardzo ważne jest dołączenie zdjęć tego, co otrzymano w wyniku transakcji. Zdjęcia powinny być wyraźne, czytelne, a wady powinny być widoczne. W przypadku spraw o przedmiot niezgodny z opisem, same słowne wyjaśnienia nie są wystarczające.
Staramy się, by odpowiedzi były udzielane w ciągu 3-5 dni roboczych od daty upływu 7 dni na złożenie wyjaśnień lub od daty złożenia wyjaśnień. Czasem jednak z uwagi na długie weekendy, święta, czy dużą ilość zgłoszeń, czas ten może się przedłużyć. Maksymalny okres oczekiwania to 20 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia.