0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Marynarka w kratę

Najnowsza porada

8 modowych klasyków - masz je w szafie?

Mała czarna Mała czarna tu sukienka, która jest niekwestionowanym modowym klasykiem. Każda okazja jest dobra by ją założyć, a większość ubrań i dodatków idealnie do niej pasuje. A dodatkowo… Czarny wyszczupla ;)  

studniowka 2

Imprezowe studniowka 2
  studniowka 2     studniowka 2     studniowka 2  

Kolor dominujący:

W związku z tym że nie podoba się Wam mój pomysł na sukienkę Asosa i pasek zmieniłam sukienkę ;)

zdj pożyczone z internetyu oczywiście

co Wy na to?;)

Tagi: #studniowka zestaw 2013,

Komentarze (24)

CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 29-12-2012 11:30

Mam podobne buciki :)
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 24-12-2012 10:49

sukienka jest z Bik Bok;)
 
Verbena17

Verbena17

dodane: 19-12-2012 20:25

Nie orientujesz się może gdzie można kupić taką sukienkę ?
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 16-12-2012 12:46

dziewczyny to zdjecia z internetu! ;)
 
Sysiaaaa

Sysiaaaa

dodane: 16-12-2012 10:52

Ładnie wyglądasz!
 
olcia5166

olcia5166

dodane: 16-12-2012 09:10

Ktos tam nizej napisał, ze wyglądasz niekorzystnie bo jestes puszysta..
CO ZA BZDURY!
WYglądasz pięknie, Twoje kształcy są bardzo sexowne, a w tej sukience wyglądasz pięknie!
Nie zakrywaj swojej tuszy workami na ziemniaki! ubierz spokojnie tą sukienkę!
 
sumasumarum

sumasumarum

dodane: 16-12-2012 01:57

spójrz na tą ;)
http://szafa.pl/c13055577- sukienka-lipsy-london-miet owa-nowa-na-studniowke.htm l
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 16-12-2012 00:59

dziekuję;)
 
asia88sk

asia88sk

dodane: 16-12-2012 00:58

to udanej studniówki :)
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 16-12-2012 00:49

ok dam się przekonac ;)
 
asia88sk

asia88sk

dodane: 16-12-2012 00:44

z dobrego serca, sukienki obie super, paseczek też fajny ale zostaw go do jeansów i białej bokserki ;) jak go ubierzesz do takiej sukienki to jak za kilka lat spojrzysz na swoje zdjęcia ze studniówki, poczujesz się jak laski które teraz patrzą na swoje zdjęcia z przed kilku lat w białych kozaczkach. poważnie :)
 
miss_teen

miss_teen

dodane: 16-12-2012 00:35

Ja tez nie mialam atłasowej sukienki i atłasowych szpilek i wyrożniałam się z tłumu. Nie potrzebny mi był metalowy obciachowy pas ;)
 
magness86

magness86

dodane: 16-12-2012 00:32

kaktuuus całe szczęście.. :) myślałam ,że to Ty , bo dziewczyny piszą ,że ładnie wyglądasz a ja oczom nie wierzę :)
 
magness86

magness86

dodane: 16-12-2012 00:31

Jeśli natomiast to Ty na ostatnim zdjęciu to sukienka leży super :)
Tylko te czarne buty nie pasują .
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 16-12-2012 00:31

dzieki za dobre rady jak znajdę włascicielkę zdjęcia przekażę;)
 
magness86

magness86

dodane: 16-12-2012 00:29

To Ty na pierwszym zdjęciu w sukience ?
Jeśli tak , to wyglądasz bardzo niekorzystnie. Jesteś puszysta i zamiast maskować mankamenty urody tylko je uwydatniłaś ;/

Sukienka powinna być bardziej sztywna na górze, gorsetowa ,żeby boczki Ci się nie wylewały i żeby biust był ładnie podniesiony , wyeksponowany .
I ta długość też nie jest dla Ciebie dobra , ponieważ masz grube nogi . Lepiej jakby sukienka sięgała do połowy kolana lub ciut za .
Szpilki jak najbardziej pasują . Pasek nie nadaje się na "bal" ;/

Niech Ci ktoś dobrze doradzi , mama , przyjaciółka.. Na prawdę źle to wygląda ;/
 
kaktuuus

kaktuuus

dodane: 16-12-2012 00:20

jeszcze go nie mam wiec nie widze problemu ;) lubie sie wyrozniac nie wszyscy muszą wyglądać tak samo "atłasowa sukienka z cyrkoniami i atłasowe szpilki" ;p gdybym nie miała wątpilowości to bym nie pytała;p
 
czaarnulkowa

czaarnulkowa

dodane: 16-12-2012 00:20

zdecydowanie bez tego paska ! :)
 
beatek72

beatek72

dodane: 16-12-2012 00:08

pasuje ;) nie przejmuj sie, ładnie wyglądasz.
 
ziza91

ziza91

dodane: 16-12-2012 00:08

ten pasek to jedna wielka wiocha ! moze lepiej powinnas chodzic po sali i krzyczec : STAC MNIE NA MOSCHINO , JESTEM ZAJEBISTA !!!
 
kaaaami

kaaaami

dodane: 16-12-2012 00:08

Taki pasek mógłby pasować do luźnej, gładkiej sukienki, żeby zapiąć go w talii. Do takiej delikatnej kreacji nie pasuje kompletnie :
 
fairytales

fairytales

dodane: 16-12-2012 00:07

Super stylizacja :)
 
kaaaami

kaaaami

dodane: 16-12-2012 00:06

A po co ten pasek? Nie pasuje :)
 
miss_teen

miss_teen

dodane: 16-12-2012 00:02

co sie tak uparlas na ten pasek? On kompletnie nie pasuje do takiej sukienki!
 

Dodane przez:

kaktuuus

Obserwuj

zweryfikowana
lubelskie
na szafie od: 01.2011
ostatnio na szafie: 12-03-2017

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
96
Neutralny Neutralny:
1
Negatywny Negatywny:
2

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij