0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Najnowsza porada

Wybór blogerek - traperki!

Od kilkunastu sezonów wygodne traperki nie opuszczają szaf stylowych dziewczyn.  Mimo, iż ten model obuwia pojawia się na wybiegach dość sporadycznie na dobre skradł serca fashionistek. W ich szafach znajdziemy nie tylko kultowe buty takich marek jak: Timberland i Caterpillar, ale również tańsze modele.

wiosenny fiolet:)

Kolor dominujący:


kolorowo i wyrozniajaco sie:)...buty specjalnie nie pasuja do torebki:)...Nie mam za grubych nog?;/:P

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (13)

Sara2222

Sara2222

dodane: 10-03-2010 14:32

Radzę nie kupować nic od tej oszustki! Zapłaciłam pół roku temu za kurtkę i mi do tej pory oczywiście nie wysłała!!Ostrzegam!!
 
zancia19

zancia19

dodane: 21-08-2009 18:30

hehe jaki spór... ; )
mnie się tam Twoje nogiii podobaja hehe
ah fiolet! .. mój ulubiony kolorek ;)
 
citronka

citronka

dodane: 04-08-2009 17:56

mowa tu byla o letasha151 ktorej skomentowalam konstruktywnie jakis stroj i cos poradzilam i widac ze ten komentarz byl w odwecie tylko o to chodzilo ;))
 
jovita

jovita

dodane: 04-08-2009 17:35

"dziewczyny co innego mowia;)...ale jestes zawistna:D..czyzby zazdrosc?"

najpierw sie pytasz czy nie sa za grube (czyli wnioskujemy ze ci przeszkadza cos w nich) a potem twierdzisz ze kolezanka nizej ci ich zazdrosci
zdecyduj sie bo zalatuje pytaniami na pokaz i hipokryzją
 
zapodaje

zapodaje

dodane: 12-07-2009 09:51

sweter za duży - nie widać paska, torba za duża - jak na zakupy, włosy za duże - nie widać swetra, ale za to nogi - genialne, pomysł również, brakuje biżuterii
 
citronka

citronka

dodane: 28-04-2009 13:14

dziewczyny co innego mowia;)...ale jestes zawistna:D..czyzby zazdrosc?
 
letasha151

letasha151

dodane: 23-04-2009 11:22

Pytanie o nogi było dla pokazu, większość kobiet tak już ma ehh...
 
edyta67

edyta67

dodane: 21-04-2009 00:20

podobaja mi sie żółte buciki, fajnie współgrają z resztą :)
 
Inax

Inax

dodane: 18-04-2009 21:57

świetny zestaw i nogi też masz świetne :)
 
citronka

citronka

dodane: 18-04-2009 14:18

dzieki:)zawsze przezywalam ze mam za masywne uda po mamusi:P wlasnie jak by byly czarne buty to dla mnie za ciemno;p...oczojebnosc u mnie to podstawa...
 
fabulous89

fabulous89

dodane: 18-04-2009 14:14

Ja wlasnie buty zostawila bym, a odrzucilabym sweterek...Jakos mi tu nie psauje. Masz idealne nogi, dlugie i taki w sam raz ;p
 
TheMary

TheMary

dodane: 18-04-2009 14:13

Masz śliczne nogi!
Moje marzenie :)
 
Ajjc

Ajjc

dodane: 18-04-2009 14:12

ladnie ale buty bylm wlozyla czarne a nie zolte za bardzo raza. Hym grube nogi? zartujesz prawda?
 

Dodane przez citronka

zweryfikowana
Bielsko Biała na szafie od: 02.2009
ostatnio na szafie: 24-07-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
33
Neutralny Neutralny:
1
Negatywny Negatywny:
4

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • elegancja Francja
  • jak łosoś
  • panterkowy brąz
  • Pani Wiosna:)

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij