0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Moj styl

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

Camel panther

Kolor dominujący:


1.Tunika w panterkę - All
2.Kurtka camelowa - Atmosphere
3.Platformy w panterkę- Szafa.pl
4.Dodatki - DOM :)

Proszę o wyrażanie swoich opinii w sposób kulturalny!

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (43)

Andruttss

Andruttss

dodane: 30-01-2012 14:43

Mam na sprzedaż identyczną tunikę:)
http://szafa.pl/c8790849-m ega-tuniczka-w-panterke.ht ml
 
letasha151

letasha151

dodane: 26-01-2011 16:55

Były kiedyś na sprzedaż, ale dawno, dawno temu.;)
 
mimi753

mimi753

dodane: 26-01-2011 16:54

butyy cuuudowneee!:)
 
Claudusia18

Claudusia18

dodane: 23-12-2010 14:48

mnie sie podoba
 
Iwonka12118

Iwonka12118

dodane: 07-09-2010 09:12

Super wyglądasz :)Mam taką fioletowa tylko że w zebrę ,ale nie na szafie .
 
Iwonka12118

Iwonka12118

dodane: 07-09-2010 09:11

Super wyglądasz :)Mam taką fioletowa tylko że w zebrę ,ale nie na szafie .
 
dlaciebieszafa

dlaciebieszafa

dodane: 09-05-2010 10:07

co Cie skusilo na taka fruzure ? zapraszam na doczepianie włosów:)
 
bedegryzc

bedegryzc

dodane: 28-04-2010 09:40

ŚWIETNY ZESTAW !!!!

ja bym tylko czarne platformy open toe do tego załozyla... ale siwetnie wyglada:)

mam takie dwie tuniki, jedną granatowa i jedna rozowa... i nie wiem do czego to zakladac xD
 
letasha151

letasha151

dodane: 14-04-2010 16:59

włoski odrastają.. dziękuję :)
 
anika90

anika90

dodane: 14-04-2010 16:57

co za zmiana.. wyglądasz cudownie po tej metamorfozie chodz zgadzam się z reszta... włosy zapuszczaj:P
podziwiam Cię... chciałaby, te 15kg zrzucic:(
 
abinitio84

abinitio84

dodane: 07-04-2010 18:56

Kochana,ta fryzura nie pasuje do Ciebie,zapuść włosy!! Strój super,na problem z pierssiami polecam EXTREME BRA ,kupiłam sobie za jakieś 30 zl i jestem taaaka szczęśliwa a piersi mam taaakie jędrne i taaakie wielkie:)
 
holka86

holka86

dodane: 03-04-2010 18:43

Bosko..piekna figurka i sliczny zestaw 5!
 
modneciuszki

modneciuszki

dodane: 31-03-2010 13:13

Wyglądasz cudnie w tym zestawie.A ten wyraz twarzy hmmm.Duza 5
 
letasha151

letasha151

dodane: 28-03-2010 10:50

Hihi, myślałam, że nie możesz patrzeć. :) :P
 
kinior20

kinior20

dodane: 28-03-2010 10:50

Nie mogę się na Ciebie napatrzeć:))) Ślicznie:)
 
dariaf5

dariaf5

dodane: 27-03-2010 16:24

Kurteczka bosska, ale zamiast butów w panterkę (bo troche tu tego za dużo) to jakies fajne platformy wysokie, wysłużą ci nogi :)
Masz dosyć masywne uda więc wybieraj moze troche dłuższe tuniki.

No i zapuszczaj włosy! W tamtych było ci lepiej!
 
corolla

corolla

dodane: 25-03-2010 17:17

Wg mnie buty i sukienka w panterkę to za dużo... Albo to albo to, ale to moje zdanie :)
I zgadzam się z poprzedniczkami w długich włoskach było Ci super, może pomyśl o doczepianych włosach np. clip in :))
 
MiracleGirl

MiracleGirl

dodane: 23-03-2010 14:20

a jesli chodzi o drugie zdjecie, top usun ta lewą połówke. Jest naprawde koszmarna;/
 
MiracleGirl

MiracleGirl

dodane: 23-03-2010 14:19

No fakt długie włosy miałąs cudne, i o 100% ladniej w nich wygl;adałas. Te Cie szpecą, i robia okropną twarz ;/
Nie wiem, nie podoba mi sie.
A stroj taki nijaki ;/
 
magnolia_83

magnolia_83

dodane: 22-03-2010 19:33

śliczna sukienka! bardzo fajnie dobrałaś ten zestaw
 
dodi102

dodi102

dodane: 22-03-2010 14:57

ta fryzura jest koszmarna, slicznie wygladalas w dluzszych wlosach. stroj fajny!
 
frankowa

frankowa

dodane: 22-03-2010 14:33

tutaj strój jest na prawdę ok ;) a co do fryzurki to zrobiłam na twoim miejscu grzyweczkę lekka na prawy lub lewy bok... a na gorze bardziej wygładziła niż stroszyła... i zapuszczaj włosy do takich ust będzie ci lepiej w trochę dłuższych :)
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 12:16

Na zdjęciach mam stanik :)... tylko po takiej utracie wagi piersi taka niestety wyglądają...
 
basiowo

basiowo

dodane: 22-03-2010 12:12

bardzo fajnie, masz fajne kobiece kształty,piękne usta. jedynie fryzura... ale to kwestia gustu
 
lewa03

lewa03

dodane: 22-03-2010 12:08

glupi komputer w pracy zglupial,przepraszam za tyle razy ten sam komentarz
 
lewa03

lewa03

dodane: 22-03-2010 12:07

stroj jest ok ale zaloz dobry Push Up aby pokazac piersi,zupelnie bez staniki wygladaja nie za dobrze.
 
lewa03

lewa03

dodane: 22-03-2010 12:05

stroj jest ok ale zaloz dobry Push Up aby pokazac piersi,zupelnie bez staniki wygladaja nie za dobrze.
 
eva875

eva875

dodane: 22-03-2010 12:05

Jeśli miałabys jakies pytania cd. ćwiczeń to daje Ci moje gg 11049406 - ja ćwiczę od paru lat.
 
lewa03

lewa03

dodane: 22-03-2010 12:04

stroj jest ok ale zaloz dobry Push Up aby pokazac piersi,zupelnie bez staniki wygladaja nie za dobrze.
 
malgosianowak7

malgosianowak7

dodane: 22-03-2010 12:01

tu już dużo lepiej :) kurteczka jest rewelacyjna :) co do panterki-mam taką samą tylko czerwoną :)
 
eva875

eva875

dodane: 22-03-2010 12:00

Skoro sie rozrosły na boki to znaczy ze ćwiczysz siłowo, najlepszy trening to : pół roku cwiczen siłowych po to by wzmocnić mięśnie (maksymalne obciązenie na nogi 15 kg i rece 5 kg bo inaczej rozrosną się jeszcze mocniej) a po pół roku ćwiczenie aerobowe, żeby spalić tkankę tłuszczowa i utrzymać figurę.
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:49

Dziękuję bardzo :)
 
anies00

anies00

dodane: 22-03-2010 11:43

Żeby wydłużyć nogi:
*wkładaj buty w kolorze rajstop/spodni/getrów
*noś długie rozpięte kardigany/narzutki
*spódnice z podwyższonym stanem
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:39

Macie jakieś rady co zrobić, żeby wydłużyć optycznie nogi??
Od ćwiczeń bardzo się rozrosły w bok i są krótkie i wstydzę się tak chodzić ubrana... coś poradzicie?
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:37

Na szafie i na all jest ich pełno :) Za około od 70-100zł max :)
 
agata_szafa

agata_szafa

dodane: 22-03-2010 11:35

strój super, fajna ta kurteczka ;)
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:29

Na tym polega mój problem, nie inwestuję w kosmetyki tylko ubrania i buty ;/ ale chyba pora zacząć... :)

Miałam krem dlatego tak to wygląda :)
 
nusia_ag

nusia_ag

dodane: 22-03-2010 11:28

polecam puder mineralny Oriflame Giordani - Twoja twarz nie bd się tak świecić... nie wygląda to najkorzystniej... proponuje również zainwestować w dobry podkład odrobinę ciemniejszy niż ten, który posiadasz... proponuję max factor :)
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:13

arkka

Do pewnych ubrań przydaje się nadmiar kg :):*
a kolczyki... mam do nich sentyment, mają swoją długą historię... bez nich czuję się dziwnie... :)
 
letasha151

letasha151

dodane: 22-03-2010 11:12

Zamierzam niebawem zacząć się "smażyć" w solarium, tak, tak - to niezdrowe itp, ale nie stać mnie na żywot na Majorce :)
Tak, wiem, przydałoby się podkreślić oczy, bez wątpienia, dziękuję za dobre rady :):**
 
arkka

arkka

dodane: 22-03-2010 11:11

ZGADZAM SIE Z TYM KOLCZYKIEM ;) ALE WIEM ZE JEST SENTYMENTALNY IS SZANUJW TO ;) JA DZIS SPRZEDALAM IDENTYCZNA PANTERKE BO STWIERDZIALAM ZE JESTEM NA NIA ZA CHUDA A NA TOBIE WYGLADA EXTRA ;P
POZDRAWIAM
 
aleksandraa_1234

aleksandraa_1234

dodane: 22-03-2010 11:10

A, no i moze ciut ciemniejszy podklad i mocniej pomalowane oczy ?:) Wiem, wiem to nie o tym, ale moze sie przyda... ;) Sprobuj i sie pokaz :D
 
aleksandraa_1234

aleksandraa_1234

dodane: 22-03-2010 11:08

Wszystko Ok, ale... No wlasnie, jest jedno ALE ;) Wyjmij kolczyki. Nie pasuja do Twojej twarzy.
 

Dodane przez letasha151

zweryfikowana
Głowno (łódzkie)
na szafie od: 03.2009
ostatnio na szafie: 24-10-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
1014
Neutralny Neutralny:
4
Negatywny Negatywny:
2

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Beżowa spódnica 40
  • 153
  • 152
  • 151
  • 150
  • 149
  • 148
  • 147
  • 146
  • 145
  • 144
  • 143

Ostatnio tu zaglądali

  • dzaga_85
  • Emilsonka
  • izusia2009
  • qbubbles
  • dominix5


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij