0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

KARL LAGERFELD ZARA

Najnowsza porada

Najmodniejsze kolory wiosny

Idzie wiosna! Wraz z nią pojawi się nowy sezon i eksplozja kolorów - mocne, nasycone barwy. Zobacz najmodniejsze propozycje prosto ze światowych wybiegów.

kurtko koszula khaki

Kolor dominujący:


zapraszam na bloga
http:// marzenajaworska181.blogspot.co.uk/2013/10/wszystkim-mam-na-imie-marzena-i-jestem.html?showComment=1382648059850#c6246019157871470945

po http:// nie ma spacji

kurtko koszula h&m
spodnie new look
sandalki new look

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (25)

monia1609

monia1609

dodane: 25-10-2013 20:25

Zgadzam sie z dziewczynami jesteś śliczna!!!!!!!
 
Mary091

Mary091

dodane: 25-10-2013 14:24

piękne włosy:)
 
pizmak13

pizmak13

dodane: 25-10-2013 11:58

Ale śliczna jestes *_*
 
marzena181

marzena181

dodane: 25-10-2013 09:53

po http:/ zrob tak, by nie było spacji
 
zuzka08

zuzka08

dodane: 25-10-2013 08:52

Tylko po co ten pasek.. :-(
 
GwiazDka1983

GwiazDka1983

dodane: 25-10-2013 08:40

Super stylizacja :) wchodze w ten link i dziwne rzeczy mi wyskakuja a Ciebie tam nie widze;(
 
BreatheEasy

BreatheEasy

dodane: 25-10-2013 01:02

Ile ja bym dała ,żeby być taka piękna jak Ty..:) Zazdroszczę cudownej urody!!
 
sabinka771

sabinka771

dodane: 25-10-2013 00:06

stylizacja fajna, prosta, ale za to uroda cudowna:)
 
marzena181

marzena181

dodane: 25-10-2013 00:05

Dzis pierwszy dzien blogowania, wiec tylko stylizacje letnie wkleilam. W weekend dodam jesienne , a co do pielęgnacji włosów to myśle, że niedlugo też jakis post sie pojawi.
 
goossipgirl

goossipgirl

dodane: 24-10-2013 23:36

Czy na swoim blogu piszesz również o tym jak dbasz o włosy?
zgdzam sie z dziewczynami poniżej, oprócz świetnych stylizacji masz naprawdę piękne włosy
 
Monisia125

Monisia125

dodane: 24-10-2013 23:27

Jeszcze raz się komentarz wkleił:), włosy cudne zazdroszczę.Może ktoś wie jaką farbą można uzyskać podobny kolor?
 
magicspells1

magicspells1

dodane: 24-10-2013 23:26

wow, super koszula !
zapraszam do mnie;)
 
Monisia125

Monisia125

dodane: 24-10-2013 23:26

To jest Twój naturalny kolor włosów?
 
marzena181

marzena181

dodane: 24-10-2013 23:24

tak naturalny... :)
 
marzena181

marzena181

dodane: 24-10-2013 23:23

kurde dziewczyny dzięki ! sindiris oj zaufaj, ze mam :P
 
Monisia125

Monisia125

dodane: 24-10-2013 23:22

To jest Twój naturalny kolor włosów?
 
marzena181

marzena181

dodane: 24-10-2013 23:19

kurde dziewczyny dzięki ! sindiris oj zaufaj, ze mam :P
 
kropka1188

kropka1188

dodane: 24-10-2013 23:18

Włosyyy...coś pięknego ;)
 
Monisia125

Monisia125

dodane: 24-10-2013 23:17

Jesteś taka śiczna ,żę ciężko skupić się na twoim stroju.
 
sindiris

sindiris

dodane: 24-10-2013 23:13

Ty chyba nie masz żadnych wad :-D

hehe ;)))
 
kasiapmi

kasiapmi

dodane: 24-10-2013 23:10

Piękna jesteś :) podoba mi sie ta koszula w stylu militarnym :D
 
marzena181

marzena181

dodane: 24-10-2013 23:09

i oto wlasnie chodzi :) kazda z nas ma swoje wady i zalety ... :p
 
sindiris

sindiris

dodane: 24-10-2013 23:08

zazdroszczę :)

ale mimo wszystko lubie się taką jaką jestem, z wadami, ale lubie :) Pozdrawiam :***
 
marzena181

marzena181

dodane: 24-10-2013 23:06

dzieki bardzo za komplement :) pewnie, ze mozna... 23 :)
 
sindiris

sindiris

dodane: 24-10-2013 23:05

jesteś śliczna, na prawdę wiele z nas może Ci pozazdrościć urody :) a ile masz lat? że tak z ciekawości zapytam, jeśli można wiedzieć :D
 

Dodane przez marzena181

zweryfikowana
warmińsko-mazurskie
na szafie od: 08.2009
ostatnio na szafie: 10-01-2017


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
22
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Total black
  • Mom jeans
  • The beige coat
  • Wiosennie
  • Total black
  • Casual
  • Instagram
  • Wonderful day
  • Silvergray and white
  • Gray
  • Krata
  • Beautiful Day

Ostatnio tu zaglądali

  • justa6
  • socjo
  • rodzyn
  • shebiatka
  • Akimi


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij