Aktualnie sprzedaję

Moje stylizacje

Mam w szafie

szafa zielonasukienka

zielonasukienka :: małopolskie
zweryfikowana
małopolskie
na Szafie od: 02.2016
ostatnio na Szafie: 13-10-2016

NAJCHĘTNIEJ UBIERAM SIĘ W:

Peek-Cloppenburg, Zara, Promod, KappAhl, C&A itp.

O mnie

Proponujemy Państwu jedynie dobre, sprawdzone marki, które dały się poznać na naszym rynku jako producenci dbający o jakoœść swoich wyrobów oraz wzornictwo zgodne z trendami w œświecie mody.
Wszystkie wystawiane tu przez nas ubrania można kupić przez Allegro.

Zwroty

Czas na zwrot: 14 dni

1.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli Sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

2.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, Kupujący powinien złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na:
- adres e-mail: [email protected]kienka.pl
- lub listem tradycyjnym na adres: P.W. Powiększalnia, ul. Kalwaryjska 69/9, 30-504 Kraków.

3.
Zwrot przedmiotu przez Kupującego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

4.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5.
W przypadku gdy Kupujący odstępuje od umowy, Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, tzn. kwotę zapłaconą za zakupiony przedmiot + poniesiony przez Kupującego koszt pierwszej wysyłki towaru.

6.
Koszt zwrotu (odesłania) towaru ponosi Kupujący.

7.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
P.W. Powiększalnia, ul. Kalwaryjska 69/9, 30-504 Kraków.

Podstawa prawna:
Dziennik Ustaw z 2014 r. poz. 827. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


Reklamacje

1.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

2.
Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia o charakterze mechanicznym spowodowane przez Kupującego (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka itp.)

3.
Reklamacje są rozpatrywane w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru.

4.
W przypadku, kiedy otrzymany towar posiada wadę ukrytą, należy poinformować Sprzedającego o zamiarze reklamacji: [email protected], a następnie odesłać towar na adres Sprzedającego: P.W. Powiększalnia, ul. Kalwaryjska 69/9, 30-504 Kraków.

5.
Do wysyłki należy załączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacji.

6.
Przesyłka powinna zostać dobrze zabezpieczona do wysyłki.

7.
Towar przyjęty do reklamacji zostanie wymieniony na nowy i odesłany do Kupującego, bądź w przypadku braku nowego towaru w magazynie Kupującemu zostanie zwrócona całkowita kwota zapłacona za towar, wraz z kosztami przesyłki.

8.
Przesyłki wysłane za pobraniem pocztowym lub na koszt Sprzedającego nie będą odbierane.

Pozostałe informacje

Sprzedawana przez nas odzież jest nowa, oryginalna, nienoszona. Posiada wszystkie oryginalne metki i wszywki producenta.

Komentarze

Pozytywny Pozytywny: 0
Neutralny Neutralny: 0
Negatywny Negatywny: 0
rozwiń