To sprzedaję lub wymieniam

Mam w szafie

Moje stylizacje

nanka1 :: wielkopolskie

szafa

nanka1

zweryfikowana
wielkopolskie
na szafie od: 06.2009
ostatnio na szafie: 26-04-2017

O mnie

Cześć! Obecnie z szafy korzystają 4 osoby. Wystawiamy rzeczy które Nam się po prostu znudziły :) chętnie ponosimy coś innego :)

Wszystkie wystawione zdjęcia przedstawiają faktyczny stan rzeczy. Jeżeli są to zdjęcia z internetowych sklepów proszę o prośbę prześle realne(pewnie miałam nieaktywny aparat)

PROSZĘ O WYSTAWIANIE KOMENTARZY PO TRANSAKCYJNYCH, PONIEWAŻ JEST TO DLA MNIE POTWIERDZENIE, ZE DANA PACZKA DOSZŁA (JA TEŻ WYSTAWIAM KOMENTARZE)

Do każdej "KUPIONEJ" rzeczy u mnie proszę doliczyć koszt przesyłki coś ok 10 zł.
Jeżeli następuje u mnie wymiana to osoba składająca mi taką ofertę pierwsza wysyła wymieniony ze mną ciuszek itp...

Proszę o odpisywanie na moje wiadomości nawet jak nie masz ochoty na wymianę/sprzedaż :) dzięki W RAZIE JAKIŚ PYTAŃ PISZCIE NA PRIV ZAWSZE ODP ;)

Zwrotów nie przyjmuję! Za zagubione paczki nie odpowiadam!! Serdecznie zapraszam do mojej szafy:)

Komentarze

Pozytywny Pozytywny:
74
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
3
dreamer44

dreamer44 napisała:

Ocena:

niestety,ale LIPA.bluzeczka miała być w stanie bardzo dobrym,w korespondencji prywatnej również pytałam się o stan bluzeczki i zostałam poinformowana,że nie posiada wad. Dzisiaj szczęśliwa otwieram i paczkę i...i LIPA. bluzeczka posiada zmechacenia pod pachami,oprócz zmechaceń kolor bluzeczki pod pachami zażółcony ,od normalnego,ciągłego użytkowania, na łączeniu szwów dziura! a,że materiał to łączenie bawełny z szyfonem,to dziury na szyfonie nie da się zszyć tak,żeby nie został ślad. na ramionach z obu stron DZIURY,po najprawdopodobniej nieumiejętnym odpruciu wcześniej zszytych szelek,żeby skrócić ich długość.z przodu na piersi ślad po długopisie...no droga NANKA1,tak nie wygląda rzecz bardzo dobra! kiedy do niej napisałam w sprawie wyglądu bluzki,NANKA1 owszem,zgodziła się na odesłanie jej bluzki,ale ja mam pokryć koszt wysyłki w obie strony.no raczej nie. towar nie jest zgodny z opisem,nie da się w bluzce do ludzi wyjść i ja mam jeszcze dopłacać?gdzie koszt wysyłki przewyższa wartość bluzki?sprawa wygląda bardzo prosto.dla chętnych podeślę foty bluzki"bez wad". spodziewam się oczywiście LIPY w ramach zemsty,bo jesteśmy takie dorosłe i pyskate,nie NANKA1?ale w razie czego zdjęcia mam.rozmowę mam i gdy dostanę negatywa ,sprawę będę kierować do Administracji,bo z mojej strony wszystko było jak należy.pozdrawiam i nie polecam!

dodane: 18-06-2015 09:49

jaszka0

jaszka0 napisała:

Ocena:

Doskonała transakcja, piękna rzecz, świetne porozumienie, szybka wysyłka -- polecam i dziękuję!

dodane: 06-03-2015 17:11

dyskusja1

dyskusja1 napisała:

Ocena:

Przedmioty wymiany w super stanie, bardzo szybka wysyłka,
oczywiście polecam :)

dodane: 18-12-2014 12:30

dyskusja1

dyskusja1 napisała:

Ocena:

Przedmioty wymiany w super stanie, bardzo szybka wysyłka,
oczywiście polecam :)

dodane: 18-12-2014 12:30

dyskusja1

dyskusja1 napisała:

Ocena:

Baaardzo konkretna i rzeczowa Pani, dzięki czemu wymiana przebiegła raz, dwa, trzy! :)
bardzo dziękuję i oczywiście pozdrawiam!;)

dodane: 18-12-2014 12:29

dyskusja1

dyskusja1 napisała:

Ocena:

Baaardzo konkretna i rzeczowa Pani, dzięki czemu wymiana przebiegła raz, dwa, trzy! :)
bardzo dziękuję i oczywiście pozdrawiam!;)

dodane: 18-12-2014 12:29

dyskusja1

dyskusja1 napisała:

Ocena:

Baaardzo konkretna i rzeczowa Pani, dzięki czemu wymiana przebiegła raz, dwa, trzy! :)
bardzo dziękuję i oczywiście pozdrawiam!;)

dodane: 18-12-2014 12:29

danonek24

danonek24 napisała:

Ocena:

PERFIDNA OSZUSTKA! Będę o tym powtarzała wszystkim! Bluzka miała być tylko z jednym zaciągnięciem - szkoda tylko, że osoba ta zapomniała dopisać o całym pozaciąganym tyle. Trudno tego nie zauważyć pakując ubranie do wysyłki. Nie chce mi zwrócić pieniędzy. Najpierw ja mam odesłać bluzkę - na swój koszt! - a później z pieniędzmi zapewne mogę się pożegnać.
Zapewne w odwecie również otrzymam komentarz :) ale tym bardziej nie omieszkam obsmarować jej każdej z Was (Szafowiczek). OSZUSTKA I RAZ JESZCZE OSZUSTKA!

dodane: 06-11-2014 16:12

paulina9410

paulina9410 napisała:

Ocena:

wszystko jak najbardziej na tak ! miły, stały kontakt i szybka wysyłka ! polecam :)

dodane: 19-10-2014 12:07

paulina9410

paulina9410 napisała:

Ocena:

Ekspresowa wysyłka, miły i stały kontakt, uczciwa osoba ! polecam :)

dodane: 19-10-2014 12:06

Sanderka1902

Sanderka1902 napisała:

Ocena:

wymiana udana , polecam

dodane: 06-10-2014 10:30

Sanderka1902

Sanderka1902 napisała:

Ocena:

wymiana udana , polecam

dodane: 06-10-2014 10:30

Sanderka1902

Sanderka1902 napisała:

Ocena:

wymiana udana , polecam

dodane: 06-10-2014 10:29

urkado

urkado napisała:

Ocena:

Jak najbardziej polecam! Transakcja w 100% udana.

dodane: 22-09-2014 11:46

Olgaaa904

Olgaaa904 napisała:

Ocena:

Wszystko w najlepszym porządku, polecam !:)

dodane: 11-09-2014 21:25

Olgaaa904

Olgaaa904 napisała:

Ocena:

Wszystko w najlepszym porządku, polecam !:)

dodane: 11-09-2014 21:25

alexia20

alexia20 napisała:

Ocena:

bluzeczka zgodna z opisem , wszystko szybko i sprawnie jesli chodzi o przesyłke:)

dodane: 24-08-2011 19:57

jusiek1

jusiek1 napisała:

Ocena:

Polecam szafowiczke, szybka wysyłka, Polecam !

dodane: 24-08-2011 17:31

czarnulka3330

czarnulka3330 napisała:

Ocena:

ISTNA ZLODZIEJKA!!!!!
wymiana miala byc za moja bluzke a jej okulary, niestety gowniara po pewnym czasie kiedy dostala juz bluzke stwierdzila ze przykro jej ale okularow nie ma.Grzecznie poprosilam o zwrot bluzki,gdyz nic nie wybralam z jej szafy bluzki nie dostalam do dzis!!!
ZLODZIEJKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zreszta przeczytajcie:
czarnulka3330
17-09-2010 18:28 wymiana ?
nanka1
17-09-2010 21:12 http://szafa.pl/c3166029-biala-bluz eczka-ca.html
??
czarnulka3330 czarnulka3330
29-09-2010 19:40 ok jak nie sa nic uszkodzone , ani porysowane to ok wysylamy?
nanka1
30-09-2010 05:47 juz tak dawno sie nie odzywałaś ze zapomniałam ze mialysmy sie wymienic
nanka1
30-09-2010 05:47 ale ok podaj swoj adres
nanka1
30-09-2010 05:48 dla mnie paczke wyslij na ten
Paweł Banaś
ul.Skryta 9/14
60-799 Poznań

i proszę nie pomyl adresu
nanka1
30-09-2010 05:48 kiedy wysyłamy paczki??
czarnulka3330
30-09-2010 20:03 MYSLE ZE JUTRO. HEH JAK WYSLALA BYS DZIS TO POSZEDL BY NA TAMTEN ADRES;/
nanka1 nanka1
30-09-2010 21:45 Gabriella Bożena Bogusz
Plażowa 333
32-015 Stanisławice

ja mam wysłać na ten adres??? bo już się pogubiłab;)

a ty mi na ten

Paweł Banaś
ul.Skryta 9/14
60-799 Poznań

tak??i wysyłamy w piątek ;)
nanka1
02-10-2010 12:54 to jak?
czarnulka3330
05-10-2010 11:58 ja przepraszam, wyslalam w pon. poleconym.napisz jak dojdzie pozdrawiam...
nanka1
08-10-2010 17:16 Witam!
Przepraszam, że się nie odzywałam, ale miałam problemy zdrowotne (wiem, że to żadna wymówka) zapomniałam kompletnie wysłać paczki ;( i właśnie miałam zamiar to zrobić i szukałam okularów i nie mogę ich znaleźć, więc muszę Panią poinformować, że nie mogę Pani ich wysłać, może sobie coś innego Pani wybierze ???
Aha i jeżeli Pani wysłał w ogóle do mnie paczkę to jeszcze jej nie otrzymałam.
Przepraszam i pozdrawiam
czarnulka3330
17-10-2010 14:20 no to radzila bym ci wyslac okulary do wtorku jezeli nie to komentarz bedziesz mial na pol strony.
a jak masz problem to odeslij mi bluzke do wtorku!!!
dziecko kochane wyslalam poleconym , i mam potwierdzenie/.
chcesz syfu bedziesz go miala!
nanka1
17-10-2010 14:39 przeciez napisalam ze nie mam tych okularow i masz sobi cos innego wybrac, a jak nie to odesle ta koszule, zadem problem
czarnulka3330
22-10-2010 10:01 dziewucho ja chcialam okulary a nie jakies badziewia , to korwa odsyłaj! bo mialas ja juz dawno odeslac do wtorku wiec radze ci sie pospieszy.

dodane: 31-10-2010 19:12

jusiek1

jusiek1 napisała:

Ocena:

Butki są rewelacyjne ;) przesyłka szybka...transakcja przeszła bez żadnych zarzutów. Pozdrawiam i polecam

dodane: 09-10-2010 08:47

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij