coktowoli :: małopolskie

szafa

coktowoli

zweryfikowana
małopolskie
na szafie od: 05.2017
ostatnio na szafie: dzisiaj

O mnie

VVVVVV PRZECZYTAJ ZANIM NAPISZESZ VVVVVV

!!! PROSZĘ PYTAĆ O DOSTĘPNOŚĆ PRZEDMIOTÓW !!!
Swoje rzeczy wystawiam na wielu portalach, dlatego proszę pytać o dostępność przed dokonaniem zakupu.

Jestem nowa w serwisie szafa.pl. Mam jednak długą historię sprzedaży na innych portalach oraz serwisach. Jeżeli masz wątpliwości co do mojej uczciwości, napisz o tym szczerze w wiadomości prywatnej - wyślę link, gdzie można zobaczyć moje komentarze dotyczące sprzedaży, wymiany oraz kupna.

Sprzedaję w Internecie od 2009 r. Wszystkie rzeczy wystawione tutaj są od minimum sześciu miesięcy moją własnością lub własnością mojej rodziny/ znajomych, którym grzecznościowo wystawiam nieużywane przez nich rzeczy (stąd duża rozbieżność rozmiarów). Nie sprzedaję z hurtu, a sprzedaż rzeczy na szafa.pl nie jest dla mnie źródłem dochodu. Jestem osobą uczciwą i tego samego oczekuję od innych. Do każdej transakcji podchodzę profesjonalnie. Wszelkie nieprawidłowości zgłaszam do Administracji oraz - w skrajnych przypadkach - na Policję.

Nadaję tylko przesyłki rejestrowane (polecone, z numerem nadania), za pośrednictwem Poczty Polskiej, po przedpłacie na konto (wysyłka jest płatna dodatkowo wg cennika Poczty Polskiej + cena bezpiecznego opakowania). Nie wysyłam za pobraniem. Można również umówić się na odbiór osobisty w Krakowie w podanym przeze mnie miejscu. Odbiór osobisty nie jest płatny dodatkowo i nie wymaga przedpłaty, wymagam jedynie odliczonej kwoty (to oszczędzi czasu obu stronom). Osobiście preferuję wysyłkę.

Zawarcie transakcji następuje w momencie podania danych do przelewu lub umówienia konkretnego terminu spotkania (z wymianą numerów telefonów). Sprzedaję pierwszej zdecydowanej na zakup osobie.

Obniżki ceny są jak najbardziej możliwe (oczywiście w granicach rozsądku). Darmowa wysyłka lub wysyłka w cenie jest zawsze polecona ekonomiczna.

Wszystkie ubrania piorę (z wyłączeniem nowych z papierowymi metkami) i prasuję przed wystawieniem ich tutaj. Nie robię tego dodatkowo przed wysyłką lub odbiorem osobistym. Wszystkich alergików uprzedzam, że mieszkam z kotem. Proszę mieć to na uwadze decydując się na zakup.

Przesyłki nadaję w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od dnia zaksięgowania przelewu na moim koncie (dzień zaksięgowania wpłaty + 2 dni robocze). Na przelew czekam maksymalnie 7 dni (w przypadku, kiedy w ciągu tych 7 dni nie będzie minimum 3 dni roboczych, ilość dni zostanie doliczona tak, żeby w przeciągu terminu na wpłatę znajdowały się 3 dni robocze) od dnia podania przeze mnie danych do przelewu (dzień podania danych do przelewu + 7 dni). Po przekroczeniu terminu na wpłatę transakcję uznaję za niesfinalizowaną z winy kupującego i wystawiam komentarz negatywny (odwetowy zgłaszam do Administracji, co skutkuje usunięciem takiego komentarza, ponieważ jest to niezgodne z regulaminem narzuconym przez serwis szafa.pl). W przypadku odstąpienia od umowy (po podaniu danych do przelewu/ umówieniu terminu spotkania), bądź w przypadku nie stawienia się na umówione spotkanie, również wystawiam komentarz negatywny.

Proszę dokładnie zapoznać się z opisem oraz zdjęciami, ewentualnie zadać wszelkie potrzebne pytania, na które chętnie odpowiem, ponieważ zwrotów (oprócz sytuacji, kiedy przedmiot nie jest zgodny z opisem) i reklamacji nie przyjmuję, nie udzielam również gwarancji na zakupione u mnie przedmioty - jako osoba prywatna nie mam takiego obowiązku. Ewentualne zwroty tylko w przypadku, kiedy przedmiot nie jest zgodny z opisem (zwrot we współpracy z Administracją, po wcześniejszym okazaniu dowodów w ciągu maksymalnie 24h od odebrania przesyłki, na mój koszt). Proszę mieć jednak na uwadze fakt, że jestem osobą prywatną, więc przepisy Prawa Konsumenckiego w tym wypadku nie obowiązują.

W przypadku, gdy wysyłka do mnie wróci od razu Cię o tym poinformuję i postaram się sprawę wyjaśnić (na odpowiedź czekam do 7 dni roboczych, później przedmiot wystawiam ponownie bez zwrotu jakichkolwiek kosztów - nie jestem przechowalnią), jeśli jednak sytuacja zaszła ewidentnie z winy kupującego (kupujący nie odebrał przesyłki lub podał błędny adres do wysyłki) - oczekuję zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów przesyłki zwrotnej + kosztów ponownej wysyłki i wysyłam jeszcze raz bez konsekwencji negatywnego komentarza. Można również umówić się ze mną w tej sprawie w Krakowie, zwrócić koszt przesyłki zwrotnej oraz odebrać zamówione rzeczy; nie ma możliwości zwrotu pieniędzy.

Bardzo proszę dokładnie czytać opisy i oglądać - wszystkie ważne informacje są zawarte w ogłoszeniu (nie zapoznanie się z ofertą lub tym opisem nie jest podstawą do wycofania się z transakcji, dokonania zwrotu, reklamacji).

Zastrzegam sobie prawo do urlopu. Zawsze z odpowiednim wyprzedzeniem informuję o tym na górze tego opisu. Dni urlopowe nie są liczone jako robocze, kontakt w tym okresie może być utrudniony.

Każde zdjęcie i opis wystawione tutaj przeze mnie są moją własnością. Zabraniam kopiowania i udostępniania ich na własny użytek.

Odpowiadam tylko na wiadomości dotyczące sprzedawanych przeze mnie przedmiotów. Pytania/ komentarze dotyczące innych rzeczy ignoruję.

UDANYCH ZAKUPÓW!

Komentarze

Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij