Nie znaleziono ofert dla wybranych filtrów.

szafa Biz-Art

Biz-Art :: -
zweryfikowana
-
na Szafie od: 03.2010
ostatnio na Szafie: 31-12-2013

NAJCHĘTNIEJ UBIERAM SIĘ W:

sypialni ;)

O mnie

ღ♥ღ♥ღWYSYŁKAღ♥ღ♥ღ
KOSZT PAKOWANIA I WYSYŁKI podany jest na stronie przedmiotu. Jeśli kupujesz kilka przedmiotów, to jako koszt wysyłki całego zamówienia przyjmij najwyższy spośród kosztów wysyłki poszczególnych przedmiotów.
Jeśli gdziekolwiek jest mowa o WYSYŁCE GRATIS, to w domyśle chodzi o wysyłkę listem poleconym ekonomicznym (priorytet = dopłata 2 zł).
NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM, obowiązuje przedpłata na konto.
Przesyłki są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
ღ♥ღ♥ღREKLAMACJEღ♥ღ♥ღ
Jeśli otrzymałaś przedmiot wadliwy lub przesyłka nie dotarła z winy poczty, to należy mi o tym dać znać przed wystawieniem komentarza.
Na wiadomości z reklamacjami czekam tydzień od daty nadania przesyłki (w tym terminie nawet przesyłki ekonomiczne zdążą dojść). Nie daję gwarancji wieczystej na zakupione przedmioty, bo i w żadnym tradycyjnym sklepie nikt nie daje gwarancji na wady wynikłe podczas użytkowania.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia przeze mnie reklamacji jest przesłanie zdjęcia uszkodzonego przedmiotu na adres [email protected].
ღ♥ღ♥ღWYMIANYღ♥ღ♥ღ
Jestem bardzo wybredna i rzadko się wymieniam.
Przy wymianach swoje przesyłki wysyłam jako listy polecone ekonomiczne i tego samego oczekuję od drugiej strony.
Osoby niezweryfikowane, lub posiadające mniej niż 10 pozytywnych komentarzy i/lub jakieś negatywne wysyłają jako pierwsze.
ღ♥ღ♥ღKOMENTARZEღ♥ღ♥ღ
Uznaję zasadę, że komentarz jako pierwszy wystawia kupujący.
MÓJ KOMENTARZ BEZ SZAŁU
olooshia - Szafowiczka nie raczyła odezwać się słowem, że coś jest nie tak i nie dała szansy na pozytywne zakończenie transakcji. O tym, że ma jakieś zastrzeżenia co do otrzymanego przedmiotu, dowiedziałam się dopiero z wystawionego przez nią komentarza :/