Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Saldo i rozliczenia

Opłaciłam zakup, ale sprzedający nie otrzymał wpłaty.


Jeśli przelew został wykonany, a transakcja widnieje jako opłacona oznacza, że sprzedający otrzymał wpłatę i została ona zaksięgowana na jego saldzie na szafa.pl (operację tę obie strony transakcji mają zapisaną w historii swojego salda: http://szafa.pl/opcje.html?box=saldo), skąd może środki wypłacić na dowolne konto.
 
Jeśli przy transakcji widnieje opcja "Opłać" lub "Zacznij od nowa" oznacza to, że wpłata nie została przekazana na poczet opłacenia zakupu i nadal widnieje na Twoim saldzie (w przypadku braku kwoty na Twoim saldzie skontaktuj się z Administracją: [email protected]).
 
W celu opłacenia zakupu należy ponownie wypełnić formularz dla tego konkretnego kupionego przedmiotu na stronie: http://szafa.pl/wiadomosci/kupione.html (przycisk "Opłać" lub "Zacznij od nowa" przy statusie transakcji dla tego przedmiotu) i wybrać formę płatności "Opłać z salda", środki zostaną zaksięgowane na saldzie sprzedającej.
 



Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie