Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Oszustwa

Jak zgłosić brak finalizacji transakcji?


Aby zgłosić brak finalizacji transakcji, skorzystaj z formularza zgłoszeniowego do Centrum Sporów dostępnego w zakładce “pomoc”: http://szafa.pl/spor-nowy.html. Pamiętaj, by w opisie zgłoszenia jak najdokładniej określić przebieg transakcji. Brak finalizacji transakcji spowodowany brakiem kontaktu, najlepiej zgłosić po upływie 7 dni przysługujących na odpowiedź lub zapłatę. 
 
Staramy się, by odpowiedzi były udzielane w ciągu 3-5 dni roboczych od daty upływu 7 dni na złożenie wyjaśnień lub od daty złożenia wyjaśnień. Czasem jednak, z uwagi na długie weekendy, święta, czy dużą ilość zgłoszeń, czas ten może się przedłużyć. Maksymalny okres oczekiwania to 20 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. 
 



Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie