Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Weryfikacja

Wpłata wykonana, ale konto nadal nie jest zweryfikowane - co robić?


Mimo że staramy się przyśpieszyć proces weryfikacji, mogą pojawić się opóźnienia. Opóźnienia mogą być powodowane: 
- weekendem lub dniami ustawowo wolnymi od pracy (niektóre banki nie księgują wpłat w takie dni, należy więc poczekać przynajmniej do połowy najbliższego dnia roboczego),
- brakiem zgodności danych (w takim wypadku przesyłany jest mail z instrukcją, a zakończenie weryfikacji uzależnione jest od terminu udzielenia odpowiedzi lub przesłania potwiedzenia),
- literówką w tytule przelewu, która uniemożliwia automatyczne przypisanie przelewu do konta użytkownika,
- posiadaniem innych kont na Serwisie, które nie zostały usunięte (każdy użytkownik może posiadać tylko jedno zweryfikowane konto),
- posiadaniem kont na Serwisie w przeszłości, na których odnotowaliśmy liczne problemy transakcyjne, komentarze negatywne, wszczęte postępowania na policji (takie osoby mogą nie otrzymać kolejnych weryfikacji i wpłata może zostać zwrócona).
 
Jeżeli oczekujesz na zakończenie weryfikacji od dłuższego czasu, Twój przelew nie zaksięgował się w ciągu 2-3 dni roboczych (status weryfikacji: oczekuje na przelew) skontaktuj się z nami (weryfikacja@ firma.szafa.pl - usuń spację po "@") i prześlij nam potwierdzenie wykonania płatności. Sprawdzimy, co powoduje opóźnienie i zakończymy proces lub zwrócimy Twoje pieniądze. 
 
Jeżeli status Twojej weryfikacji to “Oczekuje na wyjaśnienia”, jednak nie udało Ci się odnaleźć żadnego maila z instrukcją, sprawdź koniecznie zakładkę SPAM na skrzynce mailowej. W przypadku dalszych problemów napisz do nas i pamiętaj o podaniu loginu weryfikowanego konta. 
 



Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie