Dlaczego Szafa wygląda inaczej i skąd wynika ta zmiana?
✓ Szafa.pl zmienia się, aby stać się nowoczesnym miejscem do sprzedaży i zakupu odzieży używanej. Zmiany wynikają zarówno z dynamicznie rozwijającego się rynku, jak i potrzeby dostosowania serwisu do aktualnych standardów e-commerce. Naszym celem jest stworzenie intuicyjnej i przyjaznej dla nowych użytkowników platformy.
✓ Dlatego będziemy rozwijać nową wersję Szafy, aby jeszcze lepiej odpowiadał na Wasze potrzeby.
✓ Ponadto otwieramy się także na sprzedawców, którzy profesjonalnie zajmują się sprzedażą ubrań, zarówno tych prowadzących własne firmy, jak i osoby działające w ramach nierejestrowanej działalności gospodarczej.

Występujące problemy
Mam problem z logowaniem
Prosimy skorzystać z opcji odzyskaj hasło. Jeśli to nie pomoże i dalej nie będzie dostępu do konta, prosimy o kontakt na maila
[email protected]
Nie działają mi wiadomości
Pracujemy nad naprawieniem tego błędu.
Nie mam swoich produktów na profilu
Przepraszamy, że ich jeszcze nie ma, pracujemy nad przywróceniem ich.
Dlaczego moja aplikacja o konto sprzedawcy nie została zaakceptowana?
W związku z trwającymi pracami na portalu, dopiero od następnego tygodnia (od 10 lub 11 lutego) zaczniemy akceptować aplikacje o konto sprzedawcy.
Dlaczego produkt, który wrzuciłam(em) na mój profil, ma status “oczekujący”?
Wprowadziliśmy akceptację produktów przez Adminów platformy Szafa, aby zapobiec udostępnianiu niewłaściwych lub nieprzyzwoitych treści.
W związku z trwającymi pracami na portalu, dopiero od następnego tygodnia (od 10 lub 11 lutego) będziemy akceptować nowe produkty.
Zmiany na profilach użytkowników
Czy będę mieć dostęp do mojego profilu? Czy konta i dane użytkowników zostają?
Konta użytkowników zostają zachowane. Powinna być możliwość zalogować się start hasłem i loginem. Jednak nie wszystkie elementy profilu będą przeniesione. Historyczna korespondencja, ulubione i historia zakupów nie pojawi się na nowej stronie i będzie tworzona od nowa bez przenoszenia historycznych danych ze starej wersji portalu.
Mój profil się zmienił: nie widzę informacji z mojego profilu takich jak zdjęcia profilowe, opis profilu, korespondencja, historia transakcji, ulubione
Niestety nie udało nam się przenieść wszystkich danych. Natomiast jest to dobry moment, aby odświeżyć swój profil, zaktualizować swoje zdjęcie profilowe, opis profilu (uzupełniając go o zasady wysyłki i transakcji) i zaktualizować swój fizyczny adres.
Niestety przeniesienie całej korespondencji, historii transakcji i ulubionych na obecnym etapie pochłonęłoby za dużo zasobów i czasu (zwłaszcza że większość komentarzy, rozmów i transakcji pochodzi niestety sprzed kilku lat).
Nie widzę mojego zdjęcia profilowego
Niestety nie byliśmy w stanie przenieść zdjęć profilowych, ale bardzo zachęcamy do aktualizacji profili i uzupełnienia zdjęć profilowych.
Czy opisy na profilu zostaną przeniesione?
Nie, opisy na profilu nie będą przeniesione. Wprowadziliśmy natomiast nowe pola:
Opis działalności – miejsce na ogólny opis profilu, rodzaje oferowanej odzieży i charakterystykę działalności.
Regulamin sklepu – sekcja, w której sprzedawcy mogą określić własne warunki transakcji, zwrotów i reklamacji.
Dostawa i płatność – szczegóły dotyczące sposobu wysyłki, przewidywanego czasu realizacji oraz dostępnych metod płatności.
Polityka prywatności – umożliwia sprzedawcom informowanie klientów o podstawowych zasadach przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeśli bardzo zależy Ci na zachowaniu wcześniejszego opisu, możemy wysłać Ci go na Twojego maila (napisz do nas na
[email protected]) lub wypełnij formularz kontaktowy, podając swój nick, a my wyciągniemy go ze starego systemu i wyślemy Ci go w wiadomości, dzięki czemu możesz wkleić go znowu na swój profil.
Czy historia transakcji zostanie zachowana?
Niestety nie. W związku z gruntownym odświeżeniem portalu i jego nowym startem historia transakcji nie zostanie przeniesiona. Mamy jednak nadzieję, że w przyszłości czeka nas WIELE udanych transakcji.
Czy historia rozmów i wiadomości wymienianych z innymi użytkownikami zostanie zachowana?
Bardzo ubolewamy, ale niestety nie udało nam się przenieść historii wiadomości. Mamy natomiast nadzieję, że wspólnie stworzymy nową historię ciekawych rozmów i wielu wiadomości prowadzących do udanych transakcji!
Co się stanie z komentarzami na moim profilu?
Obecne założenia nie przewidują przeniesienia wcześniejszych komentarzy użytkowników. Niestety pochłonęłoby to za dużo zasobów i czasu, a w obecnym momencie nie możemy sobie na to pozwolić.
Dlaczego tyle informacji z mojego profilu zostało usunięte?
Dostosowujemy naszą platformę do nowych standardów i potrzeb użytkowników, dlatego dajemy wszystkim możliwość rozpoczęcia na nowo, z nowymi zasadami na poprawionym serwisie. Stopniowo będziemy udoskonalać portal i wprowadzać funkcjonalności, tak aby działały jak najlepiej.
Inne pytania
Co stanie się z punktami z programu lojalnościowego? Czy planujemy ich zwrot lub inne rozwiązanie?
Obecnie na stronie nie funkcjonuje program lojalnościowy. Jeśli ktoś wykupił punkty, możemy zaproponować zwrot środków. Jeśli ktoś miał punkty zgromadzone, prosimy o kontakt – znajdziemy na to rozwiązanie.
Jakie będą procedury dotyczące sporów? Co się dzieje z centrum sporów?
Problematyczne kwestie prosimy zgłaszać na adres
[email protected] lub wypełnić formularz w zakładce
Kontakt – będziemy pomagać indywidualnie. Oszustwa polecamy zgłaszać na policję. Prosimy pamiętać, że kupując od osoby indywidualnej w ramach sprzedaży okazjonalnej, nie obowiązuje nas Prawo Konsumenta.
Jaka będzie wysokość prowizji?
Obecnie nie naliczamy żadnej prowizji. W przyszłości, w miarę rozwoju platformy, mogą zostać wprowadzone drobne opłaty.
Co stanie się z moimi stylizacjami?
Moduł stylizacji został usunięty. Jednak same stylizacje pozostaną dostępne w zakładce Stylizacje. Jeśli ktoś chciałby usunąć swoją stylizację, prosimy o kontakt.
Obecnie nie są jeszcze wgrane. Pracujemy nad tym.
Jakie rodzaje płatności są dostępne?
Obecnie nie obsługujemy płatności, ale działamy, aby jak najszybciej były wprowadzone na portal.
Jakie rodzaje wysyłek są dostępne?
Na ten moment użytkownicy powinni indywidualnie uzgadniać metody wysyłki poprzez czat na platformie.
Co się stało z moimi funduszami na moim koncie?
Prosimy o kontakt w tej sprawie.
Poruszanie się po Szafie i jej działanie
Jak kupować na platformie Szafa?
Zachęcamy Cię do rejestracji konta na platformie Szafa.pl. Aby kupić jakiś przedmiot, skontaktuj się ze sprzedającym i ustalcie rodzaj wysyłki oraz sposób płatności.
Jak sprzedawać na platformie Szafa?
Aby zacząć sprzedawać na platformie, musisz się najpierw zarejestrować jako użytkownik. Później założyć Konto Sprzedawcy, a na koniec uruchomić swój sklep, uzupełniając swój profil danymi.