FAQ

Spis treści

O platformie

  • Jak działa platforma?
  • Jak zarejestrować się na platformie Szafa?
  • Problemy z logowaniem (nie pamiętam hasła)

Kontakt ze sprzedającym

  • Czy mogę negocjować cenę?
  • Czy mogę skontaktować się ze sprzedawcą przed zakupem?
  • Oszustwa

Wysłanie przedmiotu (metody, koszty, czas wysyłki)

  • Jakie są dostępne metody dostaw?
  • Kto odpowiada za koszty dostawy?
  • Ile czasu jest na wysłanie paczki?

Płatności

  • Jak zapłacić za przedmiot, który chcę kupić?

 

O platformie

 

Jak działa platforma?

Platforma Szafa to marketplace dedykowany profesjonalnej i półprofesjonalnej sprzedaży odzieży z drugiej ręki.
Na Szafie w łatwy i wygodny sposób kupisz sprawdzone ubrania z drugiej ręki.
Platforma łączy wygodę obsługi z zaawansowanymi funkcjami, wspierając sprzedawców na każdym etapie działalności i oferując klientom szeroki wybór unikatowych produktów w duchu zrównoważonej mody.

 

Jak zarejestrować się na platformie Szafa?

  1. Wejdź na stronę Szafa.pl i kliknij ikonę ludzika w prawym górnym rogu, aby przejść do panelu logowania i rejestracji. Wybierz opcję „Zarejestruj się”.
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny, podając imię, nazwisko, adres e-mail i hasło. Możesz też zalogować się przez Facebooka lub Google.
  3. Zaakceptuj regulamin platformy.
  4. Potwierdź adres e-mail, klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz w wiadomości.
  5. Uzupełnij dane o lokalizacji w zakładce „Dodaj adres” w panelu użytkownika.

 

Problemy z logowaniem (nie pamiętam hasła)

  1. Na panelu logowania kliknij przycisk Nie pamiętam hasła.
  2. Podaj e-mail, na który zostało założone Twoje konto.
  3. Otrzymasz wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij w link i ustaw nowe hasło.

 

Kontakt ze sprzedającym

 

Czy mogę negocjować cenę?

Tak, możesz skontaktować się ze sprzedawcą za pomocą przycisku „Zapytaj o przedmiot” i zapytać o możliwość negocjacji ceny. Pamiętaj, że każdy sprzedawca ustala własne zasady transakcji.

 

Czy mogę skontaktować się ze sprzedawcą przed zakupem?

Tak, każdy produkt ma dedykowany przycisk „Zapytaj o przedmiot”, umożliwiający bezpośredni kontakt ze sprzedającym.

 

Oszustwa

Jeśli Twoja transakcja nie przebiegła pomyślnie, skontaktuj się ze sprzedającym.
Jeśli nie uda się dojść do porozumienia, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub napisz na adres: szafa@szafa.pl.
Jeśli padniesz ofiarą oszustwa, wyłudzenia lub innego czynu zabronionego, zgłoś sprawę na policję.

 

Wysłanie przedmiotu (metody, koszty, czas wysyłki)

 

Jakie są dostępne metody dostaw?

Obecnie Szafa nie obsługuje dostaw. Skontaktuj się ze sprzedającym, aby ustalić szczegóły dostawy.

 

Kto odpowiada za koszty dostawy?

Kupujący wybiera sposób wysyłki spośród dostępnych opcji. Koszt dostawy zależy od wielkości paczki i lokalizacji sprzedającego i kupującego. Kupujący pokrywa koszt dostawy przy płatności za przedmiot.

 

Ile czasu jest na wysłanie paczki?

Czas wysyłki zależy od indywidualnych ustaleń stron oraz zasad określonych w „Regulaminie Sklepu” i zakładce „Dostawa i płatność” na profilu sprzedawcy.

 

Płatności

Jak zapłacić za przedmiot, który chcę kupić?

Obecnie na Szafa.pl nie obsługujemy płatności online. Skontaktuj się ze sprzedającym naciskając przycisk "Zapytaj o przedmiot", napisz wiadomość do sprzedającego i wspólnie ustalcie szczegóły transakcji.