Jak działa platforma?
Platforma Szafa to marketplace dedykowany profesjonalnej i półprofesjonalnej sprzedaży odzieży z drugiej ręki. Na Szafie w łatwy i wygodny sposób kupisz sprawdzone ubrania z drugiej ręki. Platforma Szafa łączy wygodę obsługi z zaawansowanymi funkcjami, wspierając sprzedawców na każdym etapie ich działalności, a klientom oferuje szeroki wybór unikatowych produktów w duchu zrównoważonej mody.
Jak zarejestrować się na platformie Szafa?
1. Wejdź na stronę Szafa i kliknij ikonę ludzika w prawym górnym rogu, aby przejść do panelu logowania i rejestracji. Wybierz opcję „Zarejestruj się”.
2. Wypełnij formularz rejestracyjny, podając imię, nazwisko, adres e-mail i hasło. Możesz też zalogować się przez Facebooka lub Google.
3. Zaakceptuj regulamin platformy.
4. Potwierdź adres e-mail, klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz w wiadomości.
5. Uzupełnij dane o lokalizacji w zakładce „Dodaj adres” w panelu użytkownika.
Problemy z logowaniem (nie pamiętam hasła)
1. Na panelu logowania się kliknij przycisk Nie pamiętam hasła.
2. Podaj meila, na którego zostało założone Twoje konto.
3. Na twoją skrzynkę dojdzie mail z linkiem. Kliknij w niego i zmień swoje hasło.
Kontakt ze sprzedającym
Czy mogę negocjować cenę? Tak, możesz skontaktować się ze sprzedawcą za pomocą przycisku "Zapytaj o przedmiot" i zapytać o możliwość negocjacji ceny. Pamiętaj, że każdy sprzedawca ustala własne zasady transakcji.
Czy mogę skontaktować się ze sprzedawcą przed zakupem? Tak, na platformie Szafa każdy produkt ma dedykowany przycisk "Zapytaj o przedmiot", który umożliwia bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.
Oszustwa
Jeśli Twoja transakcja nie przebiegła pomyślnie, skontaktuj się ze sprzedającym.
Jeśli nie uda wam się dojść do porozumienia, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego albo napisz maila na adres: [email protected].
Pamiętaj, że jeśli padniesz ofiarą oszustwa, wyłudzenia lub innego czynu zabronionego, możesz zgłosić taką sprawę na policję.
Wysłanie przedmiotu (metody, koszty, czas wysyłki)
Jakie są dostępne metody dostaw?
Obecnie Szafa nie obsługuje dostaw. Skontaktuj się ze sprzedającym w celu ustalenia szczegółów dostawy.
Kto odpowiada za koszty dostawy?
Kupujący wybiera sposób wysyłki spośród dostępnych u sprzedawcy opcji. Koszt dostawy zależy od rozmiaru i wagi paczki oraz od lokalizacji osoby kupującej i sprzedającej. Klient pokrywa koszt dostawy, gdy dokonuje płatności za przedmiot.
Ile czasu jest na wysłanie paczki?
Czas wysyłki produktu zależy od indywidualnych ustaleń stron transakcji i "Regulaminu Sklepu" oraz zasad "Dostawa i płatność" na profilu sprzedającego.
Płatności
Obecnie na Szafie nie obsługujemy płatności.