Popularne stylizacje

gucci

Najnowsza porada

8 modowych klasyków - masz je w szafie?

Mała czarna Mała czarna tu sukienka, która jest niekwestionowanym modowym klasykiem. Każda okazja jest dobra by ją założyć, a większość ubrań i dodatków idealnie do niej pasuje. A dodatkowo… Czarny wyszczupla ;)  

PasteLOVE wiosennie

Mój styl PasteLOVE wiosennie
  PasteLOVE wiosennie     PasteLOVE wiosennie     PasteLOVE wiosennie  

Kolor dominujący:

bluzka - H&M
kurtka jeansowa - zara
spodnie - moodo
torebka - atmosphere
balerinki - nn

jak wam sie podoba ;)

Co do torebki myślalam ze bedzie mniejsza,jak przyszla to sie zdziwilam;)Jestem z niej baardzo zadwolona;)

Wybaczcie tę scenerię :D
Szkoda ze jeszcze nie jest zielono:(

Komentarze (21)

koo00

koo00

dodane: 29-06-2012 19:51

tez zamówilam sobie ten kuferek:) a kurteczka mistrz! ;]
 
nerdrin

nerdrin

dodane: 29-06-2012 16:58

Przepięknie!
 
czekoladkaa8

czekoladkaa8

dodane: 07-06-2012 12:51

najlepszy set :)
 
natalia_kolodziej

natalia_kolodziej

dodane: 15-05-2012 23:11

rewelacyjna kurteczka!! :D
 
daniolek999

daniolek999

dodane: 08-05-2012 14:14

i znowu bezbłędnie ;O swietna bluzka, kurteczka cudo ;o torebka słodka, spodnie extra i baleriny cieliste :D btw. musze takich poszukac dla siebie :) i ta buzia ładna :D swojej buzi juz nie zmienie :( ;p
 
Czekoladaaaa

Czekoladaaaa

dodane: 07-05-2012 11:54

Świetna kurteczka! Jeżeli ktoś ma taką na sprzedaż,proszę o wiadomość.Kupię do ręki !:)
 
asia0006

asia0006

dodane: 07-04-2012 20:31

boooooska!!!
 
barbasia330

barbasia330

dodane: 26-03-2012 19:01

ladnie, fajna kurtka, moglaby byc nieco wieksza na moj gust
 
patka164

patka164

dodane: 23-03-2012 19:16

baleriny sa ze zwyklego butiku :)
 
malinaaa310

malinaaa310

dodane: 23-03-2012 19:14

świetna stylizacja.

Gdzie kupilas balerinyy?:D
 
Ewela199

Ewela199

dodane: 19-03-2012 20:05

Rewelkaa!:):)

Torebka swietnaa!:):)
 
jaga_m86

jaga_m86

dodane: 18-03-2012 21:06

mi się podoba tak jak jest :)
 
cysia1823

cysia1823

dodane: 18-03-2012 18:18

Bardzooo na TAK,ślicznie:)
 
patka164

patka164

dodane: 18-03-2012 17:45

czy ja wiem;p jak dla mnie czarna by tu nie zabardzo pasowala;)ale jak kto woli;)
 
darii1914

darii1914

dodane: 18-03-2012 17:35

katanke zamienilabym na taka w kolorze czarnym (wygladałabys bardziej zadziornie :)), bo ten jeans nie bardzo mi pasuje, ale poza tym , jak najbardziej pozytywnie ! :))
 
kici_88

kici_88

dodane: 18-03-2012 16:42

WSZYSTKO MI SIE PODOBA, ALE NAJBARDZIEJ KURTECZKA:)
 
zancia19

zancia19

dodane: 18-03-2012 16:34

mam tą kurteczkę - jest rewelacyjna! ;- )
 
jusciaaa5

jusciaaa5

dodane: 18-03-2012 16:22

śliczna kurteczka
 
patka164

patka164

dodane: 18-03-2012 16:19

dzieki wielkie:)
 
beyourself55

beyourself55

dodane: 18-03-2012 16:17

mega super!!!
 
angela550550

angela550550

dodane: 18-03-2012 16:14

rewelacja!
 

Dodane przez:

patka164

Obserwuj

zweryfikowana
opolskie
na szafie od: 07.2010
ostatnio na szafie: 05-04-2017

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
606
Neutralny Neutralny:
5
Negatywny Negatywny:
4

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij