0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Urodzinowo

Najnowsza porada

8 modowych klasyków - masz je w szafie?

Mała czarna Mała czarna tu sukienka, która jest niekwestionowanym modowym klasykiem. Każda okazja jest dobra by ją założyć, a większość ubrań i dodatków idealnie do niej pasuje. A dodatkowo… Czarny wyszczupla ;)  

ImPreZowO

Imprezowe ImPreZowO

Kolor dominujący:

Jak Wam się podoba ??... to jest Suknia Ślubna :)
...dla mnie kreacja boska ! :)

zdjęcie z netu :)

Tagi: #śliczna sukienka,

Komentarze (132)

ilek

ilek

dodane: 07-10-2013 08:31

Kicz i tandeta
 
ewelinapich1991

ewelinapich1991

dodane: 11-10-2012 15:15

Fuuu co to jest na ryniaczu taka za 10 zł na bal przebierańców można kupic..
 
sylwia_ptys

sylwia_ptys

dodane: 09-10-2012 09:01

Moim zdaniem tandetna... Ale oryginalna :)
 
lenti123456

lenti123456

dodane: 07-10-2012 15:17

śliczna jest gdzie taka można dostać proszę na priv
 
Kamilcia199

Kamilcia199

dodane: 08-09-2012 17:54

śliczna
 
jednaona

jednaona

dodane: 14-07-2012 23:20

sukienka fajna, ale jak dla mnie nie te kolory, wygladaja tandetnie, fryzura super:)
 
agness269

agness269

dodane: 07-07-2012 13:29

darii1914 Twoja wypowiedź jest tu tak płytka jak Twój wygląd dziewczynko ;]
 
ellan

ellan

dodane: 29-05-2012 21:50

oryginalnie
 
darii1914

darii1914

dodane: 12-04-2012 19:23

Matko jaka tandeta... Widze napływ ery "co rozowe i dziwkarskie to MODNE" - nie obrazajac nikogo ;)
 
siwa12342zmc

siwa12342zmc

dodane: 05-01-2012 19:54

fryzura boska ;)
 
justyna9912

justyna9912

dodane: 05-01-2012 17:09

fryza fajna:)
 
elektrdoda

elektrdoda

dodane: 03-01-2012 16:48

smiesznie ;)
 
pola904

pola904

dodane: 06-08-2011 18:30

Ee okropna.. ;O
 
agness269

agness269

dodane: 04-08-2011 13:53

zgadzam sie z pata7 :) zajebista:) ale tyl bym sciela:)
 
blondi69XX

blondi69XX

dodane: 16-06-2011 23:39

hahah Ty wszędzie tak piszesz że byś jej nie wzięła za dopłatą widze że jesteś mało dowartościowana i żal Ci tyłek ściska :P
 
Mala92

Mala92

dodane: 24-05-2011 14:32

nie widzę w niej nic pięknego. nie włożyłabym jej nawet za dopłatą ;)
 
dodka88

dodka88

dodane: 21-05-2011 13:02

wygląda jak lala:) ale bardzo mi się podoba:)
 
MarieAn

MarieAn

dodane: 13-04-2011 13:55

to Panna młoda zrobiła szał i powód plotek babć i pra pra... babć na weselu ;DD mi sie podoba ;D
 
LubieZujki

LubieZujki

dodane: 25-03-2011 08:27

Mi się nie podoba kompletnie. Ale wydaje mi się,że to nie jest panna młoda tylko po prostu gość. Ale możliwe, że się mylę.
 
pata7

pata7

dodane: 22-03-2011 15:27

dupicie fleki sukienka jest superowa ja bym ten tyl tam obciela zeby tylko cala krotka byla a buty to juz wogule mega....
 
justaana

justaana

dodane: 05-03-2011 22:52

jak czytam wypowiedzi, że ona jest piekna... MAM GĘSIĄ SKÓRKĘ!
Dla mnie sztuczna, tragiczna i w ogóle co to jest ;/;/
 
huana

huana

dodane: 16-01-2011 19:50

NA PEWNO SIE PRZEBRALA CUDO:)
 
klaudynka9999

klaudynka9999

dodane: 06-01-2011 10:57

ubralabym na poprawiny taka jest super moze ktos widzial taka w sprzedazy jak tak prosze na priv :)
 
shakeme

shakeme

dodane: 13-10-2010 12:24

wyglada super, ale na slub do kosciola to nigdy w zyciu bym nie ubrala, chyba ze miala ja na przebranie na weselu a w kosciele inna
 
sweetessally

sweetessally

dodane: 21-09-2010 22:03

okropna na wesele ... mimo ,ze jestem otwarta na wszystko ...juz bym wolała iść w czarnej niz w tym
 
MarieAn

MarieAn

dodane: 18-09-2010 13:25

odjechana :d świetna :D na pewno się przebrala
a ta malutka Niunia jak slicznie wygląda :D
 
freeyrmindx

freeyrmindx

dodane: 13-09-2010 13:12

super :) ale nie na ślub
 
karolinka221986

karolinka221986

dodane: 10-09-2010 20:59

gdzie ja widziałas??gdzie mozna ja kupic?
 
asiunnkaa

asiunnkaa

dodane: 19-08-2010 19:58

a nikt nie pomyślał że może ona miała takie marzenie ?
Może marzyła o właśnie takiej sukience, a po za tym to zdj jest robione jak ona tańczy więc może miała inną w kościele :)
mi się podoba bardzo ;))
 
rosehime

rosehime

dodane: 25-07-2010 16:09

mi sie podoba sukienka tej dziewczynki :]
 
domena5119

domena5119

dodane: 11-07-2010 12:49

ślicznaaa ;)
 
Tusiaa098

Tusiaa098

dodane: 11-07-2010 01:22

Prześliczna..:) ale nie na ślub....
 
eMiLiiiA

eMiLiiiA

dodane: 06-07-2010 19:35

jest wspaniała! ale nie do ślubu ;)
 
czekoladowepudelko

czekoladowepudelko

dodane: 25-06-2010 00:04

sukienka ładna ale jak do ślubu to już nie dla mnie wole tradycyjnie białe....
 
Judysia1601

Judysia1601

dodane: 01-06-2010 19:05

Przeboska !!!
buciki tez ma odjechane !! cudnie wyglada :)
tylko wydaje mi sie ze nie na swoj slub
 
brylaancik

brylaancik

dodane: 31-05-2010 19:54

ślicznaaa ;)
 
kaskaa69

kaskaa69

dodane: 25-05-2010 21:16

pewnie ze kobieta przebrała zeby w sukni slubnejj nie latac
 
kate5241

kate5241

dodane: 22-05-2010 22:30

nie na slub...
 
lola212

lola212

dodane: 05-05-2010 21:05

boska :) ale nie na slub!
 
lulu220

lulu220

dodane: 23-04-2010 18:01

hihi! bajkowa, landrynkowa, ładniutka, bardzo odważna i kontrowersyjna ale na własny ślub bym takiej nie ubrała ;-)
 
Chmurcia

Chmurcia

dodane: 22-04-2010 10:46

kosmiczna
 
madziatt

madziatt

dodane: 21-04-2010 07:07

ŚLICZNA
 
mgirl20

mgirl20

dodane: 17-04-2010 01:00

hm a skąd wzięłaś to zdjęcie ? bo wydaje mi się, że ją znam ...
 
jagodzia104

jagodzia104

dodane: 15-04-2010 13:51

booska!
 
Pychotka22

Pychotka22

dodane: 13-04-2010 10:01

SUKIENKA SLICZNA ALE NIE NA SWOJ WLASNY SLUB...
 
bartczak88

bartczak88

dodane: 02-04-2010 18:21

komentarze ponizej to kobieca zazdrosc;)
Kieca super!!!!!!!!!!!!
:)
 
madziatt

madziatt

dodane: 29-03-2010 10:26

super,bardzo mi się podoba :)
 
BlackDiamondx

BlackDiamondx

dodane: 22-03-2010 14:19

Kwestia gustu. Ja akurat jestem tradycjonalistka i nie wyobrazam sobie wyjscia w takiej sukni. Wyglada troche jak na 18-stke albo na zabawe na wieczor panienski.
Ogolem tez babka przesadzila, skoro ubrala tak ekstrawagancka kiecke, wlosy powinny byc upiete zwyczajnie, klasycznie.
 
dzikie_serce

dzikie_serce

dodane: 21-03-2010 13:59

boska zakochałam się ... aż żałuję ,że moja studniówka już minęła
 
myszatzn

myszatzn

dodane: 17-03-2010 22:45

Przepiękna!!
 
agulina690

agulina690

dodane: 17-03-2010 18:54

Jest cudna ale nie na Ślub...
 
Anja2509

Anja2509

dodane: 17-03-2010 17:19

może do zdj, sesji tak. ale nie na uroczystość!
Ale bardzo ładnie wygląda, kolorowo, świeżo ;)
 
sajenka

sajenka

dodane: 16-03-2010 13:42

na poprawiny do domu publicznego czemu nie
 
goska_201

goska_201

dodane: 11-03-2010 20:12

OMG!! sliczna sukienka ale na swoj slub bym jej nie ubrala ale na czyjes wesele czy studniowke czemu nie :):)
 
sariel

sariel

dodane: 05-03-2010 21:18

ta dziewczynka w tle jest świeeeeeeetna! ^.^
 
lukrecja84

lukrecja84

dodane: 05-03-2010 20:41

hehe, rewelacja :) odwazna laska, a buciki mam takie same 3 pary w roznych kolorach :) poluje na rozowe, jak ktos ma to dawac cynk :))))
 
mgli20

mgli20

dodane: 03-03-2010 16:11

miałam taka czerwona na 2 dzien wesela:)))))
 
OliwkAaa

OliwkAaa

dodane: 03-03-2010 01:31

jeśli na poprawiny biała to spoko...ale jeśli ślubna różówa....to posikałabym się ze śmiechu jakbym taką la puttitę zobaczyła :D
 
vannnilia

vannnilia

dodane: 20-02-2010 21:38

miałam taka ale białą i na swoich poprawinach :)
 
koll33

koll33

dodane: 17-02-2010 14:39

okropnosc
 
tenshi_

tenshi_

dodane: 14-02-2010 20:49

OMG...hehe nawet fajna ale nie jako suknia ślubna...
chciałabym zobaczyć minę księdza ;]
 
gburiavonfuria

gburiavonfuria

dodane: 14-02-2010 00:55

żenująco tandetna
 
vivalainez

vivalainez

dodane: 13-02-2010 18:09

jest wręcz.. obrzydliwa ;D
 
tojaa88

tojaa88

dodane: 12-02-2010 15:29

Prześliczna ta kreacja:):)
 
mafinka

mafinka

dodane: 08-02-2010 22:22

zbyt kiczowata jak dla mnie chociaz lubie kicz ;)
 
dziubulek871

dziubulek871

dodane: 28-01-2010 21:39

Prześliczna!!!!!
 
jasina87

jasina87

dodane: 26-01-2010 14:47

super !!!
 
Burgi84

Burgi84

dodane: 19-01-2010 14:19

Buty sa fajne ale sukienka okropna jak dla mnie:)
 
Marica567

Marica567

dodane: 03-01-2010 11:04

świetna
 
Mini1991

Mini1991

dodane: 19-12-2009 22:22

chciałabym takie buty!
 
ZANET25

ZANET25

dodane: 15-12-2009 14:52

jest śliczna :)
 
ola_mya

ola_mya

dodane: 15-12-2009 00:06

jak na suknie slubna to okropna,
jak na sukienke na wesele to czaderski dól a góre bym zmieniła, bo jest jak dla mnie zbyt wyzywająca
 
lybka90

lybka90

dodane: 03-12-2009 07:53

bosssssssssssska...jest szałowa :)
 
Prezes21

Prezes21

dodane: 30-11-2009 15:59

jak z agencji towarzyskiej?!
 
kici_88

kici_88

dodane: 20-11-2009 20:53

oddałabym za nią wszystko ;) jest po prostu CUDNA!!! :)
 
joakr53

joakr53

dodane: 17-11-2009 15:52

kiecce* :P
 
joakr53

joakr53

dodane: 17-11-2009 15:51

Gorset jest wypasiony :P :D :D Bardzo mi sie podoba, dół bym nieco zmieniła, bo wygląda jak paw w tej kmiecce :P
 
KlaudiuS16

KlaudiuS16

dodane: 03-11-2009 13:42

zajebista uwielbiam róż... jak dla mnie bomba tylko bym jej nie włożyła :D
 
Sysia17

Sysia17

dodane: 02-11-2009 15:39

Wyrąbanaaaaaaaa!!! Śliczna....
 
jamajeczka

jamajeczka

dodane: 29-10-2009 11:15

idealnie! nieco zbyt skapy gorset jak na slub wg mnie ale podziwiam reszte.O mojej sukni slubnej myslalam podobnie,spodnice zamierzalabym miec identyczna!
jaknajbardziej popieram:)
 
angie6

angie6

dodane: 26-10-2009 13:08

pewnie masz rację, ale mina zaproszonych gości na ślub byłaby bezcenna gdyby zobaczyli tak ubrana pannę młodą idącą do ołtarza.
 
beatkaxx77

beatkaxx77

dodane: 17-10-2009 21:20

angie6 nie wszystkie kobietki chciałyby być ubrane tradycyjnie...
...i dziwne masz skojarzenia ;)
 
angie6

angie6

dodane: 15-10-2009 11:29

Na ślubie kobieta powinna wyglądć delikatnie, a ta sukienka kojarzy mi się tylko z jednym....
 
jamelka123

jamelka123

dodane: 09-10-2009 19:12

znalazlam podobne na alle
 
pamawe_

pamawe_

dodane: 06-10-2009 00:10

szukam takich bucikow jak ona ma... i znalezc nie moge ;/
 
iwiw17

iwiw17

dodane: 30-09-2009 18:41

na ślubną odpada, ale ma coś w sobie:)
 
agusia17160

agusia17160

dodane: 30-09-2009 11:09

jak dla mnie bomba !
 
siwa89

siwa89

dodane: 27-09-2009 11:11

o matko!! ale mega kiecka :)))))) cudna!!! poszla bym w takiej na swoj slub wesele i inne imprezy :D
 
Diamond_Moda

Diamond_Moda

dodane: 26-09-2009 15:43

ciekawie i odwaznie ja bym sie skusila;_0
 
letasha151

letasha151

dodane: 25-09-2009 18:36

Śliczne :) Mimo, że większości ślub kojarzy się z białym to stereotypwy tok myślenia. :)
 
marysia23s

marysia23s

dodane: 20-09-2009 12:51

mi się bardzo podoba :))
 
sexy_ciuszki

sexy_ciuszki

dodane: 16-09-2009 12:47

Kreacja super ale te buty jakie piękne:D
 
jutka04z

jutka04z

dodane: 09-09-2009 12:06

na poprawiny to jeszcze bym założyła, ale na własne wesele...Nie!
jak dla mnie to suknia na 100dniówkę albo bal karnawałowy :P
 
sephora

sephora

dodane: 01-08-2009 13:23

odwazna ;)sliczne buty.
 
iva88

iva88

dodane: 23-07-2009 23:24

piękny kopciuszek jak najbardziej glamour
 
iva88

iva88

dodane: 23-07-2009 23:23

piękny kopciuszek jak najbardziej glamour
 
amela717

amela717

dodane: 22-07-2009 23:42

jest po prostu śliczna:) pozdrawiam
 
x3tinkax3

x3tinkax3

dodane: 20-07-2009 10:36

jak bedziesz chciała ją sprzedać o daj znać:)
 
kasienka212121

kasienka212121

dodane: 18-07-2009 21:02

rewelacja, odważna panna młoda :D
 
sierpien1987

sierpien1987

dodane: 17-07-2009 17:00

cudowna jak na wesele,ale kreatywna panna młoda podziwiam
 
Agneska

Agneska

dodane: 02-07-2009 17:55

Na wesele jak najbardziej - ja bym się tak ubrała :)
Na ślub już raczej nie ;)
 
Blondyneczka1988

Blondyneczka1988

dodane: 30-06-2009 18:48

mi sie podoba :) tylko tak samo ... nie wyszłabym w tym jako panna młoda
 
slodkabrunetka00

slodkabrunetka00

dodane: 19-06-2009 22:56

o nie na mój ślub bym w tym nie poszła:) ale butki fajne:)
 
paulinkap5

paulinkap5

dodane: 12-06-2009 16:41

Ta kiecka jest dużo ładniejsza:
http://nasza-klasa.pl/prof ile/18128594/gallery/3
http://nasza-klasa.pl/prof ile/18128594/gallery/2
 
sarritta

sarritta

dodane: 11-06-2009 11:14

ładna ale nie dla panny młodej ;]
 
kimanka666

kimanka666

dodane: 10-06-2009 14:43

gdzie tako mozna dostac ..??
 
angelica91

angelica91

dodane: 09-06-2009 18:50

genialnie jeśli kreujesz się na JOLĘ RUTOWICZ.
w innym przypadku, poracha totalna ........ ^^
 
sylwiusia193

sylwiusia193

dodane: 08-06-2009 21:44

bosko
 
fiona113

fiona113

dodane: 06-06-2009 14:42

fajna bo orginalna.
buty super.
ale ja jako panna młoda bym jej nie założyła.(raczej jako gość weselny prędzej bym ją założyła)
 
fiona113

fiona113

dodane: 06-06-2009 14:42

fajna bo orginalna.
buty super.
ale ja jako panna młoda bym jej nie założyła.(raczej jako gość weselny prędzej bym ją założyła)
 
Viviene

Viviene

dodane: 06-06-2009 14:10

jaka świetna xD
 
elciaaa

elciaaa

dodane: 06-06-2009 10:48

zaje.......
 
aniol66

aniol66

dodane: 06-06-2009 08:40

ciekawe jak pan młody był ubrany?:)
 
slim

slim

dodane: 05-06-2009 23:47

chciałabyum miec spodniczke z tiulu ale w mniejszej ilosci niz na zdjeciu:P ale ciekawy pomysl.
 
agata74

agata74

dodane: 05-06-2009 22:48

tylko buty mi sie podobaja . ciekawe co ksiadz powiedzial na stroj panny mlodej ;)
 
Andziaa15

Andziaa15

dodane: 05-06-2009 21:44

Przynajmniej cos oryginalnego :)
Booooooska suknia i buty a wlosy tez przy okazji ;)
 
readymade

readymade

dodane: 05-06-2009 21:38

suknia fajna, ale raczej na ślub bym nie ubrała ;p
 
rynia113

rynia113

dodane: 05-06-2009 21:38

..................... tragedia , tiul jeszcze, ale góra to jakiś koszmar ! ! ! Tak czy inaczej jako suknia ślubna - kompletne bezguście.
 
fkfk

fkfk

dodane: 05-06-2009 21:32

świetna
 
natia_87

natia_87

dodane: 05-06-2009 21:25

fajna tylko bym troche tiulu oodcinała ;P
 
catagena

catagena

dodane: 05-06-2009 21:24

polaczenie strusia z pawiem
Ale oryginalnie ;)
 
beatkaxx77

beatkaxx77

dodane: 05-06-2009 21:20

nie to nie DODA ! :)
 
xNatalka15x

xNatalka15x

dodane: 05-06-2009 21:20

To doda?;>;D...;P
 
szeregowiec_ryan

szeregowiec_ryan

dodane: 05-06-2009 21:19

na kinderbal:) hihihihi
 
kasiek87

kasiek87

dodane: 05-06-2009 21:18

mi się tylko buty podobają :P
 
ewelinka_

ewelinka_

dodane: 05-06-2009 21:18

szałowo!!! fajnie :):)
 
gradiess

gradiess

dodane: 05-06-2009 21:17

kicz..
 
meow-meow

meow-meow

dodane: 05-06-2009 21:17

O Jezu...
 
wac_panna

wac_panna

dodane: 05-06-2009 21:16

sliczna:)
 
asia_w_

asia_w_

dodane: 05-06-2009 21:16

e tam, mi się bardzo podoba :)
 
Hanulkaa

Hanulkaa

dodane: 05-06-2009 21:14

w ogóle się nie podoba :/
 
kempka9

kempka9

dodane: 05-06-2009 21:12

dla mnie troche za jaskrawo i skąpo jak na taką okolicznośc.Ale na bal przebieranców ok:P:) A kiecka bardzo fajna;]
 

Dodane przez:

beatkaxx77

Obserwuj

zweryfikowana
Gdańsk (pomorskie)
na szafie od: 10.2008
ostatnio na szafie: 28-03-2015

Gdańsk
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
412
Neutralny Neutralny:
3
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij