Fryzury włosy

dodane przez

Sandraze91

zweryfikowana
Częstochowa (śląskie)
na szafie od: 12.2013
ostatnio na szafie: 09-06-2018

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
12
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Kolor dominujący:

Fajne włosy :D
długie włosy

Dobrze się prezentują całościowo : )
Długość tych włosów jak dla Mnie jest okej : )

Tagi: #włosy,

Komentarze (9)
emilka8886

emilka8886

dodane: 25-02-2015 20:02

A dla mnie piękne ciało :-* i biust też :-D
 
pelix15

pelix15

dodane: 25-02-2015 19:12

mi nie podoba się absolutnie nic,,,
 
elizal

elizal

dodane: 25-02-2015 14:50

kurcze tatuaż super;-)
 
monyka8

monyka8

dodane: 25-02-2015 11:58

ja tu tylko jej balony widzę.
włosy? nie podobają mi się.
 
czarnulka_krk

czarnulka_krk

dodane: 25-02-2015 11:42

akurat wlosy nie sa tu chyba naistotniejsze ;-)
 
patrizia033

patrizia033

dodane: 25-02-2015 11:29

Fajna figura,cyce sztuczne;)
 
kusia_ss

kusia_ss

dodane: 25-02-2015 11:25

powinna być nowa kategoria "cyce i brzuchy" :D
 
katina90

katina90

dodane: 25-02-2015 12:34

haha zgadzam się :D
 
anetaa87

anetaa87

dodane: 25-02-2015 11:19

Super figura, włoski tez OK ale twarz niestety nie..
 

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij