0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

do pracy

Najnowsza porada

8 modowych klasyków - masz je w szafie?

Mała czarna Mała czarna tu sukienka, która jest niekwestionowanym modowym klasykiem. Każda okazja jest dobra by ją założyć, a większość ubrań i dodatków idealnie do niej pasuje. A dodatkowo… Czarny wyszczupla ;)  

Na luźno :)

Mój styl Na luźno :)

Kolor dominujący:

Zdecydowanie uwielbiam czuć sie swobodnie w swoich ciuchach =)

Komentarze (29)

Cos_

Cos_

dodane: 14-04-2011 21:00

Czy ja wiem czy metro?
Nie widzę nic tutaj takiego,co mu się giry miały pocić w trampochach i śmierdzieć zgniłym serem Kobity!
Stylowo i koniec amen.
 
kotek6

kotek6

dodane: 10-02-2010 00:59

Żadnego metra tu nie widzę xD Jek już to morze xD
A styl w sam raz :)
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 17-12-2009 09:33

pozytywne_wibracje faktycznie pozostawiasz a jednoczesnie niesmak niczym psia kupa na chodniku.
 
pozytywne_wibracje

pozytywne_wibracje

dodane: 23-10-2009 12:56

od pasa w dół super od pasa w górę wieś tańczy i rapuje
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 05-09-2009 21:31

siedzą różne glaby i wymyslają jakies poronione terminy :) poszukaj w necie, piss!
 
game

game

dodane: 05-09-2009 20:22

co to znaczy metro?xd
 
indianka

indianka

dodane: 31-07-2009 23:45

rewelacja - ogolem wszystkie! piec wszedzie, bardzo popieram!
 
landrynka

landrynka

dodane: 01-07-2009 21:48

Bardzo w porządku,naturalnie:)-tak jak lubię.
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 03-04-2009 16:05

same jesteście metro :D
 
xylene

xylene

dodane: 03-04-2009 15:32

jak dlam mnie za bardzo metro, nie lubię aż tak wymuskanych facetów.Ale jeśli lubisz taki styl to masz do tego prawo.
 
patiw88

patiw88

dodane: 18-03-2009 13:22

fajny styl.
pozdrawiam
 
venie

venie

dodane: 06-03-2009 22:14

No coż , cudownie :-)
 
zelka888

zelka888

dodane: 01-03-2009 09:46

oczywiście strój na 5!
Uwielbiam jak chłopak tak się ubiera:))
 
julka1987

julka1987

dodane: 27-02-2009 16:21

ZAJEBISCIE!!!!!!!!
 
vanilia

vanilia

dodane: 04-02-2009 09:15

moim zdanie tez ladnie, ale wydaje mi sie ze ten pan duza czasu spedza przed lusterkiem;)
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 03-02-2009 13:35

juz nie wiem co brzmi gorzej "szafiarke" czy "szafiarza" :D hue hue
 
mrsBrightside

mrsBrightside

dodane: 03-02-2009 11:48

niestety muszę kliknąć "obserwuj szafiarkę" :P
 
Andziaa15

Andziaa15

dodane: 02-02-2009 08:47

Mi tez sie podoba :)
 
kali765

kali765

dodane: 02-02-2009 00:54

Uwielbiam jak się tak faceci ubierają :D
 
shy08

shy08

dodane: 01-02-2009 16:50

Na pewno bym się za Tobą obejżała ; )
 
akinorew410

akinorew410

dodane: 01-02-2009 10:45

stylowe okularki dodaja całości efekt ;) 5!
 
etinett

etinett

dodane: 01-02-2009 10:12

fajna bluza
 
BonbonGirl

BonbonGirl

dodane: 01-02-2009 03:30

najbardziej podobaja mi sie okulary;) swietne i bardzo Ci pasuja, calosc na 5
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 01-02-2009 01:18

taka plaza tylko we Wladku :) co roku jestem :D pozdrawiam =)
 
Ajjc

Ajjc

dodane: 31-01-2009 23:00

DLA MNIE NA 5.
 
ciuszkiciuszkiciuszki

ciuszkiciuszkiciuszki

dodane: 31-01-2009 22:17

a na jakiej plaży można takiego chłopaka spotkać ? ;d
 
malajka

malajka

dodane: 31-01-2009 21:02

rozumiem, że mam się czuć jak we śnie? ;)
 
Youpiter

Youpiter

dodane: 31-01-2009 20:15

"życie jak sen - jest źródlem wielu niespodzianek" :)
 
malajka

malajka

dodane: 31-01-2009 19:57

o ! tu są też Panowie ! :D
 

Dodane przez:

Youpiter

Obserwuj

zweryfikowana
Ciechanów (mazowieckie)
na szafie od: 01.2009
ostatnio na szafie: 05-03-2017

Ciechanów
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
33
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij