Aktualnie sprzedaję
Aktualnie nie mam niczego na sprzedaż
Moje stylizacje
Aktualnie nie mam własnych stylizacji
Mam w szafie
Aktualnie nie mam nic do pokazania
Komentarze
Pozytywny:
1
Neutralny:
0
Negatywny:
1
monafiet napisała:
Ocena:
Sprawa wyjaśniona. Shoegal obiecała złożyć reklamacje na Poczcie Polskiej dot. zwrotu (odesłania) mojego płaszczyka, przesłała mi również skan potwierdzenia. Kontakt z Szafowiczką (zarówno e-mailowy jak i przez szafa.pl) jest BARDZO DOBRY.
dodane: 21-05-2009 22:57
monafiet napisała:
Ocena:
Wymieniłam z użytkowniczką płaszczyk na żakiet. Żakietu nigdy nie otrzymałam! Użytkowniczka "nie miała" potwierdzenia nadania. Poprosiłam o zwrot mojego płaszcza, czekam ponad tydzień i nadal nic. Myślę, że to zwyczajne oszustwo! Proszę o kontakt!
dodane: 15-05-2009 21:59