Staramy się by proces weryfikacji przebiegał jak najsprawniej. W tej chwili weryfikację można zrealizować na dwa sposoby: przez szybkie płatności, które gwarantują zaksięgowanie wpłaty do 24h lub przez przelew z innych banków. Weryfikacja zawsze odbywa się dopiero po zaksięgowaniu przelewu tak, by dane można było porównać i zaakceptować. Jeżeli wszystko się zgadza, weryfikacja kończy się automatycznie.
Jeżeli jednak dane w postaci imienia, nazwiska albo adresu nie są zgodne, może zostać przesłany stosowny mail z prośbą o wyjaśnienie i przesłanie dodatkowego potwierdzenia. W takim przypadku weryfikacja może się przedłużyć do czasu zakończenia korespondencji.
Pamiętaj! Niektóre banki nie księgują przelewów wykonywanych w weekendy lub w piątki po godzinie 15:00. Takich przelewów na naszym koncie spodziewamy się w poniedziałki po godzinie 13:00, więc jeżeli oczekujesz od piątku na zweryfikowanie, upewnij się, że po tej godzinie nie otrzymasz informacji.