Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Oszustwa

Nie otrzymałam przesyłki


Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o numer przesyłki lub skan potwierdzenia nadania paczki. Staraj się wybierać zawsze przesyłki polecone, rejestrowane w systemie pocztowym. Pamiętaj, że wybierając opcję listu zwykłego, równocześnie akceptujesz ryzyko, jakie taka przesyłka za sobą niesie- w takiej sytuacji, odpowiedzialność sprzedającego kończy się w momencie przekazania towaru do wysyłki. Jeśli mimo wyboru listu poleconego, sprzedający nie przesłał stosownego potwierdzenia nadania paczki, zgłoś sprawę do administracji serwisu: http://szafa.pl/spor-nowy.html  Pisząc pamiętaj, że Szafa.pl nie jest stroną transakcji i nie odpowiada za oszustwa. Zawsze jednak będziemy pomagać ofiarom takich wydarzeń. 




Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie