Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Oszustwa

Towar niezgodny z opisem


Skontaktuj się ze sprzedawcą i przedstaw różnicę pomiędzy opisem sprzedanego przedmiotu a tym co otrzymałaś. W razie potrzeby prześlij zdjęcia. Postaraj się porozumieć i zakończyć transakcje pomiędzy Wami. W przypadku braku zgodności towaru otrzymanego z opisem i zdjęciem widniejącym na stronie oferty, masz prawo domagać się uwzględnienia reklamacji, polegającej na odesłaniu wadliwego towaru listem z poleceniem nadania oraz otrzymania wpłaconej kwoty. Ustal ze sprzedającą konkretny termin zwrotu. Jeśli po upływie ustalonego terminu nie otrzymasz pieniędzy zgłoś sprawę administracji serwisu: http://szafa.pl/spor-nowy.html  Pisząc pamiętaj, że Szafa.pl nie jest stroną transakcji i nie odpowiada za oszustwa. Zawsze jednak będziemy pomagać ofiarom  takich wydarzeń. 




Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie