Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Oszustwa

Jak zgłosić otrzymanie towaru niezgodnego z opisem?


W przypadku otrzymania przedmiotu innego, niż wynika to ze zdjęć oferty oraz jej opisu, należy skorzystać z formularza zgłoszeniowego do Centrum Sporów, dostępnego w zakładce “pomoc”: http://szafa.pl/spor-nowy.html
W przypadku zgłaszania problemu z przedmiotem niezgodnym z opisem bardzo ważne jest dołączenie zdjęć tego, co otrzymano w wyniku transakcji. Zdjęcia powinny być wyraźne, czytelne, a wady powinny być widoczne. W przypadku spraw o przedmiot niezgodny z opisem, same słowne wyjaśnienia nie są wystarczające. 
 
Staramy się, by odpowiedzi były udzielane w ciągu 3-5 dni roboczych od daty upływu 7 dni na złożenie wyjaśnień lub od daty złożenia wyjaśnień. Czasem jednak z uwagi na długie weekendy, święta, czy dużą ilość zgłoszeń, czas ten może się przedłużyć. Maksymalny okres oczekiwania to 20 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia. 
 



Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie