Ile trwa rozpatrywanie zgłoszenia? Jak długo trzeba czekać na decyzję?
W momencie zgłoszenia sporu transakcyjnego, druga strona ma 7 dni na złożenie wyjaśnień. Odpowiednia wiadomość z prośbą o reakcję zostaje wysłana od razu, zarówno na skrzynkę e-mail, jak i drogą wiadomości prywatnych. Jeżeli wyjaśnienia zostaną złożone, strona zgłaszająca problem dostanie automatyczne powiadomienie o tym fakcie, wraz z informacją, że w najbliższym czasie zgłoszenie będzie rozpatrzone.
Staramy się, by odpowiedzi były udzielane w ciągu 3-5 dni roboczych od daty upływu 7 dni na złożenie wyjaśnień lub od daty złożenia wyjaśnień. Czasem jednak z uwagi na długie weekendy, święta, czy też dużą ilość zgłoszeń, czas ten może się przedłużyć. Maksymalny okres oczekiwania to 20 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia.