Spór można zgłaszać tak naprawdę w każdym momencie, gdy poczujesz obawy w przypadku transakcji. Można do Centrum Sporów zgłosić przypadek braku kontaktu z kupującym czy sprzedającym nawet w momencie, w którym do zapłaty nie doszło. Pamiętaj jednak, że w przypadku zgłaszania braku finalizacji transakcji zgłoszenie powinno mieć miejsce dopiero po upływie regulaminowych 7 dni, które przysługują obu stronom na reakcję (zapłatę kupującego lub odpowiedź sprzedającego).
Jeżeli zgłoszenie doprowadzi do zakończenia sporu lub w trakcie rozpatrywania sprawy okaże się, że problem został rozwiązany, żadna ze stron nie odczuje żadnych konsekwencji zgłoszenia.
Pamiętaj! Liczba zgłoszeń problemów dotyczących konkretnej transakcji jest ograniczona i jedno zgłoszenie zupełnie wystarczy. Zgłoszenie prawidłowo wysłane jest potwierdzane mailem, wiadomością prywatną z numerem sprawy oraz informacją o czasie oczekiwania na decyzję.
Jeżeli po zgłoszeniu sprawy udało się wyjaśnić nieporozumienie, daj nam znać! Odpowiedz na mail z potwierdzeniem zgłoszenia sprawy.