Szafa.pl - Pomoc - FAQ - Oszustwa

Jak zgłosić problem z transakcją?


Jeżeli masz problem z transakcją, sprzedającym lub kupującym albo otrzymałaś komentarz odwetowy, skorzystaj z Centrum Sporów. Ten dział utworzono specjalnie dla osób, których przebieg transakcji z jakichś powodów niepokoi. Dzięki zgłoszeniu jesteśmy w stanie porposić drugą stronę o wyjaśnienia i na podstawie opisów, zdjęć, rozmów pomóc zaniepokojonemu użytkownikowi. Przypadki łamania Regulaminu nie są akceptowane - osoby nieprzestrzegające zasad będą karane blokadami na wszystkie opcje z wyłączeniem logowania na stronę oraz pisania wiadomości prywatnych, a sam fakt zgłoszenia problemu zostanie odnotowany w historii sporów użytkownika, co ma wpływ na późniejsze rozpatrywanie zgłoszeń. 
 
Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prosty, a dostępny jest z poziomu pomocy: http://szafa.pl/spor-nowy.html Uzupełnij go, pamiętając o jak najdokładniejszym opisaniu problemu. Jeżeli przedmiot jest niezgodny z opisem - dołącz zdjęcia tego, co dostałaś. Jeżeli dokonałaś wpłaty, dołącz potwierdzenie jej wykonania. 
 
Pamiętaj! To w interesie zgłaszającej oraz wyjaśniającej problem jest udzielenie jak najdokładniejszych informacji tak, by decyzja mogła zostać wydana od razu, a cały problem mógł zostać jednoznacznie zinterpretowany. 
 
Pamiętaj! Tylko transakcje zarejestrowane, tzn. zawarte zgodnie z Regulaminem Serwisu Szafa.pl mogą być zgłoszone. Zawsze kupuj przedmiot za pomocą opcji “Kup teraz”, a propozycje wymian akceptuj. 
 
Pamiętaj! Spory rozpatrywane są tylko do 3 miesięcy od daty ich nawiązania. Starsze zgłoszenie nie będzie rozpatrzone. 



Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie