Jeżeli masz problem z transakcją, sprzedającym lub kupującym albo otrzymałaś komentarz odwetowy, skorzystaj z Centrum Sporów. Ten dział utworzono specjalnie dla osób, których przebieg transakcji z jakichś powodów niepokoi. Dzięki zgłoszeniu jesteśmy w stanie porposić drugą stronę o wyjaśnienia i na podstawie opisów, zdjęć, rozmów pomóc zaniepokojonemu użytkownikowi. Przypadki łamania Regulaminu nie są akceptowane - osoby nieprzestrzegające zasad będą karane blokadami na wszystkie opcje z wyłączeniem logowania na stronę oraz pisania wiadomości prywatnych, a sam fakt zgłoszenia problemu zostanie odnotowany w historii sporów użytkownika, co ma wpływ na późniejsze rozpatrywanie zgłoszeń.
Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prosty, a dostępny jest z poziomu pomocy:
http://szafa.pl/spor-nowy.html Uzupełnij go, pamiętając o jak najdokładniejszym opisaniu problemu. Jeżeli przedmiot jest niezgodny z opisem - dołącz zdjęcia tego, co dostałaś. Jeżeli dokonałaś wpłaty, dołącz potwierdzenie jej wykonania.
Pamiętaj! To w interesie zgłaszającej oraz wyjaśniającej problem jest udzielenie jak najdokładniejszych informacji tak, by decyzja mogła zostać wydana od razu, a cały problem mógł zostać jednoznacznie zinterpretowany.
Pamiętaj! Tylko transakcje
zarejestrowane, tzn. zawarte zgodnie z
Regulaminem Serwisu Szafa.pl mogą być zgłoszone. Zawsze kupuj przedmiot za pomocą opcji “Kup teraz”, a propozycje wymian akceptuj.
Pamiętaj! Spory rozpatrywane są tylko do 3 miesięcy od daty ich nawiązania. Starsze zgłoszenie nie będzie rozpatrzone.