0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Khaki moro top jeans shorts

Najnowsza porada

Spodnie z lampasami

Fashionistki straciły głowę dla hitu z lat 90-tych, czyli spodni z lampasami. To gorący trend, który pojawił się już w jesiennych propozycjach. Warto mieć przynajmniej jeden taki model w swojej szafie!

do szkoły

Do szkoły do szkoły

Kolor dominujący:

Do szkoły, podoba mi się ten zestawik, ale jakoś nie mam odwagi w nim wyjść
sweterek h&m
podkoszulka triumph
spodenki levis
zakolanówki bazarek
wisiorek cropp :) Co o nim sądzicie ?

Tagi: #na codzień, #do szkoły, #zakolanówki,

! Zgłoś naruszenie
Komentarze (10)

przepiorajunior

przepiorajunior

dodane: 17-05-2012 20:16

booomba ma racje, bd za baardzo zazdrosne xd ale zestaw idealny :))
 
Tralatrala55

Tralatrala55

dodane: 02-03-2012 21:12

no co ty przestań to tylko na zdjęciu ;p
 
domenka22

domenka22

dodane: 27-02-2012 22:31

oddawaj nogi ! :D
 
boooomba

boooomba

dodane: 08-02-2012 09:52

Do szkoły raczej nie, bo nauczycielki to Cię wzrokiem zjedzą :)
Ale zestaw bardzo fajny:)
 
jenny224

jenny224

dodane: 07-02-2012 22:43

zamiast spodenek jeansy i możesz śmigać do szkoły;)
 
Jagodka1210

Jagodka1210

dodane: 07-02-2012 22:18

na lato bez zakolanówek owszem ale do szkoły raczej nie ;)
 
sariel

sariel

dodane: 07-02-2012 22:09

mi się podoba, sama też bym tak wyszła ;)
 
oleczka089

oleczka089

dodane: 07-02-2012 22:07

mi sie srednio widzi , jesli miałaoby byc to w lato :) to oczywiscie na tak (bez zakolanowek) ale przy takiej pogodzie wielkie not .
W moim byłym LO by taki strój nie przeszedł ;p ale uff jestem juz 4 rok na studiach :)
 
Sewelina

Sewelina

dodane: 07-02-2012 22:03

fajne zakolanówki :) bardzo dodają uroku
 
karolinagg88

karolinagg88

dodane: 07-02-2012 21:59

zestaw bardzo fajny:) ale do szkoły (do której chodziłam dobre kilka lat temu) też bym tak nie wyszła...
 

Dodane przez:

Tralatrala55

Obserwuj

niezweryfikowana
Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
na szafie od: 12.2011
ostatnio na szafie: 25-09-2013

Dobrzyniewo Duże
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
2
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij