0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Najnowsza porada

Weselny dress code

Pamiętaj o tym, że wybierając się na ślub nie możesz w żadnym wypadku przyćmić swoją stylizacją Panny Młodej. To ona jest najważniejsza w tym dniu! Warto zdecydować się na skromną, klasyczną sukienkę unikajmy mocnych dekoltów i długich rozporków. Na weselach obowiązują zasady dress code. Ich przestrzeganie pomoże zapobiec modowej wpadce! 

Dziewczyny poradźcie

Na specjalne okazje Dziewczyny poradźcie
  Dziewczyny poradźcie     Dziewczyny poradźcie     Dziewczyny poradźcie     Dziewczyny poradźcie     Dziewczyny poradźcie  

Kolor dominujący:

Idę na ślub (kościelny). Jakoś wielce stroić się nie chce, w sumie nawet takich kiecek nie mam. Do wyboru kremowa i turkusowa, wolę osobiście turkusową ( i czy to w sumie wypada), tylko facet mi biadoli, że koturny lepiej do niej pasują, założyłam i czarne gladiatorki i te capuccino koturny. Co lepsze?

Sukienka turkusowa SH 18zł
Buty gladiatorki SH 9zł
Koturny Allegro, 7zł
Sukienka kremowa SH 4zł
Kolczyki czarne z koralików 8zł
Koturny beż 90zł
Kolczyki "luski" C&A 15zł

Tagi: #koturny, #kimono, #turkus, #krem, #gladiatorki, #falbany, #bandage bandazowa,

Komentarze (8)

mary_1205

mary_1205

dodane: 11-08-2011 18:19

zgadzam się z anakabarmanka- do turkusowej buty beżowe, hmm myślę, że ciut za krótka do kościoła (mam nadzieję, ze to nie Katedra w Oliwie, bo tam to juz wogóle jakieś wymogi mają dziwne księża:)), ale jakbym miała wybrać z tych dwóch to ewidentnie turkusową, będzie ładnie podkreslała Twoją urodę, bo masz blond włosy:)
 
socjo

socjo

dodane: 11-08-2011 13:28

w turkusie wyglądasz jak milion dolarów, tylko nie ubieraj do niej czarnych butów!
 
Forestus

Forestus

dodane: 11-08-2011 13:11

Macie rację, i wygodnie mi będzie:) Biorę turkus i te beżowe koturny, w sumie tak ją kupowałam i wyglądało fajnie:)
 
ankabarmanka

ankabarmanka

dodane: 11-08-2011 13:05

biała to raczej na plażę a nie do kościoła;do turkusowej buty od białej;takie jest moje zdanie:)
 
MariolaBarczyk

MariolaBarczyk

dodane: 11-08-2011 12:56

gdzie ty kupujesz tak tanio odp na prv:) definitywnie turkusowa sukienka i koturny super i sexy:)
 
kotek6

kotek6

dodane: 11-08-2011 12:29

Lepiej w turkusowej :) Co do butów To w gladiatorkach fajnie, ale może w koturnach byłoby też ładnie, tych z 4 foto :)
Ta beżowa sukienka jakoś mi się nie widzi :)
Ale cen to zazdroszcze, swietne łupy ! :)
 
alpina

alpina

dodane: 11-08-2011 12:26

w tej turkusowej wygladasz lepiej, tylko chyba troszke za krótka do koscioła chyba...chcoiaż jak się będziesz dobrze czuła to idz, Twoja sprawa
buty to raczej te koturny
 
virti

virti

dodane: 11-08-2011 12:24

turkusowa jest bardzo łądna(niezły łup za tą cenę) ale obawiam się że średnio pasuję na ślub :/
 

Dodane przez:

Forestus

Obserwuj

zweryfikowana
Gdańsk (pomorskie)
na szafie od: 02.2011
ostatnio na szafie: 10-08-2017

Gdańsk
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
19
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
1

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij