0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

na randkę do kina

Najnowsza porada

Jak czyścić białe buty

Posiadanie białych butów to wspaniała rzecz. Z pewnością ożywią naszą stylizację, ale utrzymanie ich w czystości może być problematyczne. Wystarczy jednak trochę wody, płyn do zmywania i odrobina wybielacza, by nasze buty znów wyglądały jak nowe. Przedstawiamy poniżej wskazówki, jak czyścić białe buty.

Najnowsze wpisy

ulubione słodycze;)

21 minut temu

Album dla syna-pomocy!

godzinę temu

UP- praca, pomocy!

godzinę temu

Kolor oczu

godzinę temu

ŚLUB 2017

godzinę temu

Gorące tematy

ŚLUB 2017

gorący temat

;)Stylowe

Kolor dominujący:


Jest bardzo fajnym strojem, gdyż czuję się w nim dobrze. Ma fajne kolory, i to właśnie mnie zaciekawiło:).

Tagi:

fajne stylizacje,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (25)

xxBolsikxx

xxBolsikxx

dodane: 06-12-2011 13:37

Po pierwsze to zdjęcia z google ! Po drugie naruszasz zasady netykiety ! Przestępstwem jest podszywanie się pod kogoś w internecie kim się nie jest.Co innego gdybyś napisała np: ,że bardzo podoba Ci się ta fryzura i inspirujesz sie osobą przedstawioną na zdjęciu ,więc postanowiłaś wkleić jej zdjęcie(oczywiście za zgodą osoby widocznej na zdjęciu)
 
moniczka78

moniczka78

dodane: 24-01-2011 10:43

pierwsza fryzurka jest boska;)
 
Nie_kasuj_biletow

Nie_kasuj_biletow

dodane: 16-01-2011 07:22

ale te wlosy to raczj doczepki na moj gust
 
nenusia1717

nenusia1717

dodane: 26-08-2010 13:14

Lalka ma genialną fryzurę na pierwszym zdjęciu.
Gdy widzę to zdjęcie to zawsze to powtarzam i będę bo fryz jest niesamowity ;))
 
marta9987

marta9987

dodane: 02-07-2010 13:30

super ale fotki z internetu:)
 
EmoAndRoll

EmoAndRoll

dodane: 26-12-2009 19:44

HEHE, dobre ;]
Po pierwsze: to nie jest portal fotka.pl
Po drugie: Nie kłam, bo to nie ty
 
xX_PrInCeSsA_Xx

xX_PrInCeSsA_Xx

dodane: 04-12-2009 16:42

1. ZDJĘCIA Z NETU !!!
2. NIE PODSZYWAJ SIĘ ZA KOGOŚ !!!

A fotki zwykłe ;/
 
kate5241

kate5241

dodane: 12-10-2009 22:30

super jakby pokombinowal to blondynka tez moze byc emo ;)
 
Annwn333

Annwn333

dodane: 02-09-2009 15:53

Ja tak wczoraj włoski miałam ułożone :) śliczneeeeee ! Tylko tony lakieru trzeba żeby sie trzymało :)
 
majkiij

majkiij

dodane: 29-08-2009 23:33

1 wlosy.. marzenie
 
karoina

karoina

dodane: 27-08-2009 22:31

http: // www.facebook . com/memo.pixelman?ref=pymk
 
letasha151

letasha151

dodane: 26-08-2009 18:57

1 jest świetna ;)
 
olenika5b

olenika5b

dodane: 24-07-2009 23:12

no kolejne fejki ... ale brokelle fryz ma swietny ;D
 
pocalujciemnie

pocalujciemnie

dodane: 29-06-2009 14:42

na pierwszym fryz świetny , na drugim okropne , a na trzecim to już totalna porażka
 
lwicca

lwicca

dodane: 13-05-2009 15:43

dla mnie bomba:)totalnie nie moj styl ale powinno byc wiecej takich ludzi na tych naszych polskich ulicach, bo jak na razie szaro i stalowo.pozdrawaim
 
Lucyxcore

Lucyxcore

dodane: 01-05-2009 16:44

jak mozesz sie w tym dobrze czuc jak to nie ty??
to brokelle...
do tego stopnia oszukiwac...
;/
 
brokenmyhead

brokenmyhead

dodane: 26-04-2009 11:33

na pierwszym nie ma nic stylowego zwykla sportowa bluza drugie ujdzie a trzecie to ma fatalna bluzke
 
koteczek710

koteczek710

dodane: 20-04-2009 18:58

ach, foty z neta. ;d
 
edyta67

edyta67

dodane: 19-04-2009 23:47

zgadzam się z sylwunia-włoski na pierwszym zdjęciu wymiatają ;)
 
sylwunia87

sylwunia87

dodane: 19-04-2009 22:26

z tej pierwszej fotki fryzurka jest zajefajna ;) moze uda mi sie tak ładnie zrobic..
 
blue

blue

dodane: 19-04-2009 20:11

ta środkowa zdecydowanie przesadziła z tapirowaniem, to już nie jest stylowe, tylko oszpecające.
 
greeneyedchick

greeneyedchick

dodane: 19-04-2009 19:31

1. super bluza, super kolorek;p szukałam ale nie znalazłam nigdzie:/
 
ulabrzydula

ulabrzydula

dodane: 19-04-2009 19:31

cudo fryzurka, śliczne usta :)
 
ulabrzydula

ulabrzydula

dodane: 19-04-2009 19:30

cudo fryzurka, śliczne usta :)
 
najona

najona

dodane: 19-04-2009 19:10

Ta ostatnia laska wygląda troche jak ropucha w koronie, pierwsza jest spoko
 

Dodane przez fasola98

niezweryfikowana
-
na szafie od: 04.2009
ostatnio na szafie: 19-04-2009


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

DOŁĄCZ DO DYSKUSJI

Które buty wybrać?

gorący temat

ulubione słodycze;)

21 minut temu

Album dla syna-pomocy!

godzinę temu

UP- praca, pomocy!

godzinę temu

Kolor oczu

godzinę temu

ŚLUB 2017

godzinę temu

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij