0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

sexi

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

sesja do GLAMOUR

Kolor dominujący:


Znowu Mol mi usunal ten zestaw. Nie rozumiem dlaczego.

Sesja do czerwcowego Glamour :) niezapomniane przezycia.

Tagi:

glamour, dominika, sesja do glamour,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (35)

monimoni

monimoni

dodane: 27-12-2012 11:57

czy fryzjer ma na imię Piotrek ? :)
 
klussiak

klussiak

dodane: 24-11-2012 08:46

nie wiem skąd ty bierzesz buty ale chętnie podepnę się pod Twoje źródło ;))
 
Evisssta

Evisssta

dodane: 05-09-2012 17:27

Tak trzymaj, naucz ludzi radości, bo wielu nie wie nawet co to jest co czyni ich bardzo pustymi wewnętrznie....Pokaż ,że świat to nie tylko praca, kasa i imprezy. Czasem warto się zatrzymać na chwilkę np w zimie i podziwiać to jak cudownie potrafi się iskrzyć śnieg lub jak tańcują jego płatki w świetle wieczornej lampy:) Pozdrawiam Cie Malutka i nie daj się !!! ;*
 
marieis

marieis

dodane: 12-06-2012 01:01

no prosze mamy nawet sławna szafiarke :)
 
Szafowiczka891

Szafowiczka891

dodane: 29-01-2012 22:09

powinnaś (i jesteś) byc ideałem dla wielu dziewczyn :)!
 
ZawszeUsmiechnieta

ZawszeUsmiechnieta

dodane: 27-01-2012 21:01

dziekuje, spoko, nie klocimy sie juz, bo nie warto! :)
 
nuniez

nuniez

dodane: 27-01-2012 16:38

wybacz literowki
 
nuniez

nuniez

dodane: 27-01-2012 16:37

troche sie poprztykalysmy ale wiem jedno - jelsi masz rodizne ktora jest zaszwe i wszedzie za Toba - masz wszystko. a jeszcze milej kiedy ma sie ukochanego i przyjaciol.. wierze ze jestes szczesliwa bo nic innego tak nie cieszy jak ludzie WARTOSCIOWI przy sobie..
 
Judzia19

Judzia19

dodane: 15-01-2012 16:13

wbea miałam napisać to samo ;)
 
Monia691

Monia691

dodane: 06-01-2012 16:24

podziwiam Cię
 
wioleta2211

wioleta2211

dodane: 02-01-2012 18:19

szkoda że nie miałam okazji przeczytać tego artykuł pozdrawiam
 
wbea

wbea

dodane: 24-11-2011 14:01

:) oj nie popisalo sie glamour stylizacja :( sama robisz to lepiej ,masz swietne wyczucie koloru ,a ten ich makijaz ... powinni sie od ciebie yczyc :)
 
ewelix1

ewelix1

dodane: 18-09-2011 19:55

śliczna :*
 
ZawszeUsmiechnieta

ZawszeUsmiechnieta

dodane: 17-09-2011 23:02

dziekuje, kocham Was i caluje! :*
 
angieee20

angieee20

dodane: 17-09-2011 22:33

PODZIWIAM CIĘ I TWOJĄ URODĘ OD KIEDY TYLKO ZOBACZYŁAM TWOJE PIERWSZE ZDJĘCIE
BEZ ZAWAHANIA STWIERDZAM ŻE JESTEŚ NAJPIEKNIEJSZĄ DZIEWCZYNĄ NA SZAFIE:)
 
madziarka180

madziarka180

dodane: 17-09-2011 15:56

Kochana jestes boska ! :) poziwiam ZCie i ciesze sie, ze jestes szczesliwa... :)
zobaczylam Twoje zdj, pomyslalam, ze jestes naprawd piekna :) dopiero potem zobaczylam, ze jezdzisz na wozku, ale kurcze tyle w Tobie radosci, ze to jest tac cudne, ze ni moge wyjsc z podziwu ! :) od dzis jestes moja idolka ;)

Buziaki :*

a sesje i makijaze robisz przepiekne :)
 
motorowka4

motorowka4

dodane: 09-09-2011 21:45

natrfaliam na Twoj profil przez watek jaki zalozylas na forum, zaczelam przegladac zdjecia, opisy.. i nie wiem nie moglam sie powstrzymac zeby tego nie napisac nie moge wyjsc ze zdumienia ze sa jeszcze na tym swiecie ludzi ktorzy nie maja po prostu pretensji do wszystkich i o wszystko w dodatku spotkalo Cie cos takiego w zyciu, podziwiam Cie za Twoja sile, ja bym jej w sobie nie miala. W dodatku radosc ktora od Ciebie bije sprawia ze sama zastanawiam sie nad swoim zachowaniem ze ja tez mam przeciez wszystko czego chce mozna powiedziec ze dostalam nawet wiecej niz Ty od losu a codziennie narzekam i jestem niemila nawet dla osob ktorzy mnie kochaja czy szanuja.. uff rozgadalam sie przepraszam i mam nadzieje ze to przeczytasz po prostu na prawde WIELKI SZACUNEK dla Twojej osoby za to co robisz (moze nawet o tym nie wiedzac) dla innych ludzi, ze potrafisz swoim usmiechem sklonic kogos do refleksji ..
 
anna1228

anna1228

dodane: 09-09-2011 21:08

Podziwiam Cię jesteś mądra ładna i łapiesz z życia tyle ile się da. A ja głupia załamuje się gdy coś mi idzie nie tak.
Serdecznie Cię Pozdrawiam
 
rozgwiazda7

rozgwiazda7

dodane: 08-09-2011 18:49

Twój optymizm po prostu tryska i to widzać, Dominiko jesteś cudowna!!!:*
 
lenti123456

lenti123456

dodane: 06-09-2011 18:03

śłiczna jesteś:) zgadzam się z yourmum :)
 
yourmum

yourmum

dodane: 28-08-2011 23:11

Podziwiam Cię i zazdroszczę takiego podejścia do życia. Można się tego jakoś nauczyć czy trzeba się już z tym urodzić? :)
+ Twój uśmiech jest niesamowity!
 
mary_1205

mary_1205

dodane: 09-08-2011 19:18

modna2009 - sam Freud by sie Ciebie nie powstrzydził... normlanie wydaje Ci się, że czytasz w myślach i to jeszcze przez internet... eh dobrze, że ja też w psychoanalizę nie wierzę, bo jestem z innego nurtu:P
a co do zdjęć- genilane, choć makijaż sprawił, że wyglądasz bardzo poważnie i tak dojżale, ale Twój uśmiech i te piękne loki dalej przypominają nam o Twojej subtelności i dziewczęcości:)
 
asienka20

asienka20

dodane: 01-08-2011 11:47

świetnie;)
 
matylda_jasmin

matylda_jasmin

dodane: 25-07-2011 11:53

modna2009 - to błysnęłaś;-(
 
ZawszeUsmiechnieta

ZawszeUsmiechnieta

dodane: 23-07-2011 13:01

Dzieki dziewczyny.
modna2009 - absolutnie nie! Po co mialabym udawac szczesliwa, jezeli bym nie byla? mi w zyciu niczego nie brakuje i nigdy bym go nie zamienila na inne. Czego mi moze brakowac? przyjaciol mam, wygladam normalnie, rodzine najlepsza, do szkoly chodze, pasje mam, najlepszego chlopaka na swiecie, chodzi ci o nogi? po co mi nogi, jak chlopak mnie zaniesie gdzie tylko zechce? W takim wypadku nogi schodza na drugi plan, a powiem wiecej - zadnej z tych rzeczy, ktore mam nie oddalabym za nogi, ani rodziny, ani chlopaka, ani nawet twarzy. Gdybym mogla chodzic, bylo by fajnie. Ale teraz rowniez jest. Nie mysl, ze od urodzenia siedze na wozku i tak mowie, bo nie wiem jak to jest byc sprawna. Chodzilam wiele lat, biegalam i bawilam sie w chowanego, wiec doskonale wiem jak to jest. Z czystym sumieniem moge powiedziec ze czuje sie najszczesliwsza na swiecie, i tak bardzo kocham MOJE ZYCIE. :)

Dziewczyny - co do tla, ubioru i makijazu to juz nie moja robota :)
 
ilovebobby

ilovebobby

dodane: 23-07-2011 09:53

To wspaniałe że jesteś szczęśliwa :)Wiele osób powinno się od Ciebie uczyć. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) spełniaj marzenia dalej :)
 
pmpci

pmpci

dodane: 23-07-2011 09:39

apropo kometarza pode mna: ZAWSZE W POLSCE ZNAJDA SIE LUDZIE KTORZY DOSZUKUJA SIE DRUGIEGO DNA! bo juz w Polsce to nie mozna byc tak normalnie szczesliwym tak? tez jestem ogromna optymistka i nie czesto sie smuce, mam kilku przyjaciol ktorzy tak samo jak ja czy ta dziewczyna poprostu traktuja jakies problemy jako tymczasowe i nie rwa sobie wlosow z glowy tylko usmiechaja sie do ludzi i wiekszosc ludzi odbiera to jak szalenstwo albo zakrywanie uczuc, a tak nie jest...duzo czasu spedzilam za granica i tam tak nie jest, w bardziej rozwinietych Panstwach nie ma tej podejrzliwosci i zawistnosci i ludzie nie spuszczają glowy w dół jak się mijają...taka prawda
 
modna2009

modna2009

dodane: 23-07-2011 09:16

Wiesz co wszyscy piszą komentarze że jesteś zawsze uśmiechnięta, kochasz życie, niczym się nie przejmujesz, jesteś optymistką ale ja myślę że w głębi duszy tak nie jest i czegoś Ci w życiu brakuje....jak się mylę to sorry ale takie moje zdanie...
 
love0ya

love0ya

dodane: 23-07-2011 09:06

Jak ja bym chciała mieć takie włosy:)
 
ala_ala

ala_ala

dodane: 23-07-2011 08:55

Popieram meow-meow koszmar
 
meow-meow

meow-meow

dodane: 23-07-2011 08:45

Ty oczywiscie piekna, ale cala sesja to pomylka wielka. Spaprali tlo. Tekst caly w pozytywnym znaczeniu, a dali CZARNA PLAME ZA TOBA, no co to kuzwa jest. Jak patrze na to zdjecie, to nie widze usmiechnietej, fajnej, optymistycznej kobitki, a jakas rozzalona dziewczyne... Niby tlo, ale zmienia nastroj zdjecia. Stokroc bardziej Cie wole w zywej tonacji tla. Tam prezentujesz sie jak aniol!
 
pluszowamalpka

pluszowamalpka

dodane: 23-07-2011 00:06

uwielbiam Cię, Twój uśmiech, włosy
trzymaj się ciepło :)
 
LeLefina90

LeLefina90

dodane: 22-07-2011 23:36

wow!
gratuluje sesji!
:))
 
mariollllcia

mariollllcia

dodane: 22-07-2011 23:29

masz suppper usmiech
 
mariollllcia

mariollllcia

dodane: 22-07-2011 23:28

FAJNE BOTKI..super kolor
 

Dodane przez ZawszeUsmiechnieta

niezweryfikowana
Zamość (lubelskie)
na szafie od: 06.2009
ostatnio na szafie: 04-02-2013


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • CODZIENNIE
  • sesja do Olivii
  • codziennie 20
  • codziennie 15
  • codzienniee12
  • codziennie 10
  • latoo
  • poniedziałkowo
  • codziennosc z kochanym
  • codziennie
  • Jak zrobić różowe włosy domowym sposobem
  • klasycznie

Ostatnio tu zaglądali

  • rainflames
  • Zupa_Ogorkowa
  • majcia373
  • CzarnaCA
  • emilaw90
  • ola-X3


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij