0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

j e s s e s

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

łabędziem jestem

Kolor dominujący:


pudrowa spodniczka bardzo mi sie podoba ale tez nie nosilam jeszcze;/ nie mam gdzie i pomyslu by ja ubrac, co myslicie o tym zestawie?

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (11)

paulina_ina1001

paulina_ina1001

dodane: 14-07-2011 15:04

romantycznie :) śliczna spódniczka
 
lampy

lampy

dodane: 11-07-2011 20:00

spodniczka przepiekna !! nos ją jak najczesciej !
 
TOP_TRENDY

TOP_TRENDY

dodane: 09-07-2011 17:25

nosze ale przewaznie bandazowki:)
 
martusia2009

martusia2009

dodane: 09-07-2011 16:39

jak mogłaś nie nosić spódniczek ! świetnie w nich wyglądasz : ];p
 
kingusia1231

kingusia1231

dodane: 09-07-2011 15:49

fajnie wyglądasz ;-)
 
TOP_TRENDY

TOP_TRENDY

dodane: 09-07-2011 14:42

hehe :)
 
ballbinka

ballbinka

dodane: 09-07-2011 14:39

zestaw fajny :) widzę,że dzisiaj i u mnie i u Ciebie łabędzi motyw ,bo ja również przed chwilą wrzuciłam do siebie na szafę stylizacje z tiulową,łabędziową spódniczką
:)
 
TOP_TRENDY

TOP_TRENDY

dodane: 09-07-2011 14:36

hehe no właśnie :)
 
Tiffany13

Tiffany13

dodane: 09-07-2011 14:32

też tak miałam;) na co dzień rzadko ubierałam sukienkę czy jakąś ładną spódniczkę, ale uwierz mi - warto:) zwłaszcza, że jest lato i wgl. a poza tym... to na pewno dodaje pewności siebie:D
 
TOP_TRENDY

TOP_TRENDY

dodane: 09-07-2011 14:30

no niby tak ale zawsze na impreze ubiore sukienke a na codzien tez nigdy nie ubralam ale chyba wkoncu przelamie sie i zaloze :)
 
Tiffany13

Tiffany13

dodane: 09-07-2011 14:28

podoba mi się, gdzie nosić? gdzie tylko chcesz, na spacer, randkę, do miasta - gdziekolwiek;) Ale na Twoim miejscu dodałabym jakąś biżuterię i zmieniłabym torebkę:)pozdrawiam.
 

Dodane przez TOP_TRENDY

zweryfikowana
podlaskie
na szafie od: 04.2011
ostatnio na szafie: 10-12-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
51
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • TOPSHOP KHAKI SKINNY ZARA 36 38 40
  • kobalt i czerń
  • maxi maxi
  • 9547656757
  • sukienkowo razy
  • imprezowo
  • nietypowo
  • inspiracja z internetu
  • koszulowo
  • black and white
  • BLACK
  • ekstrawaganckie koturny

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij