0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

swet

Najnowsza porada

Tweedowy żakiet

Mimo, iż opłynęło już sporo czasu od debiutu tweedowego żakietu ten model nadal cieszy się ogromną popularnością. Coco Chanel doskonała wyczuła potrzeby kobiet i stworzyła ponadczasowy klasyk. Żakiet z tweedu to propozycja dla kobiet w każdym wieku. Z pewnością to inwestycja na długie lata!     Tweedowy żakiet może wydawać się nieco staroświecki. Jednak ta wełniana tkanina bardzo często wraca na wybiegi, nie tylko w kolekcji marki Chanel. To klasyczny element, w który warto zainwestować! W swojej szafie mają go nie tylko fanki prostoty i ponadczasowych ubrań, ale również stylowe fashionistki.

rozowy problem

Kolor dominujący:


myslalam ze kiecka bedzie idealnie pasowala do białej koszuli z bufkami, ale jednak mysle ze ze zwykłą (bezbufkową) koszulą bedzie lepiej:D z tymi bufkami wygląda wg mnie masywnie.
Tak wiec jutro smigam po zwykłą biała koszule:D mam nadzieje ze taką znajde...:P

tylko mam jeden problem:D mianowicie dodatki... nie wiem do czego ją nosic:/ macie jakies pomysły?

spodnica - top secret
koszula - H&M
bransoletka - stradivarius
rajty - gatta
buty (niezbyt widoczne) - deichmann

ps. sory za drugie foto (z lustrem) ale moje lustro jest mega staro-zabytkowe, wiec zdjecia są jakie są:)

Tagi:

pudrowa spodnica top secret,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (15)

kasiakasiakasia

kasiakasiakasia

dodane: 08-04-2011 14:31

kupie wymienie sie na taka spodniczke pisac na priv;]
 
sylvia_w

sylvia_w

dodane: 25-03-2011 23:27

a mnie sie podoba tak jak jest
 
pinezka_86

pinezka_86

dodane: 23-02-2011 11:33

a co do rajstop zarzuciłabym szara 60 lub 40 ;)
 
pinezka_86

pinezka_86

dodane: 23-02-2011 11:31

też przymierzałam ta spódniczkę, ale ona jest tak wąska na dole, ze aż ciężko jest się w niej poruszać... ale i tak jest cudowna ;) a co do koszuli to faktycznie szału nie ma. Ja bym założyła zwykłą biała bawełnianą bluzkę.
 
LalkaBarbie

LalkaBarbie

dodane: 18-02-2011 01:28

Pięknie i tak elegancko:) Ode mnie 5
 
meteora92

meteora92

dodane: 15-02-2011 18:05

koszula z bufkami wg mnie bardzo dobrze pasuje do tej spódnicy.. ;)
 
ankabarmanka

ankabarmanka

dodane: 14-02-2011 20:19

mnie się też tak podoba
 
lyndec

lyndec

dodane: 14-02-2011 19:58

wg mnie tak jest ok!
 
axis

axis

dodane: 14-02-2011 19:55

jutro powrzucam zdjecia w innych rajtach i innych dodatkach:D bo juz sama nie wiem do czego ją nosic:/
 
axis

axis

dodane: 14-02-2011 19:53

a z tymi rajtkami o "lżejszym" kolorze nie bedzie za mdło:>?
 
Olunja

Olunja

dodane: 14-02-2011 19:51

ja bym zlikwidowała te czarne dodatki, będzie wtedy tak lekko, dziewczęco.... albo zmieniła bluzkę na zwykłą czarną i też będzie ładnie :) Śliczna spódniczka :)
 
edyta660099

edyta660099

dodane: 14-02-2011 19:51

śliczna,też musze sobie taka kupic. Idealnie pasowałaby do mojego czarnego gorseciku
 
_FashionGirl_

_FashionGirl_

dodane: 14-02-2011 19:51

Według mnie fajnie wygląda z tą bluzeczką...
 
olivka_b

olivka_b

dodane: 14-02-2011 19:50

ooo nienienie :D szare rajstopki :D poprawiam swoja poprzednia wypowniedz:D
 
olivka_b

olivka_b

dodane: 14-02-2011 19:49

no racja cos mi tu nie pasuje bluzeczka ladna spodniczka ladna ale cos nie tak :D moim zdaniem na pewno do bialej koszuli i jasnej spodnicy nie zalkadala by mczarnbych rajstop:/... albo czarna koszula albo sprobuj moze rajtki w takim kolorze jak spodniczka??
 

Dodane przez axis

zweryfikowana
zachodniopomorskie
na szafie od: 09.2009
ostatnio na szafie: 04-09-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
119
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
1

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • frędzle
  • kożuszkowy sweter Top Secret
  • black
  • black
  • niebiesko
  • colorful
  • blue flowers
  • szpilki nude
  • flower power
  • wielkanoc
  • beżowe klimaty
  • parka

Ostatnio tu zaglądali

  • ncielecka
  • trampolpl


DOŁĄCZ DO DYSKUSJI

Komunia chrzesniaka

gorący temat

Perfumy męskie

14 minut temu

ulubione słodycze;)

15 minut temu

Skojarzenia

godzinę temu

Wyjazd do USA

dzisiaj o 8:58

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij