0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Sh Adidas Stan Smith

Najnowsza porada

Spodnie z lampasami

Fashionistki straciły głowę dla hitu z lat 90-tych, czyli spodni z lampasami. To gorący trend, który pojawił się już w jesiennych propozycjach. Warto mieć przynajmniej jeden taki model w swojej szafie!

Bluzka i legginsy zip

Mój styl Bluzka i legginsy zip
  Bluzka i legginsy zip     Bluzka i legginsy zip  

Kolor dominujący:

legginsy zip z przodu .guma w pasie:allegro
bluzka:allegro
kardigan długi ,ale rozpięty:allegro

aha i to są kapcie ,a nie baleriny ;PP

Tagi: #bluzka, #legginsy, #zip, #what, #tell, #i have,

! Zgłoś naruszenie
Komentarze (14)

sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 28-03-2011 19:59

dzięki:);]
 
anna1228

anna1228

dodane: 28-03-2011 19:55

ja tez lubie leggi i przerysowane makijaze , serio -i tez spotyka sie to czesto z krytyka :-)
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 18-02-2011 16:13

bluzka ;p
 
blondii_pink

blondii_pink

dodane: 18-02-2011 15:20

co w tej kreacji jest takiego super żeby ja pokazywać?
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 16-02-2011 22:58

:)dzięki;]
 
dori_02

dori_02

dodane: 16-02-2011 15:42

Potwierdzam leginsy są mega wygodne.
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 14-02-2011 19:20

;] każdy ma swój styl :);] sariel ma inny styl i też nie każdemu się podoba,ale po co udawać kogoś kim się nie jest na siłę ;p :)ja jestem szalona i taki mam styl :P
 
sariel

sariel

dodane: 14-02-2011 19:11

bo jest kulturalna i szanuje zdanie innych. akurat sandrinasandi jest sympatyczną osobą i z godnością przyjmuje krytykę.
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 14-02-2011 19:04

dzięki:);],bo legginsy są świetne,a te super się trzymają na tyłku;)mega dopasowane,o wygodzie nie wspomnę:)świetny zamek zip srebrny z przodu ;)
 
sexiflexi

sexiflexi

dodane: 14-02-2011 19:02

ja rowniez nosze legginsy zamiast spodni,i mam juz niezla kolekcje.po co sie tlumazysz komus kto sobie na nie nie moze pozwolic bo niema warunkow:)
pozdrawiam.
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 14-02-2011 19:02

no :)pozdro Sariel :PP;]
 
sariel

sariel

dodane: 14-02-2011 18:50

jestem innego zdania, no ale nie ja w tym chodzę, więc co za róznica?:D
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 14-02-2011 18:43

one nie prześwitują,są jeansowe i materiał jak spodnie,a pozatym tunika mi tyłek zasłania ,a specjalnie podniosłam,żeby pokazać tył legginsów,tylko grube baby mogą poza tym chować tyłek ,jak się wstydzą pokazywać swojej figury,a zgrabne dziewczyny ,mogą nosić legginsy ,ale nieprześwitujące ,do nawet krótszych gór
 
sariel

sariel

dodane: 14-02-2011 18:36

leginsy to nie spodnie. niestety.
 

Dodane przez:

sandrinasandi

Obserwuj

zweryfikowana
Grodków na szafie od: 08.2009
ostatnio na szafie: 04-05-2013

Grodków
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
146
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij