0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Koronkowa materia

Najnowsza porada

Baletowe inspiracje

Już w jesienno-zimowych kolekcjach mogliśmy znaleźć odniesienie do stylu tancerek baletowych. Wiosną ten trend nabierze jeszcze większego rozmachu. Baletowe inspiracje to gorąca propozycja! Skusisz się?

Propozycja sylwestrowa cz 2

Kolor dominujący:


Pozmieniałam to co radziłyście, bluzka power shoulders (tylko taką mam), z dłuższym rękawkiem, bardziej obcisła. Do tego będą jeszcze rajstopy, cieliste ;p

Powtarzam tylko, że to domówka i tam większość osób będzie w jeansach i zwykłych koszulkach... :)

Sory za bałagan ;pp

A na biust też nie patrzcie, bo mam rozmiar !A! i go nawet nie widać...

A noszę rozm. 44/46 :)

LEPIEJ? :)

Tagi:

mini, czarna, granatowa, FALBANKI, Him, bandażowa, BANDAGE,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (19)

sysiiaa

sysiiaa

dodane: 24-04-2012 20:32

śliczna spódniczka, szukam bandażowej :)
 
letasha151

letasha151

dodane: 31-01-2011 18:05

Ślicznie, kobieco i z klasą!
5:)
Dziękuję ślicznie!!:*
 
sylvia_w

sylvia_w

dodane: 10-01-2011 22:52

super bardzo kobieco
 
dariaf5

dariaf5

dodane: 03-01-2011 21:34

ten pasek jest świetny!
 
Nikola132

Nikola132

dodane: 31-12-2010 12:35

hehehe to super, dzięki xD
 
reniusia932

reniusia932

dodane: 30-12-2010 22:07

tak idź i już nie kombinuj xd bo wygladasz bardzo ładnie :D
 
Nikola132

Nikola132

dodane: 30-12-2010 19:05

dzięki wieelkie :*
 
axis

axis

dodane: 30-12-2010 17:20

mi sie podobasz w tej kreacji:D:D:D:D!
 
Nikola132

Nikola132

dodane: 30-12-2010 15:21

ojj dziewczyny wy jesteście straszne ;p dogodzić wam się nie da ;p w tamtej "kreacji" pisałyście że koniecznie bufki i bardziej obcisła bluzka xD
 
niema

niema

dodane: 30-12-2010 15:08

inna bluzka; d ta przez te falbana na ramionach cię poszerza :( przynajmniej mi się tak wydaje :)
 
neenaa

neenaa

dodane: 30-12-2010 14:43

aha no i zdjęła pasek
 
neenaa

neenaa

dodane: 30-12-2010 14:43

fajnie, ja bym założyła czarne kryjące rajstopy i dodała jakiś wisior :)
udanej zabawy :)
 
mielnus

mielnus

dodane: 30-12-2010 13:19

mi sie podoba:) zmienilabym tylko na inna bluzeczke.. jakas prosta, bez buffek. Osobiscie uwazam ze taki buffki w bluzeczkach poszerzaja nas w ramionach. Ładnie jest z tym żakiecikiem, plus jakis dłuższy wisiorek:)
 
AMozeFrytkiDoTegoo

AMozeFrytkiDoTegoo

dodane: 30-12-2010 13:14

tez mam ta bluzeczke:)
osobiscie bardziej podobałas mi sie w tym zestawie z marynarką. zmieniła bym w nim tylko bluzke na jakas prostą najlepiej na krotki rekaw żeby można było w razie co ściągnac żakiecik.do tego ładny dłuższy wisiorek i była by bajka:)
 
baobhansith

baobhansith

dodane: 30-12-2010 13:13

jak dla mnie to koszulka powinna być luźniejsza bo uwydatnia twoje niedoskonałości :) ale ładna spódnica
 
maffka

maffka

dodane: 30-12-2010 13:06

lepiej lepiej :)
 
Anita__91

Anita__91

dodane: 30-12-2010 12:38

teraz lepiej :)
 
axis

axis

dodane: 30-12-2010 12:35

a pasek skąd:>?
 
axis

axis

dodane: 30-12-2010 12:34

pieknie! bardzo mi sie podoba ten zestaw:)
 

Dodane przez Nikola132

zweryfikowana
Dobrodzień (opolskie)
na szafie od: 06.2009
ostatnio na szafie: 21-08-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
141
Neutralny Neutralny:
1
Negatywny Negatywny:
4

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Poniedziałek wcale nie taki mokry
  • Kopertowa koszula mgiełka
  • Shopping shopping
  • Ramoneska
  • Ramoneska poszukiwana
  • Frędzelki na urlopie
  • Tratatata
  • Wakacyjne nowości
  • SZUKAM szorty z wysokim stanem
  • Aztecka mini New Look
  • MISBHV moje DIY
  • SZUKAM Koronkowa beżowa spódniczka

Ostatnio tu zaglądali

  • PiotrGwarek
  • czarna26_81
  • samcia123


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij