0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Naszyjnik w roli głównej

Najnowsza porada

Greenery, czyli kolor roku!

Według Instytutu Pantone Greenery (15-0343) to kolor roku 2017. Zieleń to propozycja idealna nie tylko na wiosnę! Ta barwa świetnie komponuje się z kolorami ziemi, a także klasyczną czernią, grantem oraz bielą. Jeśli lubisz mocne zestawienie do zieleń łącz z czerwienią, pomarańczem lub pastelowym różem. Color blocking to hit tej wiosny!

Stylizacja na wyjscie

Kolor dominujący:


Strój klasyczny, wygodny a za razem elegancki. Bluzka H&M spodnie F&F, buty Humanic, torebka Burberry's,

Tagi:

Czarne spodnie, elegancka bluzka, torebka burberrys, humanic buty,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (14)

sylvia_w

sylvia_w

dodane: 22-02-2011 20:46

bardzo mi sie podoba:)
 
Agutkaa88

Agutkaa88

dodane: 07-02-2011 17:29

Nie, to wielkopolska :)
 
MigotQa

MigotQa

dodane: 07-02-2011 16:35

Fajnie. :) Chyba poznaje okolice. :) Okolice Olsztyna ?
 
nivka

nivka

dodane: 11-01-2011 14:34

chętnie odkupie torebke
 
Kampcer

Kampcer

dodane: 19-11-2010 12:41

czy taq torebeczka czasem nie na sprzedaż?????????????????? ???
 
Kampcer

Kampcer

dodane: 16-11-2010 20:50

torebka klasa bluzka też teraz wszystko jest modne w czym się ładnie wygląda a do tego odpowiednia twarz tu chyba ktoś z nutką zazdrości powie że coś się gryzie
 
princessa88888

princessa88888

dodane: 08-11-2010 18:54

też mam tą tubę z H&M ;)
 
agnieszkam_s

agnieszkam_s

dodane: 08-11-2010 17:28

zgadzam się z poniższym mimo, że sama torebka piękna :-)
 
oko53

oko53

dodane: 08-11-2010 14:56

ładnie tylko torebka mi nie pasuje:)
 
Agutkaa88

Agutkaa88

dodane: 08-11-2010 14:26

Dzięki :)
 
sestyka

sestyka

dodane: 08-11-2010 14:20

nie no bluzia i spodnie bardzo mi sie podobaja :) wiec mimo gryzacej torebki ;p 5 ode mnie ;)
 
sestyka

sestyka

dodane: 08-11-2010 14:19

abo torebka w krate albo bluzka w zygzaki razem sie gryzie bardzo
 
Agutkaa88

Agutkaa88

dodane: 08-11-2010 14:18

:) mi wydawało się ciekawe zestawienie i bardzo dobrze się w nim czuję, ale dziękuję za uwagę ;) może faktycznie za dużo
 
sestyka

sestyka

dodane: 08-11-2010 14:16

abo torebka w krate albo bluzka w zygzaki razem sie gryzie bardzo
 

Dodane przez Agutkaa88

zweryfikowana
wielkopolskie
na szafie od: 11.2010
ostatnio na szafie: 03-01-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
21
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Weekendowy luz by Ralph Lauren
  • Cukierkowy róż przełamany bielą
  • Koszula Burberry i beżowa spódnica
  • Torebka Prada Skóra naturalna
  • Koszula z białym kołnierzykiem i kokardą
  • Spódnica w kontrafałdy a do tego koszula w kropki
  • Rozkloszowana biała spódnica plus błękitna koszula
  • Czerwona rozkloszowana suknia stylizacja elegancka
  • Niedzielne popołudnie
  • Mój styl
  • Strój uniwersalny
  • Stylizacja na stewardessę imprezowa

Ostatnio tu zaglądali

  • franz
  • agateska7


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij