0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

męska stylizacja która lepsza

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

5

Kolor dominujący:


sukienka- h&m
zakolanówki- h&m

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (23)

though

though

dodane: 27-11-2010 19:13

WOW,super, jak bym założyła inne buty, ale nadal SUPER
 
truskaweczka2408

truskaweczka2408

dodane: 14-11-2010 12:46

sukienka suuuuper!:)
 
agata74

agata74

dodane: 18-10-2010 15:44

swietnie
 
jag00dka

jag00dka

dodane: 15-09-2010 21:45

buciki bym zmieniła, bo gryzą mi się jakoś z tymi zakolanówkami. ale ogólnie stylizacja jest mega!
 
marysiamd

marysiamd

dodane: 30-08-2010 20:21

Masz super nogi,ale te zakolanowki jakos sprawiaja,ze udo sie z nich "wylewa" :P wg mnie lepiej byloby bez nich:)
no i te buty nie podobaja mi sie:(
 
LalkaBarbie

LalkaBarbie

dodane: 30-08-2010 19:09

Super:):)
 
sariel

sariel

dodane: 30-08-2010 15:31

pięknie!
 
megan8

megan8

dodane: 30-08-2010 13:24

bardzo fajnie ;]. buty bym zmieniła, ale ogólnie ok.
 
domcia86

domcia86

dodane: 30-08-2010 13:03

A ta niska ocena to pewnie zasługa LALEK BARBIE , styl bazarowy czyli obcisłe getry w panterę i torebeczki ze skaju .
 
domcia86

domcia86

dodane: 30-08-2010 12:58

A tak poza tym to najładniejsze prezentacje na szafie, dziewczyna cudna ( moja opinia).
 
domcia86

domcia86

dodane: 30-08-2010 12:38

Super , a zakolanówki bardzo pasują .
 
hogata

hogata

dodane: 30-08-2010 12:15

ode mnie 5.
bez zakolanówek nie byłoby tego efektu. mi się podoba :)
 
iris55

iris55

dodane: 30-08-2010 11:32

też mi te zakolanowki srednio pasuja, ale i tak super :) 5 :)
 
dominika__911

dominika__911

dodane: 30-08-2010 11:20

też chce te zakolanówki czarne i szare , bo jesień zbliża się nieubłaganie;/
 
cookies11

cookies11

dodane: 30-08-2010 11:17

aha, no dzieki :) i sorry za 3 takie same komentarze.
 
lilylove

lilylove

dodane: 30-08-2010 11:12

oj bardzo dawno...ale na pewno znajdziesz..na allegro nawet takie są. Były chyba za ok 30 zl.
 
cookies11

cookies11

dodane: 30-08-2010 11:04

dawno kupowałaś zakolanówki? i w jakiej cenie? ;p
dla mnie super. 5!
 
cookies11

cookies11

dodane: 30-08-2010 11:02

dawno kupowałaś zakolanówki? i w jakiej cenie? ;p
dla mnie super. 5!
 
cookies11

cookies11

dodane: 30-08-2010 11:00

dawno kupowałaś zakolanówki? i w jakiej cenie? ;p
dla mnie super. 5!
 
nudynapudy

nudynapudy

dodane: 30-08-2010 09:58

te zakolanowki coś mi tutaj nie grają...
 
Hinasia

Hinasia

dodane: 30-08-2010 09:57

Bardzo oryginalne. Piąteczka.
 
Vanessa176

Vanessa176

dodane: 30-08-2010 09:56

bardzo mi sie podoba;)
5
 
caillou

caillou

dodane: 30-08-2010 09:56

Bardziej chyba by pasowało bez skarpetek;)
 

Dodane przez lilylove

zweryfikowana
Wrocław (dolnośląskie)
na szafie od: 08.2010
ostatnio na szafie: 22-10-2014


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
6
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • zara dress
  • Black and White
  • all of the lights
  • diva poland
  • red carpetP
  • nude
  • 80s
  • flowers
  • boooho
  • Thats not my name
  • colorful
  • Fashion week

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij