0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Pastelowa sukienka maxi

Najnowsza porada

Weselny dress code

Pamiętaj o tym, że wybierając się na ślub nie możesz w żadnym wypadku przyćmić swoją stylizacją Panny Młodej. To ona jest najważniejsza w tym dniu! Warto zdecydować się na skromną, klasyczną sukienkę unikajmy mocnych dekoltów i długich rozporków. Na weselach obowiązują zasady dress code. Ich przestrzeganie pomoże zapobiec modowej wpadce! 

Ciekawe wątki

Jak zrobić dredy

17.07 o 9:31

jak szybko schudnąć??

dzisiaj o 9:21

Suche włosy

12.08 o 17:51

Gorące tematy

Trampki na jesień

gorący temat

kurtka

gorący temat

Na specjalne okazje ahh
  ahh     ahh     ahh     ahh     ahh     ahh     ahh     ahh  

Kolor dominujący:

oddam szafe cala, no prawie za ta sukienke h&M... 2 z lewej PISAC jesli ktos planuje sprzedac wymienic

Tagi: #sukienka koronkowa hm anna muc,

Komentarze (26)

rodzyn

rodzyn

dodane: 13-11-2013 16:03

u mnie biała, M, koronkowa :)
 
mititirek

mititirek

dodane: 07-02-2012 14:34

u mnie na sprzedaz koronkowa nude xs
 
KamiS007

KamiS007

dodane: 12-06-2011 22:53

mam taką drugą od lewej szarą na sprzedaż rozm. 36 nowa z metką info na priv ;)
 
Ewaczek

Ewaczek

dodane: 23-05-2011 12:29

poprosze na priva link do bloga ;d
 
BlondyneCzkaa19

BlondyneCzkaa19

dodane: 27-04-2011 22:13

tragedia jak widzialam zdejcie tej z prawej inne skomentowal to jak teraz zobaczylam calej czworki to zwariowalam, dziewczyna z lewej ,druga jest bardzo ladna,wszystkie pozosale trzy maja paskudne nogi masakra jak z jakiegos wykreconego filmu hahah ,sorki ale nie moge sie powstrzymac.
 
akinomLDZ

akinomLDZ

dodane: 28-03-2011 21:57

czarna dziewczyna bardzo ladna.:)
 
andu_000

andu_000

dodane: 12-03-2011 23:35

nie chce być besczelna ale ta blądynka ma paskudne nogi.. na piątym zdjęciu to widać :)
 
soncia4

soncia4

dodane: 04-03-2011 13:20

jaki blog?
 
superjangcy27

superjangcy27

dodane: 26-11-2010 12:07

Poproszę na priv o bloga skoro tu nie może nikt napisać.Pozdrawiam:)
 
czarny_lotos

czarny_lotos

dodane: 22-11-2010 20:08

podajcie na priv adres bloga tej dziewczyny:)
 
yourdarling

yourdarling

dodane: 11-11-2010 19:44

chodzące reklamy h&m :)
 
bozenaw

bozenaw

dodane: 04-11-2010 07:56

mi też podajcie jej bloga na priv :)
 
kara2606

kara2606

dodane: 21-10-2010 12:46

super dziewczyny, świetnie ubrane :)
 
blondyna71

blondyna71

dodane: 14-10-2010 16:29

podajcie mi tez jej bloga
 
Alus17

Alus17

dodane: 10-09-2010 15:32

Podajcie mi jej bloga na pw
 
Agatt91

Agatt91

dodane: 05-09-2010 15:38

ja mam xs biala na sell
 
jupi59

jupi59

dodane: 24-08-2010 16:27

Ja posiadam tą sukienkę, tyle ze kolor kremowy. Mój zakup był nieprzemyślany i z chęcią ją sprzedam, tylko ze jeszcze nie mam zweryfikowanego konta :)
 
asia8989

asia8989

dodane: 23-08-2010 22:53

a mi się najbardziej podoba ta pierwsza z lewej;)
 
aga020

aga020

dodane: 23-08-2010 20:16

ładna laska z niej:P a sukienka śliczna:)
 
asia8989

asia8989

dodane: 23-08-2010 11:01

a ja bym chciala tą pierwszą z lewej:)
 
agathy86

agathy86

dodane: 23-08-2010 10:59

Na all za od 130 zł
 
Agatt91

Agatt91

dodane: 23-08-2010 10:30

kupilam ta koronkową biala i jest beznadziejna!
 
adkawi

adkawi

dodane: 22-08-2010 23:12

ta koronkowa i plisowana miodzio!!!
 
agaatkkaa

agaatkkaa

dodane: 22-08-2010 22:30

ja tez mam ale tez nie oddam ;p
 
anzk5

anzk5

dodane: 22-08-2010 22:09

wszystkie wyglądają sweitnie;) chociaz nie podobaj ami sie buty blondynki z prawej
 
NiKi18

NiKi18

dodane: 22-08-2010 22:01

ja mam ale jej nie oddam ;p
 

Dodane przez:

niusiia

Obserwuj

zweryfikowana
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
na szafie od: 02.2009
ostatnio na szafie: 17-05-2017

Bydgoszcz
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
57
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

Polecamy:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij