0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

bordo

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

Ciekawe wątki

SPONSORING

17.02 o 13:43

Jak zrobić loki?

6.12 o 9:23

STARE PIOSENKI!!

26.01 o 22:30

makijaż oczu

19.02 o 16:36

jak szybko schudnąć??

19.02 o 18:47

Gorące tematy

oświetlenie w pokoju

gorący temat

W niedziele do Kościółka

Kolor dominujący:


Leginsy- bazarek
bolerko eko skora- amisu
botki- z wymianki
tunika- kupiona na szfie

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (20)

nikidaria00

nikidaria00

dodane: 12-04-2012 20:00

bardzo fajnie naprawde mi sie podoba:).. ale jednak do kośćiółka ten strój wcale nie pauje naprawde...
 
ModnieiiWygodnie

ModnieiiWygodnie

dodane: 31-01-2011 20:09

u mnie takie samo bolerko srebrne i czarne jak ktoś chce !:)
 
princess121

princess121

dodane: 16-01-2011 18:10

niestety nie jest na sprzedaz
 
Oluchna1811

Oluchna1811

dodane: 16-01-2011 18:02

super daje 5 a bolerko bym odkupiła ;P
 
Oluchna1811

Oluchna1811

dodane: 16-01-2011 17:36

super daje 5 a bolerko bym odkupiła ;P
 
kacper_blokers

kacper_blokers

dodane: 16-11-2010 09:14

ślicznie:))))
 
RozowOo_mii_Beybee

RozowOo_mii_Beybee

dodane: 08-06-2010 19:35

boska tuniczka :):) po porstu mega cudeńko! tez taka chce :):):)
a bolerko troche za male ;p
bez niego byloby extra! rewelka!:):):):):):)...
 
TimeToBauns

TimeToBauns

dodane: 02-06-2010 08:11

no widzisz! ;d czyli miałam racje!

sciag to za małe bolerko i wymiatasz ;d i ubierz jakies open toe :)
 
jennny

jennny

dodane: 31-05-2010 23:06

mialam na mysli wloskow kolor przecudny,ode mnie 5
 
jennny

jennny

dodane: 31-05-2010 23:05

super fajnie wygladasz ,bardzo mi sie podoba ,przecudny wloskow masz a to juz Ci mowilam...
 
blackxs

blackxs

dodane: 31-05-2010 17:25

tunika rewelacja
 
sariel

sariel

dodane: 31-05-2010 14:12

zaniżyłam ocenę, bo mi się nie podoba. tunika całkiem ok. co do bolerka zgadzam się z poprzedniczkami i te butki jakoś mi nie leżą. wyższe by ładnie wyglądały, i miałabyś świetne nogi ;>
 
klaudi28

klaudi28

dodane: 31-05-2010 11:05

bolerko odpada,poza tym ok :)
 
princess121

princess121

dodane: 31-05-2010 10:20

Dziekuje dziewczyny za miłe opinie:)
 
90boston

90boston

dodane: 31-05-2010 09:23

Do kościoła, to akurat nie bardzo. Ale poza tym kompozycja całkiem ok, chociaż wolałabym bolerko, które się nie błyszczy. :)
 
banka

banka

dodane: 30-05-2010 23:11

popieram TimeToBauns niektóre dziewczyny dajace takie oceny bezpodstawnie są żałosne, napisałam bezpodstawnie gdyż kreacja jest moim zdaniem super, zazdroszcze tuniki;-)
 
princess121

princess121

dodane: 30-05-2010 22:16

Tuniki sa u mnie w miescie ostatnio znalazlam za 25zl:P:P ale rozmiary od m:)

ja nawet na oceny nie patrze:P:P
 
TimeToBauns

TimeToBauns

dodane: 30-05-2010 22:11

No własnie widac ewidentnie że małe. Dlatego nawet bym go nie zakładała.

Aaaa widze ze jakies piepszone wiesniary daja oceny a nie umieja sie wypowiedziec. Ale tak to juz jest zazdrosnice,z e żal wam dupe sciska ;]

Dlatego Martynko miej to w dupie.
Wygladasz super, a tunika nieziemsko wyjebana :)
 
princess121

princess121

dodane: 30-05-2010 21:55

bolerko jest przymalawe bo to rozmiar 34, ale chetnie wymienie na takie samo wieksze:) kolor moze byc inny:)
 
TimeToBauns

TimeToBauns

dodane: 30-05-2010 21:54

bardzo mi sie ta kreacja podoba. Tylko to bolerko wyglada na za małe, jak bys miała po młodszej siostrze ;/
 

Dodane przez princess121

zweryfikowana
wielkopolskie
na szafie od: 09.2009
ostatnio na szafie: 26-01-2017


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
1270
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
1

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Szukam tej sukieneczki w rozmiarze s
  • Carmel
  • River Island xxs
  • Rabbit
  • szukam wszystkiego co dotyczy zumby
  • BATA
  • ŚLICZNY GRZYBEK BEŻOWY
  • RAMONESKA DŻETY BUTIK
  • kozuszek CLOCKHOUSE xs s
  • niebieska kurtka NIKE
  • rureczki biodroweczki
  • SZUKAM PILNIE jeansowe body xs s

Ostatnio tu zaglądali

  • czarnulka37


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij