0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

BERSHKA od stóp do głów

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

Najnowsze wpisy

darmowe zniżki + 10zł

4 minuty temu

Problem z facetem

godzinę temu

praca za granica

godzinę temu

Soki- jaki blender

godzinę temu

hot or not zestawienia

godzinę temu

Gorące tematy

Prezenty:)

gorący temat

praca za granica

gorący temat

Czarny i fiolet

Kolor dominujący:


Witam oto kolejna kreacja ;]I kilka innych fryzur ,no i zrobione brwi u kosmetyczki:)Na brąz;]

Bluzka:od szafowiczki kupiona
Spodnie:Goodies
Bransoletki: Bravo Girl te z cyrkoniami i te gumowe Anglia
naszyjnik kłódka : Sklep Piast
Kolczyki serduszka:allegro
Pasek:Bazar
Opaska:Sklep Piast

Tagi:

fioletowa bluzka, kiss, gumowe bransoletki,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (18)

sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 26-07-2010 19:48

dzięki;]
 
kate5241

kate5241

dodane: 26-07-2010 19:46

to chyba najlepsze :)
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 05-07-2010 13:29

och te papućki mi się już rozwaliły:(muszę nowe kupić,a takie fajne były:)
 
Shasha

Shasha

dodane: 05-07-2010 08:43

swoją drogą... papucie z 1 fotki fajne ;P też chcę takie krwisto czerwone :(
 
Shasha

Shasha

dodane: 05-07-2010 08:43

mych, to już takie zwyczajne, ale zdeeeeejmij te rzeczy z gazetek, na prawdę inwestując 40 złotych w jedną ale ładną bransoletkę zyskasz więcej niż pięcioma 'gumkami' z gazetek :)
 
beMAY

beMAY

dodane: 02-07-2010 23:32

To nie fotka.pl ...
 
owieczka_ow

owieczka_ow

dodane: 02-07-2010 20:03

anies00 przecież zdjęcie w łazience jest :)
 
OoOtiOoO

OoOtiOoO

dodane: 21-04-2010 15:27

-.-
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 29-03-2010 18:03

bałaganu nie mam w pokoju ,bo sprzątam regularnie
 
anies00

anies00

dodane: 29-03-2010 18:01

Oj to samouwielbienie wśród nastolatek, zdjęcia niczym z naszej-klasy, sesja z bałaganem w tle brakuje tylko sesji z łazience. Co do bluzki zwyczajna.

P.S fajne skarpetki
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 05-03-2010 00:50

wiem i mi bardzo się podoba,uwielbiam bluzki z nadrukami
 
summerc

summerc

dodane: 04-03-2010 23:00

To nie styl , tylko gust . Co druga dziewczyna jest tak ubrana . Zwyczajnie .
 
Dziub

Dziub

dodane: 04-03-2010 20:53

ALe po co kilkanaście podobnych zdjęć? Różnią się tylko pozami.
 
malutka8809

malutka8809

dodane: 04-03-2010 20:34

styl 13- latki
 
sandrinasandi

sandrinasandi

dodane: 04-03-2010 20:32

tak jestem i bardzo fajnie ,no cóż,ale każdy ma inny styl
 
Olimpia_21

Olimpia_21

dodane: 04-03-2010 20:31

nic specjalnego, ale Ty chyba jesteś sobą zachwycona.
 
Olimpia_21

Olimpia_21

dodane: 04-03-2010 20:31

tysiąc tych samych fotek, z tym wyrazem twarzy.............a podobają mi sie papcie z pierwszej fotki.
 
Olimpia_21

Olimpia_21

dodane: 04-03-2010 20:30

nic specjalnego, ale Ty chyba jesteś sobą zachwycona.
 

Dodane przez sandrinasandi

zweryfikowana
Grodków na szafie od: 08.2009
ostatnio na szafie: 04-05-2013


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
146
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Troszę oto ja tylko z cieniem i tuszem
  • Sukienka w gwiazdki
  • Skórzana mini plus bluzka koszulowa
  • Tunika szara w w kwiatki
  • Tunika biała plus a la skóra mini
  • Tunika
  • Golf and rurki
  • I love boys parties and shopping
  • A tak o na sportowo
  • Rybaczki i tiszert
  • Wielkanocna kreacja
  • Rurki skórzane i na rockowo

Ostatnio tu zaglądali

  • dafik
  • aleksandra43
  • Shaera


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij