0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Moj styl

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

po domowemu

Kolor dominujący:


tłuszczyk i fałdki hehe dresik z sieciówki Szachownica, bluzeczka neonowa z zipem złotym sklep chiński . ;)

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (19)

bluecuracao

bluecuracao

dodane: 23-06-2014 12:18

Too już chyba lekka przesada;/
 
delaaa

delaaa

dodane: 28-05-2014 07:05

no nie zdrowe ale chodziłam od grudnia do lutego kilka razy w tygodniu i opalenizna jest ;)) ale za dużo kasy szło hehe już nie chodzę ;)
 
adzia333

adzia333

dodane: 27-05-2014 22:06

solarium bardzo niezdrowe i rakotwórcze jest... dla mnie już trochę za dużo ciałka :) ale fajnie, że się tak akceptujesz też bym tak chciała :)
 
edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2

dodane: 26-05-2014 18:13

o to ja daje minus za solarium ale pewnie wyrośniesz z tego kiedyś jak każda z nas:)
 
delaaa

delaaa

dodane: 26-05-2014 16:37

3 miesieca wylewania potów na solarium ;) efekt jak po egipcie hehe ;) dziękuje za pozytywne komentarze bo bałam się hejtów a jestem mile zaskoczona dziewczyny ;)
 
prostolovex33

prostolovex33

dodane: 26-05-2014 16:29

ale opalona :) fajny dresik :D pozdrawiam
 
skowronek666

skowronek666

dodane: 26-05-2014 15:15

pozazdrościć opalenizny :)
 
anta83

anta83

dodane: 26-05-2014 10:49

Musisz być spoko kobitką, duży plus za odwagę:)
 
angelika23652

angelika23652

dodane: 26-05-2014 10:49

fajna opalenizna :)
 
amylaza

amylaza

dodane: 26-05-2014 09:58

fajnie ze jestes wyluzowana ,szkoda ze ja nie mam takich koleżanek.
 
de-luxe1

de-luxe1

dodane: 26-05-2014 09:19

jestes genialna ;) super opelenizna i cialko
 
lisewska041294

lisewska041294

dodane: 26-05-2014 09:15

bardzo ladna opalenizna

super ze czujesz sie swietnie:)
 
Martaa84

Martaa84

dodane: 25-05-2014 23:45

ode mnie tez + ;) zazdroszczeeeeeeee opalenizny!
 
edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2

dodane: 25-05-2014 22:58

wiecie dość szczupła laska doda zdjęcie to od razu ją zjadą niech ćwiczy bo ma kwadratowy tyłek nie ma cycków i nie ma płaskiego brzucha tu ty jak w tej reklamie buuu i przełamujesz stereotyp wyćwiczonego ciała :)
 
brylancik88

brylancik88

dodane: 25-05-2014 22:53

nie wiem czemu ale mnie sie podoba :)
 
delaaa

delaaa

dodane: 25-05-2014 22:39

trzeba się akceptować poza tym są grubsze to moje fałdki to pikuś hehe pozdrawiam koleżanki ;)
 
nathalie1

nathalie1

dodane: 25-05-2014 22:36

mi się spodnie podobają ;)
 
pelix15

pelix15

dodane: 25-05-2014 22:34

dokładnie!! też jestem za:)
 
edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2

dodane: 25-05-2014 22:26

gratuluję w końcu normalne ciało nie urywa nic i nie boi pokazać sie tłuszczyku a nie jak połowa na wciągniętym brzuchu i oceniajcie moją sexi sylwetkę plus dla ciebie:)
 

Dodane przez delaaa

zweryfikowana
Jelenia Góra (dolnośląskie)
na szafie od: 05.2014
ostatnio na szafie: 07-05-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • słoneczko
  • mini sexi koronka
  • marynarska
  • są najeczki są dupeczki
  • stary zestaw na chłodny wieczór
  • szukam szukam szukam
  • czerń & neon
  • ciepłe dni
  • piękna 3
  • Piękne cudo 3

Ostatnio tu zaglądali

  • blooondi92
  • ania4545
  • PomidoreK7
  • joannasi_
  • Simran95


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij