0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

jeans szydełko

Najnowsza porada

Okulary przeciwsłoneczne z kolorowymi szkłami

Wśród letnich dodatków nie może zabraknąć okularów przeciwsłonecznych! Chronią nasze oczy przed szkodliwymi promieniami UV, a także są ciekawym dopełnieniem letniej stylizacji. W tym sezonie widać, że projektanci postawili na kolorowe modele. Kształt ma tutaj mniejsze znaczenie, liczy się przede wszystkim barwa szkieł!

Najnowsze wpisy

czy ta lampa bedzie dobra?

wczoraj o 22:18

ŚLUB 2017

wczoraj o 21:48

Ładne, tanie meble?

wczoraj o 21:43

Popularna biżuteria

wczoraj o 21:07

Gorące tematy

oszustka na OLX

gorący temat

stylizacja imprezowa z piątku urodzinowa

Imprezowe stylizacja imprezowa z piątku urodzinowa

Kolor dominujący:

urodzinowa stylizacja z piatku

pudrowa sukienka z siateczką I cekinami super star
spileczki z kolcami

! Zgłoś naruszenie
Komentarze (6)

pppaattrryyccjjaaa

pppaattrryyccjjaaa

dodane: 12-05-2014 14:52

niekorzystanie Ci w tej sukience
 
sylwunia00007

sylwunia00007

dodane: 12-05-2014 09:04

haha to prawda fajna sukienka ale dziwnie ta moja buzia wyszla hehe... starą się schudnąć ale jeszcze długa droga przedemna ;-) ♥
 
edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2

dodane: 11-05-2014 19:09

niekorzystnie wyglądasz w takiej stylizacji i chyba sukience nie odpowiednia dla twojej sylwetki
 
robrojka5

robrojka5

dodane: 11-05-2014 17:59

figura pewnie ok, tylko fota zrobiona tak, że skraca
 
BiankaLopez

BiankaLopez

dodane: 11-05-2014 16:16

ladnie ale sukienka poszerza ramiona a buty skracaja nogi,ale podoba mi sie, skad te buty?
 
mariolakonop

mariolakonop

dodane: 11-05-2014 15:42

masz taką figurę masywną, że myślałam, że to facet na miniaturce.. coś ćwiczysz?
 

Dodane przez:

sylwunia00007

Obserwuj

niezweryfikowana
Wroclaw-amsterdam (dolnośląskie)
na szafie od: 09.2013
ostatnio na szafie: 09-02-2015

wroclaw-amsterdam
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij