0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

khaki & beige

Najnowsza porada

Najmodniejsze kolory wiosny

Idzie wiosna! Wraz z nią pojawi się nowy sezon i eksplozja kolorów - mocne, nasycone barwy. Zobacz najmodniejsze propozycje prosto ze światowych wybiegów.

CUKIERKOWO

Kolor dominujący:


HEJ DZIEWCZYNY
W MAJU IDĘ NA KOMUNIE-NIE CHCIAŁABYM SPECJALNIE WYSKAKIWAĆ Z KASY NA KOLEJNE UBRANIE.UBRAŁYBYŚCIE SIĘ TAK NA UROCZYSTOŚĆ KOMUNIJNĄ?
-KOSZULA KWIATY
-SPÓDNICA OLÓWKOWA KORAL h&m
-CZÓŁENKA KARMELOWE

Tagi:

koralowa spódnica, mgiełka kwiaty,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (14)

Romolcia

Romolcia

dodane: 18-04-2014 15:40

dzięki dzięki dzięki-pozdrawiam
 
juti2

juti2

dodane: 18-04-2014 15:38

idealny zestaw!!! Wyglądasz HOT!HOT! HOT!
 
_FashionGirl_

_FashionGirl_

dodane: 31-03-2014 23:05

Jak najbardziej TAK. Fajny, elegancki zestaw.
Proponuje jednak cielisty biustonosz-nie będzie w ogóle widoczny :)
 
Romolcia

Romolcia

dodane: 31-03-2014 22:21

DZIĘKI KOCHANE ZA RADY POZDRAWIAM. PS.W TAKIM RAZIE MAM CZYM IŚĆ!
 
renatka130709

renatka130709

dodane: 31-03-2014 22:20

Ja bym tylko buty zmieniła na jakieś jaśniejsze;) a koszula cudna;)
 
Moda122

Moda122

dodane: 31-03-2014 22:19

Sama mam komunię 11 tego maja i też myślę nad stylizacją , żeby też nie wyrzucić kasy w błoto na raz ! :) dlatego Ja chyba założe spodnie kwieciste i jakaś mgiełkę koszulę czy coś takiego szpilki i już jest strój haa ! :) a Ty wyglądasz w tej kreacji naprawdę sexy ;)
 
Moda122

Moda122

dodane: 31-03-2014 22:18

Sama mam komunię 11 tego maja i też myślę nad stylizacją , żeby też nie wyrzucić kasy w błoto na raz ! :) dlatego Ja chyba założe spodnie kwieciste i jakaś mgiełkę koszulę czy coś takiego szpilki i już jest strój haa ! :) a Ty wyglądasz w tej kreacji naprawdę sexy ;)
 
Moda122

Moda122

dodane: 31-03-2014 22:17

Sama mam komunię 11 tego maja i też myślę nad stylizacją , żeby też nie wyrzucić kasy w błoto na raz ! :) dlatego Ja chyba założe spodnie kwieciste i jakaś mgiełkę koszulę czy coś takiego szpilki i już jest strój haa ! :) a Ty wyglądasz w tej kreacji naprawdę sexy ;)
 
Moda122

Moda122

dodane: 31-03-2014 22:17

Sama mam komunię 11 tego maja i też myślę nad stylizacją , żeby też nie wyrzucić kasy w błoto na raz ! :) dlatego Ja chyba założe spodnie kwieciste i jakaś mgiełkę koszulę czy coś takiego szpilki i już jest strój haa ! :) a Ty wyglądasz w tej kreacji naprawdę sexy ;)
 
longstale

longstale

dodane: 31-03-2014 22:14

oczywiscie ze tak! :)
 
ellamaria1

ellamaria1

dodane: 31-03-2014 22:13

Wszystko zdaje się, pasuje :)

koszula jest fajna, też taką mam ^^
 
ewa-irena

ewa-irena

dodane: 31-03-2014 22:13

Hej,

koszulka jest przeboska!
Ogólnie bardzo fajne zestawienie.
Pozdrawiam :)
 
Romolcia

Romolcia

dodane: 31-03-2014 22:08

dzięki kasiuniaaa
 
kasiuniaaaa

kasiuniaaaa

dodane: 31-03-2014 22:07

Piękna ta koszula jest <3
Ja bym się ubrała, na komunie pasuje jak najbardziej :)
 

Dodane przez Romolcia

zweryfikowana
śląskie
na szafie od: 03.2011
ostatnio na szafie: 21-07-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
26
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Rose
  • Pastelowo w kratę
  • FLOWER PRINT
  • Marina
  • Powiew lata
  • MOHITO OMBRE BAG
  • TRENDY WIOSNA LATO PASKI I ZŁOTO
  • Mgiełkowo kamyczkowo
  • Zimowa inspiracja
  • TRAPEZOWA Z ZIPEM
  • Klasycznie
  • Princesca w roli głównej

Ostatnio tu zaglądali

  • asiafashion
  • magdulin
  • loona4
  • niewywrotna
  • mititirek
  • madalena_m1
  • fresjanka


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij