0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Najnowsza porada

Baletowe inspiracje

Już w jesienno-zimowych kolekcjach mogliśmy znaleźć odniesienie do stylu tancerek baletowych. Wiosną ten trend nabierze jeszcze większego rozmachu. Baletowe inspiracje to gorąca propozycja! Skusisz się?

NATALKA

Kolor dominujący:


Moja ulubienica ! Uwielbiam ja, jak patrze to dostaje takich kompleksow, ale zarazem jest moja motywacja i inspiracja :)
Styl, figura, twarz, wlosy - IDEAL ! ;))

A Wy co sadzicie o Pani Nataly ? ;))

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (14)

lolek_85

lolek_85

dodane: 11-03-2014 20:59

U mnie okulary , rozowe,zielone,niebieskie
 
angelaTola

angelaTola

dodane: 17-02-2014 23:09

jest tak piekna ,ze nie bede mogla zasnac.. nie moge ogladac takich zdjec, bo mam ochote ukryc sie w mysiej dziurze... pieknosci..!
 
Electra15

Electra15

dodane: 11-02-2014 20:25

Piękna opalenizna :)
 
Kitty879

Kitty879

dodane: 31-01-2014 14:56

A co do Euro 2012 - to kazdy ma swoje 5min, ale nie kazdy umie z nich skorzystac, ona akurat umiala
 
Kitty879

Kitty879

dodane: 31-01-2014 14:48

Uwazam, ze ludzie, ktorzy tak ostro krytykuja ludzi, ktorych nie znaja sa czysto nie fer. Jak mozna kogos nazywac, ze jest "sztuczna" czy ma "wary obciagary"... I, ze liczy sie to co jest w srodku, jak nawet jej nie znaja... Ja osobiscie nauczylam sie nie oceniac ludzi po wygladzie ! Jest to najwieksza glupota ludzka XXI w... To, ze ktos o siebie dba, chce wygladac jak chce i ma lepiej sie w tym czuc to czemu nie, lepiej tak niz osoby, ktorym sie nie chce czy sie poddaja zeby dobrze wygladac, spada im samoocena, podwyzsza sie arogancja i krytyka na drugiego czlowieka przez to, ze zle czuja sie w swoim ciele. Jak dla mnie jest ladna i jej usta sa seksowne, podobaja sie facetom, kusi i zycze jej wszystkiego najlepszego :) A dziewczyna, ktore tak krytycznie podeszly do sprawy zycze wiekszego dystansu do swiata i ludzi oraz podwyzszenia swojej samooceny :)
 
katina90

katina90

dodane: 31-01-2014 06:16

opalenizna ...
 
patrycja_lewandowska

patrycja_lewandowska

dodane: 30-01-2014 23:59

wtedy była u mnie w mieście na plazy. W Ustce , na Beach Soccer
 
xandra94

xandra94

dodane: 30-01-2014 23:18

"ale o gustach się nie dyskutuje ,a każdy ,ma prawo do swojego zdania lub podniecania się taką paskudną idiotką haha xD" - no to ma prawo czy nie, vito6??
Dla mnie również jest ładna, jaka jest z charakteru raczej nie nam oceniać, bo raczej żadna się z nią na tyle nie zna, aby twierdzić ze jest głupia. No chyba że się mylę
 
vito6

vito6

dodane: 30-01-2014 23:14

i te pasudne zrobione usta "lachociągi" dziewczyny które tak robia swoje usta wydaje się im że są fajne i pociągają wtedy facetów a tak naprawdę z takimi ustami są beznadziejne.... Głupota XXI wieku niestety "sztuczność" a zero wartości wewnętrznych a dyś ludzie byli bardziej wartościowi a teraz sztuczność wygląd szkoda słów na dzisiejszą modę uralność pociągająca była a te plastiki odstraszają tylko...
 
vito6

vito6

dodane: 30-01-2014 23:12

i te pasudne zrobione usta "lachociągi" dziewczyny które tak robia swoje usta wydaje się im że są fajne i pociągają wtedy facetów a tak naprawdę z takimi ustami są beznadziejne.... Głupota XXI wieku niestety "sztuczność" a zero wartości wewnętrznych a dyś ludzie byli bardziej wartościowi a teraz sztuczność wygląd szkoda słów na dzisiejszą modę uralność pociągająca była a te plastiki odstraszają tylko...
 
vito6

vito6

dodane: 30-01-2014 23:08

dokłby nie euro 2012 pewnie nikt by jej nie zauważył... zrobiła sobie cycki kupe botoxu itp itd i świeci nie wiem czym... chyba głupotąt beznadziejna!szczerze jest paskudna,głupia a jej styl beznadziejny,wulgarny,kure wski że dziewczyna tak ubrana więcej gołego ciała niż ubranego powinna się wstydzić!!!ale o gustach się nie dyskutuje ,a każdy ,ma prawo do swojego zdania lub podniecania się taką paskudną idiotką haha xD
 
netkao6

netkao6

dodane: 30-01-2014 22:33

gdyby każda z nas "skorygowała" swoje mankamenty (sztuczne piersi, botoks tu i uwdzie itd.)to wszystkie byśmy tak wyglądały... wykorzystała swoje stadionowe 5 minut i teraz wszyscy się nią zachwycają a jest tak wiele pięknych kobiet bez tych sztuczności
 
Innaczana

Innaczana

dodane: 30-01-2014 19:56

figura a nie figora:P
 
kasienka212121

kasienka212121

dodane: 30-01-2014 19:54

szukam takich okularów !!!
 

Dodane przez Kitty879

zweryfikowana
Kraków (małopolskie)
na szafie od: 06.2012
ostatnio na szafie: 18-05-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
10
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
1

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • MOSQUITO ECRUE
  • NIKE AIR MAX 90
  • CUKIERKOWE SPODNIE
  • LONGORIA
  • AMERICAN DREAM
  • LAKIERY GINA GLAZE
  • NEONOWO CZARNO
  • NATI
  • KIM
  • MOJ NUMER JEDEN
  • NAILS
  • SUKIENKA JLO

Ostatnio tu zaglądali

  • cerli
  • TESA1609
  • sylwia198989
  • rainflames


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij