0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

B e l a s s e

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

Gorące tematy

Całkowita wyprzedaż!!!

gorący temat

marynarka i spodnica bandage

Kolor dominujący:


i do tego zwykla boxerka,mam nadzieje ze zdaze tak troche pochodzic nim wiekszosc dziewczyn bedzie sie tak ubierało:D

Tagi:

marynarka i bandage,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (13)

axis

axis

dodane: 30-12-2010 16:23

z szafy wygrzebałam:P ale nie uzywam wiec moge sprzedac:P
 
Magdaa93

Magdaa93

dodane: 30-12-2010 16:12

a skąd masz marynarke ??
 
TakieTam_

TakieTam_

dodane: 03-04-2010 16:34

Szukam takiej spodniczki ! 34/36
 
axis

axis

dodane: 20-01-2010 20:14

spodnica bandage z H&M:) chyba jeszcze sa:D
 
niusiia

niusiia

dodane: 18-01-2010 10:24

skad ta spodnice masz?:)
 
dooomisz

dooomisz

dodane: 17-01-2010 21:41

myślę, że masz szansę ;) u mnie w mieście niewiele osób chodzi tak ubranych, raczej króluje bazarek ;d
 
AgusBalo

AgusBalo

dodane: 17-01-2010 13:43

jaaaaakie nogi. KOSMOS!!!!
 
axis

axis

dodane: 14-01-2010 17:06

lol tzn jaki trik?;| nie mam wzrostu 150:P ale 171, wiec zdjec "od dolu" robic nie musze;)
 
agata74

agata74

dodane: 14-01-2010 09:35

dlugi nogi owszem bardzo ladne sa ale zobaczcie jak jest robione zdjecie od dolu , jesli tak zrobisz to kazda nawet ta z 150 bedzie bardzo wysoka trik znanay jak swiat :) a co do zestawu to nie widzialam w warszawie tak ubranych dziewczyn bo wszystkie biegaja w rurkach i ekoskorkach lub ramoneskach, wiec jak w twojej miejscowosci nikt tak sie nie ubiera to wskakuj dziewczyno czym predzej by cie nikt nie wyprzedzil
 
erminka

erminka

dodane: 02-01-2010 12:06

masz mega długie nooogii!!super, zazdroszczę!!
 
jagoda_oda

jagoda_oda

dodane: 01-01-2010 19:41

Dla mnie wyglądasz super :)
 
axis

axis

dodane: 01-01-2010 19:37

na szczescie w mojej rodzinnej miejscowosci jeszcze nikogo tak ubranego nie widzialam:D MOZE BEDE PIERWSZA I JEDYNA:D bokserka i leginsy to standard;p ale malo jest kobit w bandazowych kiecach:P ( mam taka nadzieje...) ;P
 
dzwooneczek

dzwooneczek

dodane: 01-01-2010 19:35

Juz sie tak ubiera:D W wakacje chodzilam w bialej bokserce i marynarce, tylko ze do ciemnogranatowych rurek i gladiatorek:)
 

Dodane przez axis

zweryfikowana
zachodniopomorskie
na szafie od: 09.2009
ostatnio na szafie: 04-09-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
119
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
1

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • frędzle
  • kożuszkowy sweter Top Secret
  • black
  • black
  • niebiesko
  • colorful
  • blue flowers
  • szpilki nude
  • flower power
  • wielkanoc
  • beżowe klimaty
  • parka

Ostatnio tu zaglądali

  • pokahatas


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij