0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

s p r i n g

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

Najnowsze wpisy

Znudzenie seksem

21 minut temu

ubranie h/n

22 minut temu

ulubione słodycze;)

24 minut temu

Ciekawe wątki

SPONSORING

17.02 o 13:43

Fast slim

20.02 o 12:49

Gorące tematy

kobieta z super stylem

gorący temat

1

Kolor dominujący:


pierwsza w tym roku:))
dzisiejszy zestaw:
sukienka zara kupiona na allegro:))
muszę ja jeszcze zwezic bo jest za szer
naszyjnik szafa.pl
kozaki szafa.pl
torebka zara
kurtka szafa.pl
szalik i czapka reserved

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (22)

wila33

wila33

dodane: 21-01-2014 12:37

kurtka juz mi sie znudziła :) a;e sukieneczka boska...
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 11-01-2014 15:18

brak firmy:D ale jest na wzór zary:P
 
fredzell

fredzell

dodane: 11-01-2014 14:32

jakiej firmy jest ta kurtka?:)
pozdrawiam
 
Lamira

Lamira

dodane: 04-01-2014 14:17

Bardzo ładnie :)
 
mary_1205

mary_1205

dodane: 03-01-2014 21:31

kolorystycznie mi się bardzo podoba, fason nie jest do końca moim ulubionym- ja nie lubię obniżonej tali- może dlatego, że w tym fasonie ginie ta talia naturalna u kobiety, ale sama sukienka bardzo dziewczęca i sportowa dzięki czemu pasuje do takiej sportowej kurteczki i to na wielki plus
 
Pineska

Pineska

dodane: 03-01-2014 20:54

Mam taką kurteczkę :) Piękna jest :P
 
magness86

magness86

dodane: 03-01-2014 20:13

Super zestaw ! Ja bym dużo nie zwężała tej sukienki ,żeby nie była obcisła , bo wtedy straci swój urok .. :)
 
brylancik88

brylancik88

dodane: 03-01-2014 19:10

tez w niej dzis byłam, jest super
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 03-01-2014 19:06

na metce pisze 100%poliester.az bylam w szoku bo myslalam ze to dresowy material.
 
ankabarmanka

ankabarmanka

dodane: 03-01-2014 18:56

no i bardzo fajnie zaczęłaś ten nowy rok;sukienka super,to taka dresowa dzianina?
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 03-01-2014 17:44

dziękuje:)
 
agabuziaczek

agabuziaczek

dodane: 03-01-2014 17:13

sukienka mi się bardzo podoba, trochę podobna do tych z o la la, miałaś wyjątkowe szczęście, że ją znalazłaś, cały zestaw świetny:)
 
winogrono_123

winogrono_123

dodane: 03-01-2014 17:09

a jaki naszyjnik cudny!
 
honesty1983

honesty1983

dodane: 03-01-2014 16:09

Ale fajna:):).
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 03-01-2014 15:31

troche :p.jest to M :) koniecznie musze zwezic:)
 
mamuska24

mamuska24

dodane: 03-01-2014 15:29

jaki to rozmiar:)?
 
patka164

patka164

dodane: 03-01-2014 15:09

sukienka fajna,jeszce lepiej bedzie wygladac jak bedzie bardziej dopasowana ;p
ile za nia dalas?
 
mititirek

mititirek

dodane: 03-01-2014 15:06

a mi się podoba, jeszcze z tą kolią- swietnie:)
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 03-01-2014 14:58

Tak myslalam ze nie będzie ci sie podobac :P
 
ziarnaCzasu

ziarnaCzasu

dodane: 03-01-2014 14:58

może właśnie jak ją zwęzisz to zacznie mi się podobać :p
 
ziarnaCzasu

ziarnaCzasu

dodane: 03-01-2014 14:57

A mi się nie podoba
 
CappuccettoRosso

CappuccettoRosso

dodane: 03-01-2014 14:56

Pięknie :)
 

Dodane przez madziabergiel

zweryfikowana
opolskie
na szafie od: 02.2009
ostatnio na szafie: 18-10-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
656
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • koszula hm
  • sweter
  • zestawy
  • zestaw swiateczny
  • dzis
  • zwyklak
  • dzisiejszy
  • today
  • kilka
  • today
  • paski
  • today

Ostatnio tu zaglądali

  • _berserk5
  • baniaczka
  • marciu89
  • Magdamic
  • despero5wppl
  • zanciapp


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij