0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

mała czarna i ciekawy dodatek

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

Najnowsze wpisy

Całkowita wyprzedaż!!!

dzisiaj o 10:22

Znudzenie seksem

wczoraj o 23:06

Jak zwiększyć libido

wczoraj o 22:57

Ciekawe wątki

Suche włosy

19.11 o 22:04

Kim są Hipsterzy?

3.11 o 6:49

Jak się całować?

2.10 o 22:36

Sushi Sushi Sushi!!:)

24.11 o 14:27

Gorące tematy

SYLWESTER W GÓRACH

gorący temat

Pudrowy czy szary?

gorący temat

spacerek

Kolor dominujący:


fioletowa bluzeczka, skórzana kurteczka, sukienka w kropki i kabaretki:) dość prowokacyjnie ale każdy ma swój gust

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (23)

Crewedka

Crewedka

dodane: 18-07-2014 07:51

Nie wyglądasz jak kobieta - wyglądasz jak zwykła pros*y*utka w tym stroju. A to, drogi autorze, ogromna różnica.
 
Snuuff

Snuuff

dodane: 03-03-2014 10:06

już chyba bardziej tandetnie się nie dało, masakra
 
askasu

askasu

dodane: 30-01-2014 12:32

Groteska, coś ci nie idą te przebierani, bo wyglądasz obleśnie, nic z kobiety w tym co robisz nie ma, niestety. No chyba, że to taka ironia.
 
adrianna1113

adrianna1113

dodane: 29-01-2014 15:34

przesada , chcesz byc kobieta , to rób to z klasa . mysle , że obrazasz nas kobiety takim strojem . mysle , że jako męzczyzna próbujesz zaspokoic tym ubiorem meskie ,a zarazem swoje fantazje .
 
intermaniaczka

intermaniaczka

dodane: 29-01-2014 11:56

posłuchaj panibozi serio
 
intermaniaczka

intermaniaczka

dodane: 29-01-2014 11:55

posłuchaj io
 
agata74

agata74

dodane: 29-01-2014 11:47

panibozia dobrze napisala . jak chcesz byc trans i przy tym wygladac rasowo to popatrz sobie na tajlandie tam faceci sa tak zrobieni ze ich nie odroznisz od kobiet i to jest sztuka
 
Forestus

Forestus

dodane: 27-01-2014 09:31

Zgadzam się z Paniąbozią. Czy naprawdę widzisz w seksownie ubranej kobiecie taki wygląd? Sama lubię bardziej odważne stroje ale nie ubrałabym się tak za żadne skarby, do łóżka rozumiem ale i tak wszystko musi pasować do siebie a tu masz jeden wielki jarmark. Zrób z siebie kobietę z klasą bo w ten sposób tylko powielasz stereotyp i dorabiasz sobie hejterów.
 
panibozia

panibozia

dodane: 22-01-2014 14:10

Kolejny dowód na to,że faceci przebierający się za kobietę popadają w przesadę.Chcesz się przebierać ok, szanuję, Twoje życie.Ale weź serio ubierz się elegancko jak kobieta, z klasą.Pomaluj się normalnie, zrób sobie jakieś ładne paznokcie.Kobieta to nie chodząca tandeta, ubierająca się jak Pani z pod latarni."

agree
 
Aniaa1507

Aniaa1507

dodane: 22-01-2014 11:56

Jestem przerażona.. :O
ja uważam, że przede wszystkim czas udać się do jakiejś poradni, bo to robisz nie należy do zwyczajnych zachowań zdrowego mężczyzny. Skoro już urodziłeś się facetem to Nim bądź, a nie udajesz kogoś kim zupełnie nie jesteś.. a do tego nazywasz siebie KOBIETĄ... Przynajmniej nas nie obrażaj... ;/
 
wikijaja

wikijaja

dodane: 22-01-2014 11:50

Przecież tak się nie ubiera normalna kobieta w dzień na spacer!
Jeżeli chcesz być kobietą, to po pierwsze poznaj jej psychikę i nie sprowadzaj jej jedynie do przedmiotu wykorzystywanego jedynie w celach zaspokajania erotycznych potrzeb obleśnych facetów! To, co Ty przedstawiasz ma się nijak do prawdziwej kobiety!
 
giulia25

giulia25

dodane: 22-01-2014 11:48

ogolnie fajnie wygladasz ale to wdzianko raczej imprezowe:)mi sie podoba:) pozdrawiam
 
Sharami

Sharami

dodane: 06-01-2014 16:30

No,no, ale niunia :D
 
TO1NIE1Ja

TO1NIE1Ja

dodane: 04-01-2014 00:34

mrrr jaka kocica xd hah
 
RazDwa

RazDwa

dodane: 03-01-2014 15:17

Halloween bylo w pażdzierniku
 
edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2

dodane: 03-01-2014 14:47

to się nazywa choroba jak go spotkam na mieście to kopnę w jaja
 
annakska2

annakska2

dodane: 03-01-2014 14:37

agniesza0906

popieram w 100%
 
HellTiga

HellTiga

dodane: 03-01-2014 12:37

Ale to juz bylo na innym zdjeciu... nie masz wiecej ubran tylko to?
 
olaaa78

olaaa78

dodane: 03-01-2014 10:26

ahahahahhaa :D
 
agniesza0906

agniesza0906

dodane: 03-01-2014 10:18

Kolejny dowód na to,że faceci przebierający się za kobietę popadają w przesadę.Chcesz się przebierać ok, szanuję, Twoje życie.Ale weź serio ubierz się elegancko jak kobieta, z klasą.Pomaluj się normalnie, zrób sobie jakieś ładne paznokcie.Kobieta to nie chodząca tandeta, ubierająca się jak Pani z pod latarni.
 
SnowWhie14

SnowWhie14

dodane: 03-01-2014 10:18

WTF!? 0.o
 
motylembyc

motylembyc

dodane: 03-01-2014 10:12

Co to jest k*rwa!!!
 
anetka93r4r

anetka93r4r

dodane: 03-01-2014 10:04

Okropne!!!
 

Dodane przez ewela2313

niezweryfikowana
Łódź (łódzkie)
na szafie od: 12.2013
ostatnio na szafie: 29-11-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
0
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • niedzielny spacerek
  • woda
  • baletki
  • latex
  • cienkie
  • złote
  • srebrna
  • białe
  • na schodach
  • pracy
  • makijaż
  • baletki

Ostatnio tu zaglądali

  • pol295
  • Agnes06
  • alinkawie
  • ModowaKatasrofa
  • Enfer
  • twoja_marihuana90


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij