0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

KARL LAGERFELD ZARA

Najnowsza porada

Najmodniejsze kolory wiosny

Idzie wiosna! Wraz z nią pojawi się nowy sezon i eksplozja kolorów - mocne, nasycone barwy. Zobacz najmodniejsze propozycje prosto ze światowych wybiegów.

Zwykły strój i nowa fryzura

Kolor dominujący:


Zwykły strój na codzień, biała bluzka i jeansy.

Dzisiaj odwiedziłam fryzjera:-) postanowiłam coś zrobić dla siebie i troszkę sie oderwać od codzienności choć moja Córeczka jest cudowna:-) to musiałam już coś zmienić i troszkę sie zrelaksować na fotelu fryzjerskim:-)

Grzywka, włoski wycieniowane i mam proste włosy więc z układaniem nie bedzie problemu.

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (9)

ziza91

ziza91

dodane: 24-06-2015 18:40

ladniej Ci w brązie
 
carolin__a

carolin__a

dodane: 10-01-2014 18:54

Moim zdaniem bardzo ładnie ci w tej fryzurze :):)
 
moni_xs

moni_xs

dodane: 12-10-2013 10:36

dobre
 
Niespodzianka

Niespodzianka

dodane: 12-10-2013 00:52

Polecam;) jezeli kto nie ma aparatu fotograficznego to tablet jest lepszym rozwiązaniem juz komórka jeśli chodzi o jakość zdjęć
 
dzuska

dzuska

dodane: 12-10-2013 00:00

Śmiesznie to wygląda :D chyba też zaczne się fotografować tabletem
 
Niespodzianka

Niespodzianka

dodane: 11-10-2013 21:44

Taaa... każdy robi zdjecia tym co ma, ja akurat aparatu nie mam...
 
szczembra

szczembra

dodane: 11-10-2013 20:58

szkoda, że telewizorem tej foty nie zrobiłaś...
 
ellan

ellan

dodane: 11-10-2013 20:32

fajna fryzurka, miałam podobną niedawno a teraz zapuściłam grzywkę:)
 
juti2

juti2

dodane: 11-10-2013 20:23

super fryzurka:)
 

Dodane przez Niespodzianka

zweryfikowana
Pszczyna (śląskie)
na szafie od: 08.2010
ostatnio na szafie: 22-03-2017


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
61
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Na dzisiejszy mróz
  • Karnawał i zmiana fryzury
  • Sukienka
  • Biały ciepły sweter
  • Granatowa Atmosphere
  • Super zipy
  • Moje Marzenie
  • Mgiełka F&F
  • Świadkowa
  • Codzienny look
  • Elegancko F&F i Newlook
  • Niedzielny strój dnia

Ostatnio tu zaglądali

  • kasiajak
  • xpatrycjaa94
  • Karolina1639
  • SZafowiczka27
  • monissska
  • pink_lady
  • ziza91
  • Simran95
  • MiniVip


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij