0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

s p r i n g

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

Najnowsze wpisy

50 twarzy Greya

1 minutę temu

Oddać czy sprzedać

2 minuty temu

ŚLUB 2017

24 minut temu

wakacje 2017

24 minut temu

Gorące tematy

Naiwniacy na Allegro

gorący temat

zdradziłas?? -SONDA

gorący temat

polska

Kolor dominujący:


dziewczyna piłkarza Koseckiego :)

Juz ją nazywają polską Kim kardashian :/

Podobna? bo ja zbytnio nie widze ale twarz ładna;p

Tagi:

ins,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (17)

DitaDI

DitaDI

dodane: 31-07-2013 23:59

polska co??? OMG ...co też oni nie wymyślą. Mało kto wie, a już na pewno nie taki pudelek portal pseudodziennikarzy, że rodzina Kardashianów jest znana nie tylko dlatego,że są bogaci (w Polsce może i tak) ale są dziećmi bardzo znanego amerykańskiego prawnika i biznesmena Roberta Kardashiana (śp)w Polsce faktycznie są ludźmi znanymi tylko dlatego,że są znani..szkoda słów ciekawe kim jest ojciec tej pani :)
HEH troszkę w Ameryce się było :)
 
funpic

funpic

dodane: 31-07-2013 23:37

podobnie naszprycowana botoksem!!!
 
krzysiekkas

krzysiekkas

dodane: 28-07-2013 22:29

Ładna.ale daleko jej do KIM:)
 
bellatati

bellatati

dodane: 21-07-2013 21:50

brzydka
 
justynka14

justynka14

dodane: 21-07-2013 20:11

okropnosci:)
 
kleo922

kleo922

dodane: 21-07-2013 17:31

nogi piękne ale ryj jak kaszalot -.- do kim jej bardzo dużo brakuje
 
natalia9

natalia9

dodane: 21-07-2013 16:42

ona wygląda pięknie .. ale on faktycznie jak na dyskoteke w remizie ;pp
 
Consual86

Consual86

dodane: 21-07-2013 14:28

Nie znam typa a laska mi sie nie podoba z twarzy.
 
LalKaa91

LalKaa91

dodane: 21-07-2013 13:03

Jakoś do mnie nie przemawia ..
 
lullaby1122

lullaby1122

dodane: 21-07-2013 12:31

Bardzo sztuczne usta ma . Oglądałam jej inne zdjęcia i w ogóle mi się nie podoba ;)
 
kasierzyna

kasierzyna

dodane: 21-07-2013 12:31

ahahah pauli05 to samo pomyślałam :))))))
 
pauli05

pauli05

dodane: 21-07-2013 12:28

ta para wygląda razem strasznie kiczowato :D chyba idą na dyskotekę w remizie:D
 
stonedfeeling

stonedfeeling

dodane: 21-07-2013 12:28

Ładna, nieprzesadzona, może i podobna, ale i tak do Kim się chowa :)
 
WisniowyLikier

WisniowyLikier

dodane: 21-07-2013 12:18

Tapeciara az kipi, jakby miala doklejona twarz
 
kasia378

kasia378

dodane: 21-07-2013 12:16

w miarę ładna :)
 
moniq2671

moniq2671

dodane: 21-07-2013 12:16

Nie znam typa a laska mi sie nie podoba z twarzy.
 
TyskaJustyska

TyskaJustyska

dodane: 21-07-2013 12:14

A właśnie, ze podobna ;)
 

Dodane przez Espaniola06

zweryfikowana
podkarpackie
na szafie od: 02.2012
ostatnio na szafie: 09-07-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
558
Neutralny Neutralny:
5
Negatywny Negatywny:
2

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • futerko
  • 88
  • mieta
  • sukienka teczowa lipsy
  • 11
  • RÓŻ
  • 88
  • 11
  • sportowo
  • Jeans
  • jesien
  • ins

Ostatnio tu zaglądali

  • ksawerek15
  • Ania969
  • reszka
  • migotka_14072


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij